- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen házat vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt mondtam, hogy a Vega olyan képességeket hoz be, amelyeket az NV majd a Voltánál hoz. Most alapvetően belefordulunk egy új GPU-s érába. 1999-ben bejött a hardveres T&L, aztán jöttek a programozható shaderek 2001-ben, majd 2006-ban a unified shader. Azóta nagy dobás nem volt, mert alapvetően csak a unified shader koncepció fejlődik tovább, ami jó, mert tényleg fejlődik, de radikális újítás nincs. Viszont most jön a GPMP, ami a következő nagy GPU-s éra lesz. Ennek az első támogatója a Vega, majd jönnek a többiek is sorban. A GPMP alapvetően lehetővé teszi, hogy több száz GB-os szintű kódolatlan textúrát etess a GPU-val anélkül, hogy kelljen száz GB-os szinten mérhető memória a gépbe. De ha ízléstelen akarok lenni, akkor azt írnám, hogy becsatlakoztatjuk a lapozásba a GPU-t, és ezt eladjuk spanyol viaszként.
Mert ugye a CPU-knál ezt már feltaláltuk jó ideje, de várható volt, hogy ki lesz terjesztve a GPU-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged