- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- Asztrofotózás
- Egérpad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Androidos fejegységek
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57919488
törölt tag
Irjatok meg nyugodtan 100+ hsz-t OFF-nak ...
-
Puma K
nagyúr
"Nos akkor?"
Én jelenleg egy laptopról játszom (Intel i3-2310M 2,1Ghz 2 core, 4 threads (HT), 8GB 1333MHz DDR3, Nvidia GT555M 1GB/128Bit GDDR5, Seagate 500GB/7200 rpm). Az FPS ritkán beesik.
Anno néztem Fraps-szal és kb 17-25 közé megy egy nagyon rövid időre, de amúgy jól tartja magát 30 FPS környékén, van mikor felmegy 40-50 körüli értékre.Az alábbi beállításokkal játszom:
Amikor meg 2880x1660-ban játszottam akkor nem volt FPS drop semmilyen szinten, pedig másfél órát játszottam kimaxolva akkora felbontásban.
Az a QX6700 nem mai darab, és anno Q6600 sem volt az igazi még 2.8-3Ghz környékén sem.
Tapasztalataim szerint i5-750, i5-2400 és i5-3450-es procikkal már nagyon jól futott. Sőt a már általam annyiszor emelgetett 2880x1660-as felbontásban egyszer sem rezzent meg a játék, pedig másfél órán keresztül játszottam akkor. Fontos még azt megjegyezni hogy abban a gépben SSD+HDD kombó volt ami lehet megint rátett egy lapáttal a rezzenéstelen (FPS drop mentes?) játékélményre, plusz a Windows is olyan szinten le van butítva azon a gépen, hogy Klasszikus Windows téma van beállítva (Win 98 kinézet), plusz minden egyéb felesleges szolgáltatás ami fut a háttérben de nincs rá szükség ki lett kapcsolva mindez Windows 7-en.
Szóval mind hiába a hardver, ha a szoftver nincs finomhangolva akkor meg van lőve az egész.
-
Burt1793
veterán
Igen, bár most már kell is húzni, látva ezeket a 4000-es szériájú i7-eseket... [link]
2 év alatt mennyit fejlődött már megint az egész.
Viszont pont ott van az én 2600k-m viszonyítási alapként a grafikonokon. Fogyasztásban jó és mivel úgyis netezésre használom nem kell nagy erő. Az, hogy szinte szervergépként dolgozik, meg sem kottyan neki.
Mindegy, még két évig nem cserélem le. -
Burt1793
veterán
Nekem i7 2600k, 8 giga ram és csúcsidőben 2db gtx560ti 2 gb volt a konfig. Az 1.0.4.0-s patchel, 4,5 ghz-re húzott procival, 950 mhz-re húzott kártyákat, leszedett házfalakkal és egy rakat könyvvel a házon, hogy ne rezonáljon ezerrel, sikerült folyamatos 100 fölötti fps-t elérni fullos beállításokkal, 1920*1080-on.
Mindezt 2011 nyarán.
Nagyon sokat kellett bénázni szoftveresen is, ez egyszer jött össze, így kijátszottam, azóta nincs fent... Utoljára a gta 4-gyel játszottam, remélem kijön az 5.
Ui.: A kiegészítők szarabbak voltak, max beállításokkal 40-50 fps sikerült...
Hiába, akkor még ennyire "kocka" voltam.Most nem veszem majd ki a másik kártyát a másik gépből, bár ki tudja
Az i7-esen egy nagy noctua hűtő van, 6 gigahertzet is bír folyamatosan, de nem akartam kínozni, amúgy is a kártyák bírták kevésbé, de nagyon állat volt!
-
Dilikutya
félisten
-
Teasüti
nagyúr
Éppen 3,16 ghz-en megy a 4 magos quad-om és jelenleg 1280-ban játszok közepes beállításokkal és átlag 30 fps-em van, nem ritka, h lemegy akár 20 alá is.
GTA4 topik meg azzal van tele, hogy 4x4 ghz-en milyen jó játszani.
