Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz rudi #280 üzenetére

    ''Korábban (DX9-ig) az volt az alapvető teljesítménybeli követelmény, hogy minél kevesebb (lassú) textúrázást használjanak a kódolók és minél több (gyors) számolást. Most, a DX10 kapcsán, olyan hardveres architektúrát építettek fel, aminek nagyon fekszik a textúrázás (valami textúrakezelés-szerűséggel komunikál a VS-GS-PS), szóval fordult a világ.''

    Szia, kis felhomályosítást kérek, nem igazán értem, mi az a ''textúrázás'', de csak azóta, mióta olvastam amit írtál, azaz mint írod DX9-ben korlátozták ezek használatát. Én eddig úgy tudtam hogy a ''textúra'' az nem más, mint a kiszámolt 3D (objektum) felületére ráhúzott kép, ami végülis a megjelenítés, azaz amit látok...Ezt pedig korlátozni bajosan lehetne. Dehát ezek szerint ez nem így van,szóval mi az a ''textúrázás''?

Új hozzászólás Aktív témák