- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darmol
senior tag
Oké, hol használnak olyan gépet, ahol IGP-s gépet alkalmaznak? Ahol fontos, hogy minél olcsóbb legyen a munkára alkalmas gép. Pl. kormányhivatalok.
Hagyjuk már ezt az "engem nem érint az Intel biztonsági rése, mert úgysincs mit tőlem ellopni" dumát. Lehet hogy Téged közvetlenül nem érint de ez nem azt jelenti, hogy elhanyagolható. Senki nem azt mondja, hogy az i99 40000K -s gépet dobjátok ki a kukába, de eléggé érdekes hozzáállás, hogy semmi nem számít.
Megpróbálom minél több ember számára érthetőbbé tenni, bár bizonyára lesznek olyanok akik így sem értik. Az autókon van egy csomó biztonságos közlekedéssel kapcsolatos megoldás, pl. fék és hasonló úri huncutságok. Jelen esetben az IGP biztonsági hibája a jobb visszapillantó tükör hiánya. Ez egészen addig nem probléma amíg nincs rá szükség. Pl. egy furgont vezet a sofőr aki azért húzza rád a kormányt, mert nem lát, vagy tolatásnál szépen belepasszíroz a falba. Az Intel hibajavítása: tegyünk kocsikísérőt a furgonba, aki megnézi a sofőrnek hogy van e valaki jobb oldalt. Persze ahhoz hogy ne okozzon problémát a menetszél, max 80-al tud menni az autó. De ez nem probléma, hiszen opcionális, probléma megoldva. És ha nem alkalmazod és baj lesz az a Te felelősséged.
A fenti példánál maradva az Intel minden "fölösleges" dolgot leszedett az autóról ami lassítja. Így pl. nincs lökhárító, nem nyílnak az ajtók, nincs biztonsági öv, stb. viszont van 12 hengeres csillagmotor hogy minél gyorsabban menjen. Egy karikaturista bizonyára jobban tudná szemléltetni a dolgot.
De ez egy csomó ember szerint rendben van, mert mindenki csak és kizárólag arra használja az autóját, hogy a Salar de Uyuni-n gyorsulási versenyezzen. És amikor éppen nem akkor csak gyalog közlekedik. És elhanyagolható mennyiségű ember szenved balesetet az autó biztonsági hibái miatt. Egészen addig amíg nem Te vagy az áldozat.
A poén az, hogy aktuálisan az ötcsillagos töréstesztes, mindenféle biztonsági megoldással teletömött, univerzális felhasználású haszongépjármű állva hagyja a csodajárgányt. Természetesen az AMD "autójában" is "meg lehet halni". Hülyeség ellen nincs védelem, ezt minden biztonsági szakember tudja.
Nem utolsó sorban nekem nem mindegy milyen járgányok közlekednek abban a városban, ahol a gyerekem/gyerekeim naponta átkelnek az úttesten.
Nyilván nem mindenki érti a fenti analógiát, de nem nekik írtam, velük nem tudok mit kezdeni és nekik nem tudok mit mondani.Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.