Nos akkor?(#115) Dilikutya
Milyen csúcs cpu? Ki mondta neked, hogy ezt az órajelet gyári értékekkel kell teljesíteni?!
Intel-eket úgy tudom szénné lehet húzni, de legalábbis a játék idejében árusított C2Q-okra simán rá lehetett tolni 1-1,2 ghz tuningot és még csak extrém hűtés se kellett nekik. Meglepődnék, ha az új generációs Intel-ek erre nem lennének alkalmasak. -
Puma K
nagyúr
válasz
Firkavadasz #116 üzenetére
Nem vert senki, senkinek a fejébe semmit.
Ő azt írja, hogy 4x4Ghz szükséges tapasztalatai szerint, hogy jól fusson a GTA IV.
Én azt tapasztaltam, hogy 4x3.1 Ghz elég még extrém magas felbontásnál is a GTA IV-nél és még sok más játéknál is megfelel az a 4x3.1 Ghz full HD-tól nagyobb felbontás (2880x1620) esetén:
Batman Arkham City
Metro 2033
Crysis 3
Bioshock Infinite
Far Cry 3
Mafia 2
Dota 2
Outlast
(és még a többi játék) -
Dilikutya
félisten
Miért ne baszná a csőrünket, ha egy játéknak nagyobb gépigénye van az aktuális elérhető technológiához viszonyítva? A CAD szoftverekre ez messze nem igaz, ott ezt a fejlesztő nem engedheti meg magának. Másrészt ott az erőforrásigény függ attól, mit, mekkorát csinálsz. Ráadásul a CAD szoftver bevételt termel, és költségként is elkönyvelhető.
Az viszont kicsit ciki, ha a hatékony működéshez a GTA-nál olyan órajelek kellenek, amik még a 2013-13-as csúcs asztali processzoroknál is ritkák. Nem lenne baj, ha nem egy 2008-as játékról lenne szó. A San Andreas is elég élő volt, viszont az a maga korában is réginek számító gépeken is szépen futott.
Lásd be végre, 4x4GHz egy 2008-as játéknál gáz. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Dilikutya #106 üzenetére
Nekem olyan érzésem van, hogy ez a játék magasról tesz a hardverek szinte összes képességére, fejlődésére, úgy válik egyre játszhatóbbá, ahogy a nyers erő is egyre több lesz.
És milyen fejlődés van CPU terén 2008 óta, ami a nyers erőt gyarapítja?
Nekem csak a csíkszélesség csökkentése jut eszembe, semmi más. Még mindig 3 ghz alatti alapórajelek vannak, semmi gyorsulás... Csak energiahatékonyságban van fejlődés szinte.
Ezért érdemes tuningolni, egye meg az a proci a 200 wattot, ha cserébe normálisan fut a GTA!!VGA terén is azért nem látványos az előrehaladás a játékban, mert dx9-es játékról beszélünk.
Dx10 után kezdődik csak a reform a hatékonyságban. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Firkavadasz #108 üzenetére
Nem egy játék (a sok közül - ahogy a GTA5 sem csak egy játék
). Egész egyszerűen másik ringben játszanak ezek az alkotások.
Mutass egy sandbox játékot, ami összemérhető a GTA-kal!
És teszi ezt a játék korrekt grafikai színvonalon, korrekt környezeti szimulációval.
Bezzeg egy videóvágó programnál senkinek nem fáj, hogy 12+ GB ramra van szükség hozzá a hatékony munkához... Vagy az sem fáj senkinek, ha a legújabb CAD tervező vagy 3D modellező programban 4x4 ghz és/vagy ipari proci kellene a hatékony rendereléshez. Az bezzeg bassza a csőrötöket, ha egy játéknak nagyobb gépigénye van az aktuális elérhető technológiához viszonyítva.
A játék megjelenésekor az asztali gépek még nem voltak erősebbek a konzoloknál.
Manapság sem erősebbek CPU terén az asztali gépek (a mainstream procik legalábbis). VGA-ban köröket vernek a konzolokra, de CPU-ban egyáltalán nem.
Viszont a konzolokat is erősen megjáratja a IV. Mi következik ebből? Igen, nagy gépigény. Minő meglepő...Akkor mondjuk azt a legújabb 3DMark-ra és társaira is, hogy egy kalap szar az optimalizáció, mert alig akar futni a gépekinken?!
És ugye tudjuk, hogy az aktuális szintetikus tesztek színvonalát csak évekkel később követik a játékok. Pont ezért, mert egy előre megírt forgatókönyvvel végigvezet pár eyecandy-n a teszt, míg egy élő - sandbox - környezethez azért nagyságrenddel nagyobb kapacitás kell. Nézd meg milyen tesztprogramok voltak 2008 végén, majd vesd össze a GTA4-gyel színvonalban! Ugye ugye?! -
Puma K
nagyúr
válasz
Firkavadasz #102 üzenetére
A Skyrim egy jól optimalizált játék.
A Valve a Source Engine-je egy jól optimalizált engine (csak már régi).
A Battlefield 3 által használt Frostbite Engine jól optimalizált engine.
Az Unreal 3 engine jól optimalizált engine (sok játék használja).A MoH2010 pont egy lineáris játék, és nem sandbox mint a GTA széria.
Amúgy nagy csalódás volt a MoH2010.(#100) Firkavadasz
:
"Szia. ha gondolod teamwieverezhetünk, és meglátod, semmi sem fut a háttérben, mármint semmi felesleges dolog. tehát ez kilőve."
Persze, azért mert te nem tudsz rendesen gépet karbantartani és használni majd én csináljam meg neked
-
Dilikutya
félisten
Szerintem nem sok PC-s játékost érdekel a konzolok számítási teljesítménye. Nekünk az a lényeges, itt hogy fut. Nem hiszem, hogy az rendben van úgy, ha 2013-as processzorokat tuningolunk, hogy egy 5 éves játék menjen. De az sincs rendjén, ha a C2D 9xxx szériás, maga korában kurva drága procikat nézzük, tekintettel arra, hogy azok is javarészt a GTA IV után jelentek meg. Nekem olyan érzésem van, hogy ez a játék magasról tesz a hardverek szinte összes képességére, fejlődésére, úgy válik egyre játszhatóbbá, ahogy a nyers erő is egyre több lesz.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Dilikutya #101 üzenetére
Azt kéne megnézni srácok, hogy egy konzol mekkora számítási kapacitással rendelkezik, meg egy ilyen Intel proci, amikről szó esett:
xbox 360 - vhol 90 GFlops környékén,
Ps3 - ~200 Gflops
Intel i5 2500 - kb 120 Gflops.Erre rájön még az eltérő architektúrából fakadó handicap, ami a konzolportok sajátja és még ezzel együtt is jobb FPS-eket produkál a GTA4 PC-n klasszisokkal jobb gragfikával, élsimitással, anizotróp szűréssel.
Nem értem a problémátokat.
4x4 ghz-et meg nem gyári órajellel kell hozni, egy szaros C2Q 9xxx-ből is a legkisebb tesó a maga 2,x alapórajelével megugorja a 4 ghz-et és már sok éves típusról van szó. Ma már egyáltalán nem luxus a 775-ös foglalat miatt.
Ugyan újabb generációs rendszerem nekem nincs (nincs rá szükségem), de meglepődnék, ha az i5 i7-eseken nem lehetne felhúzni legalább 30% tuningot.
Intelnél ez nem nagy was ist das, gyári hűtővel is tisztességes tuningra képesek elvileg, egy jobb hűtővel meg ott a +1 ghz.AMD-sek meg...
Nem tudom azok mennyire tolerálják a tuningot.
-
Ferkósza
tag
válasz
Dilikutya #103 üzenetére
Jaja, ott volt az az irónia, igen...
Amúgy én is azt nézegettem, hogy a "gyengécske" 4770k is "csak" 3.9 GHz-et tud, és azt is csak egy magon - négy magon már "csak" 3.7-et, tehát hivatalosan mai napig nincs Intel 4 GHz. És mindezt zsebpénzért, most épp 85 ropiért.(Az Extreme CPU-kat inkább ne nézzük, az tényleg csak Rócsild báró fiainak van.)
-
Dilikutya
félisten
válasz
Firkavadasz #102 üzenetére
A nem optimalizálatlan erősen szarkasztikus megjegyzés volt, olvasd el még egyszer az elejét is.
-
Firkavadasz
tag
válasz
Dilikutya #101 üzenetére
Még egy utolsó, és tényleg befejeztem ezt a felfoghatatlan dolgot..
Mit nevezünk jól optimalizált játéknak?
Ha egy adott program, gyengébb teljesítményű gépeken is szépen muzsikál.
Mint Pl:
MoH2010 akár.
Volt már alatta 2,4,6 magos procim is, AMD volt mind.. és hd4850,hd5770,6670,7770,gtx460,gts450 oc2,gtx 470,hd7850...
mindig szépen futott, sosem éreztem azt, hogy rossz lenne az fps-em.
és engem nem érdekel, hogy ott nagy a bejárható hely,meg okosak az emberek, él a világ.
nincs gamer gépem, de számomra felfoghatatlan, hogy egy fizikailag 4 magos gépen, amiben 2x4gb ram, és hd 7850 gpu-val szerelt pc-vel nem tudok normálisan játszani. pedig nem a legmagasabb beállításon próbáltam kezdetnek. ugyan ilyen az epflc is. egy szóval: a gta IV egy nagy bughalmaz, optimalizálatlan játék lett, már akkor is mikor kijött, és még ma is. ezt tudja a rockstar is.
-
Dilikutya
félisten
válasz
Firkavadasz #98 üzenetére
2008-ban a 4x4GHz kicsit extrémnek számított még szerintem, tekintettel arra, hogy ahogy böngészem az Intel processzorokat, 1-2 i7 Extreme Processort leszámítva nincs ma sem gyárilag 4GHz-en vagy afölött futó típus, 3.9GHz a sima i7 vége. Tehát, ahogy már leírták, a GTA IV nem optimalizálatlan.
-
Firkavadasz
tag
Szia. ha gondolod teamwieverezhetünk, és meglátod, semmi sem fut a háttérben, mármint semmi felesleges dolog. tehát ez kilőve.
defrag a telepítgetés után volt, sőt vírusom sincs a g-data szerint. akkor itt már tényleg nem értem.
nem is érdekes, ez a 3. játék a polcomon, amit soha nem fogok többé elővenni. Első a Crysis1, Far Cry 3 multi miatt.Eredeti persze, már rég nem warezolok, mert meguntam a sok bohóckodást
-
Puma K
nagyúr
válasz
Firkavadasz #98 üzenetére
Feladatkezelőn belül a Folyamatoknál kell körülnézni.
Attól még hogy ki x-elsz egy programot, még mindig futhat a program a háttérben vagy ahhoz kapcsolódó szolgáltatás.
A tapasztalataim és a hardvered alapján a gépednek futtatnia kéne rendesen.
Ha nem megy rendesen akkor valami nincs rendben a gépeddel vagy user error van.
Azt meg meg sem merem kérdezni, hogy eredeti-e a játék és minden patch-et felraktál-e hozzá. -
Firkavadasz
tag
Nekem minden be van zárva, ami nem kell mikor játszom
Sőt, még az aero-t is letiltom.
Nem hinném az i5 2310 gyenge lenne hozzá, fizikailag 4 magos, és nincs semmi más játékkal gond.
Az meg, hogy a rockstar így tudta megcsinálni, hogy 4x4.00 Ghz kell, az persze nem optimalizálatlan mi?
Na ne etess
-
Televan74
nagyúr
Nagyon eltértetek a témától. A GTA V eladásáról volt szó a hírben. Nem arról, hogy a GTA IV melyik konfigon fut jobban, erre ott a GTA IV topik.
Sorry az offért.
