Hirdetés
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- Milyen alaplapot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cassi
őstag
válasz #65675776 #12 üzenetére
Annak szerintem nincs is értelme, hogy "nem akartak gyártóspecifikus magokat". A72/A73 magokat akarnak vagy pontosan mit?
Bármit is csinálnak, főleg a speciális energiakezelés miatt lényegében hosszú távon összebútoroznak az Nvidiával, más gyártóval mindenképpen borulnának a beépített speciális funkciók.
Az egyik dolog, ami érdekelne, hogy milyen módon próbálják upgrade-elhetővé tenni a platformot, ugyanis a mobil fronton bármit is használnak, az három év múlva reménytelenül elavult lesz. Tehát várhatóan olyan architektúra és API készül, ami simán le tud kezelni mondjuk 3 év múlva egy újabb Tegrával való frissítést.
-
#65675776
törölt tag
Érdekes gondolatmanet a Nintendo részéről: nem használunk gyártóspecifikus magokat, mert arra nem optimalizálnak. Használunk helyette gyártóspecifikus API-t, mert arra biztosan fognak.
-
Necroman_Mk2
őstag
Én bízom a Switch-ben, hogy egy elsőrangú hordozható gaming platformmá válik. Ha a 3rd party-k részéről is kellően támogatva lesz, akkor jó esélye van a sikerre.
A téma meg érdekes, de hát ugye a hordozhatóság miatt szükséges bizonyos áldozatokat hozni a teljesítményt illetően. Arra azért kíváncsi leszek, hogy a játékok vajon ugyanúgy fogyasztják-e az aksit, vagy ez a grafikai komplexitásuktól is függ."Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
tuki2200
senior tag
Ezt mondtam.. vagy gyenge lesz elfogadható akku idővel, vagy normális hardver óránkénti toltogetessel.. a Nintendo sem tud csodát tenni sajnos ez megint nem jo húzás..20 év múlva majd talán ahogy a vr-ral is megeloztek a korukat, de nagyon gyanús h ez most megint bukta lesz
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Az a része tiszta, én az ARM oldalon lepődtem meg, még ott voltam leragadva, hogy pár, max 5 W
Bezzeg amikor elkezdtem mobil-alkalmazás fejlesztő cégnél dolgozni, még Win CE 4.2 volt, az akkoriak nem melegedtek, a maiakhoz képest szinte termelték az áramot
Cifu & többiek: nem azt mondták utána, hogy a Skyrim csak random rá volt vágva, de valójában nem lesz (vagy legalábbis sok volt a kérdőjel, és ők sem erősítették meg)?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Felhőtakaró
tag
MARIO Forever
huhh
-
rodrigez
senior tag
Ahogy egy Bioshock elfutott egy most már évekkel ezelőtti iphone-on (nyilván lebutított grafikával), úgy elfut egy Skyrim is egy mostani, messze-messze erősebb HW-n. Az otthoni 2. PC-mben még mindig a most már vagy 8 éves GTX260 ketyeg, ami simán 1 TFlops alatti kártya. Ennek ellenére röhögve vitte 1680x1050-ben a DX9-es módban fullra húzott Tomb Raider 2013-at. 40-60fps simán megvolt. FullHD is okés volt, de akkor már sokszor beesett a 30-as régió aljára. Szóval ügyes programozók kezében sok mindenre elég lehet egy ilyen SoC.
-
félisten
Nekem is a Skyrim jutott az eszembe, amivel a Switch-et promózták. Oké, hogy más a Windows alatt futó Skyrim és egy dedikált HW-re optimalizált Skyrim-verzió hardver-igénye, de azért nekem nem picit meredek, hogy mobil hardveren futna ugyan az a játék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Cassi
őstag
Honnan jön az a 20%-os szám? Jó lenne linkelni valamilyen cikket egy ilyen szám mellé.
Milyen energiasémát tud bekapcsolni pl. a Skyrim, ami egy teljesen dinamikus környezetű játék? Talán a Marionál még el lehet képzelni, hogy elfut egy energiatakarékos sémával, de nehéz elhinni, hogy egy átlagos komplexitású mai játéknál ez hatékony lehet. Majd meglátjuk.
-
ldave
félisten
Ha csak egy 3DS Pro lenne a gép, nekem az is elég. Kérdés, hogy mennyire lesz eladható a nagyközönségnek TV-re egy Bravel Default látványú játék 60$-ért.
A Slime draws near! Command?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a max fogyasztást nézzük, akkor az ULV x86-ok bőven 10 watt fölött vannak. A TDP és az SDP értékek nagyon csalókák. Persze a munkamenet nagy részére ezek az igazak, nem a maximális fogyasztás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.mf
veterán
"A hosszabb távú szórakozás lehetősége miatt a Nintendo Switch összes részegysége szokatlanul alacsony órajelen üzemel. Valószínűleg bírna a lapka többet is, de a hírek szerint 3 wattnál tetőzik a fogyasztás, ami áldozatokkal jár. Csak összehasonlításképpen a fentebb említett NVIDIA Tegra X1 és Qualcomm Snapdragon 821 fogyasztása elérheti a 8-9 wattot is, ha az adott gyártópartner nem limitálja mesterségesen a lehetséges skálázódást."
Ez azért kicsit meglepett. Kicsit energiahatékonyabbnak és alacsonyabb fogyasztásúnak gondoltam még mindig az ARM SoC-eket. Ez már ULV x86-ok területe.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest