Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz FireGL #380 üzenetére

    Bocsi, hogy meg kell ismételnem Raymond szavait:

    ''Remelem nem sertodsz meg, de lehet nem kene a PR-t olyan nagykanallal enni.''

    Az felmerült már benned, hogy ki fogja megvenni azokat a gamekat, amik csak DX10-ben és csak a leges-legmodernebb hardvereken fognak futni? Arra gondoltál hogy ennek a ''tömegnek'' a pénzéből, eladási volumenéből bajosan fognak megélni a játékfejlesztők? Arra gondoltál, hogy a mostani (xbox360) és a közeljövőben várható (PS3), legmodernebb konzoloknál erősebb PC-k mellett ezeken a konzolokon is el kell futniuk ezeknek a játékoknak, ráadásul zökkenőmentesen? Remélem nem lep meg az sem, hogy ezeket a játékokat többnyire elsősorban konzolra fejlesztik.

    Minden komolyabb VGA vagy CPU megjelenése előtt láttunk olyan techdemókat és játékokat, amikez az éppen adott nagy vas csúcsteljesítménye kellett, aztán, csodálatos módon ezekből a techdemokbol vagy nem lett végleges termék, vagy a végleges már sokkal kisebb hardverigényű eszközökkel is beérte. Anno asszem a Serious Sam 2 (Cro Team) egyik fejlesztőjétől olvastam, hogy pár sorban lehet olyan shaderkódot írni ami bármilyen hardvert megfektet, de nem az a művészet, hanem elfogadható hardverigényből a lehető leglátványosabbat kihozni.

Új hozzászólás Aktív témák