-
Teasüti
nagyúr
Máskülönben nekem is elég a jelenlegi konfigom, de nem GTA-ra.
Akárki akármit mond GTA-hoz nem elég a 3 ghz.
Kb a GTA IV topik első fele abból áll ki, hogy mi kell a játék alá.
Egy FPS lövöldét még mindig ne hasonlítgassunk ehhez!
GTA-n kívül egyszerűen nem ismerek még egy hasonlóan cpu igényes játékot.
Rupius jól mondta annó, siránkoztunk, hogy fölöslegesek a 4 magos procik, GTA IV óta meg azon siránkozunk, hogy nem üti meg a cpu-nk a mércét.A win eszi a gépet témához meg annyi hozzászólnivalóm lenne, hogy ha én ülök egy lassú gép elé, akkor az SSD hiányán szörnyülködöm, nem a futó processzeken.
Egy mindennapi használatra szánt gépen igenis vannak futó elemek a háttérben, de ez így a normális.
Egy ssd-re rakott OS-nél nincs lassan betöltődő böngésző és hasonló szörnyűségek.
86 process fut nálam a Chrome böngészőt is beleértve és a 2009-es telepítésű Win7-emen még mindig csettintésre történik minden. Igaz semmi erőforrás igényes nincs a háttérben - se 3rd party vírus írtó, se hasonló, aminek ingere támadna terhelni a gépet. -
Puma K
nagyúr
Van egy régi barátom aki már 1 éve azzal bízott meg, hogy írjak neki össze egy olyan konfigot amivel tud full HD-ben maximumon játszani a BF3-mal multiban.
Akkor összedobtam neki ezt:
-Intel i5 3450 (4mag, 3.1Ghz)
-Kingston 2x 4 GB / 1600 Mhz DDR3
-Asus DirectCUII GTX670 2 GB
-Kingston V+200 120GB SSD (OS)
-WD Caviar Blue AAKX 500 GB / 7200 rpm SATA III
-FSP Hexa 550W
-Fractal Design Core 3000
Ezzel a géppel egy 42"-os tévén, most már több mint 1 éve játszik HD feletti felbontásban konkrétan 2880x1620-ban
(ez a helyes felbontás és nem a 2880x1660 amivel a teszteket csináltam, csak akkor még ezt nem tudtuk/átsiklottunk efelette)Eddig csak a Metro 2033: Last Light volt ami akadt és "csak" full HD-ban lehetett vele játszani maximumon.
A barátom a Windows 7-et úgy állította be, hogy minden olyan funkciót kikapcsolt ami a számára felesleges.
A Windows témáját kapásból Win98-ra butította le azaz "Klasszikus Windows" témát választotta, és msconfig-ban buherált tovább.Ezen tapasztalatok alapján az a megállapításom, hogy manapság egy modern/újabb felépítésű proci ami Intel, fizikailag 4 magos, minimum 3.1Ghz-cen jár azzal lehet szépen játszani még extrém magas felbontás mellett is ha meg van támogatva a VGA egy erős GPU-val ami a GTX 670 esetében egy elég erős GPU-t jelent.
De van egy másik régi cimborám akinek szintén én dobtam össze a gépét pár éve:
-Intel i5-2400
-Kingston 4 GB / 1333Mhz DDR 3
-Asus DirectCU GTX 560 Ti 1 GB
-Samsung HD502HJ 500 GB / 7,2k rpm SATA II
-WD Caviar Blue AAKS 500 GB / 7,2 rpm SATA II
-Chieftec 450 W
-THERMALTAKE VN40001W2N Commander MS-I
Ő is szintén Windows 7 telepítés után, megcsinálja a super admin fiókot és miután megvan már megy is az msconfig-ba és tiltja le a szolgáltatásokat amik a számára feleslegesek.
Ez a barátom is szokott videókat készíteni, de ő maximum 2560x1440-ban.
A fentebb általam összeállított gépek, és a rajtuk futtatott játékok után az a tapasztalatom és megállapításom, hogy full HD felbontásban multiban is elegendő egy Intel, fizikailag 4 magos, minimum 3.1Ghz-cen járó CPU.
A BF 3 2880x1620-ban minimum 24-26 FPS-re megy le, de amúgy 30 felett szépen tartja magát. Ha csökkentjük a felbontást "csaK" full HD-ra akkor meg be sem esik 30 alá az FPS
Ez a 2 gép mind olyan emberek konfigjai akik csak játékra használják a gépet vagy néha videókonvertálásra és zeneírásra. Minden más felesleges, programot, szolgáltatást kiiktatják.
Vicces mikor megyünk valamerre ismerősökhöz beszélgetni, iszogatni, ötletelni és tegyük fel ez a 2 ember valamelyike beül a vendéglátónk által használt gép elé mert menetrendet akar nézni netről vagy pizzát akar rendelni
és mondjuk lassan indul a böngésző akkor már kapásból indítja a feladatkezelőt és elkezd szörnyülködni, hogy mennyi minden felesleges program és szolgáltatás fut amik eszik a gépet. -
ETOM
addikt
De annyira nem megszokott ilyen nagy felbontáson tolni. Kisebb felbontáson jobban izzad a proci nem? Legalábbis mostani nem túl acélos gépemen 1440x900-as felbontáson játszom és nem megy 99%-n gpu legtöbbször. (GTA4)
Gondolom ez köszönhető az AMD processzornak. Persze elégedett vagyok vele így is.
Anno az i7 2600 konfigom se pörgette maxon a GTX 480-st. Azzal már nem voltam elégedett amennyiért vettem és voltak 25-30FPS-k is.. hagyott kívánnivalót maga után. -
Teasüti
nagyúr
Dedikált hangkártyám van, háttérben nem fut semmi erőforrásigényes (se vírtó, se más).
4x3,16 ghz-em áll rendelkezésre, hozzá HD5870 1 giga vrammal, win7.
Közepes grafikán élvezhető még a játék single-ben, multiban meg low grafikán hozza csak a gép a stabil fps-t (főleg egy 30 fős deathmatch-ben, ahol röpködnek az RPG-k.Na ott tipikusan bezuhan az fps.).
És még a felbontás is csak 1280-as.
Én még mindig tartom magam ahhoz, hogy 4ghz felett kezdődik csak az élet a játékban. -
Puma K
nagyúr
Azért elég a GTA IV-nek 4x3,1 Ghz még 2880x1660-as felbontásban is.
Csupán sokszor van olyan, hogy némely ember nem figyel oda a gépére, és millió és egy alkalmazás fut a háttérben amik alapból eszik a gépét.
Aztán ha indít egy komolyabb alkalmazást ami jobban igénybe veszi a masináját akkor kiütközik a gépe "gyengesége" helyesebben az igénytelenül agyontelepített és teleszemetelt Windows erőforráséhsége.
Az meg nem mellékes, hogy az alaplapi hangkártya is eszi a procit 5-10% között. Ami meg megint levesz a rendelkezésre álló erőforrásokból
És mint tudjuk a GTA IV-nek mi kell? PROCI!
-
Puma K
nagyúr
válasz
Firkavadasz #84 üzenetére
Ezzel a "Talán mert Nvidiara lett jobban megírva?" kijelentéssel én óvatosan bánnék a GTA IV esetében, mert nézegettem múltkor config beállításokat és ott találtam egy olyan árnyékokkal kapcsolatos beállítási lehetőséget amit csak AMD kártyák alatt lehet elérni.
Na már most, ha annyira "Nvidiára írták" a játékot akkor miért van benne külön beállítási lehetőség AMD kártyára?
A másik meg az AMD kártyák "micro stuttering" mutatványa nem csak a GTA IV alatt jön elő.
-
ETOM
addikt
Gondolom AMD-nél ez a bűvös 4ghz nem működik csak a 4x5ghz
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Firkavadasz #84 üzenetére
Halkan súgom GTA V-nek sem lesz kisebb gépigénye.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Firkavadasz #84 üzenetére
Még mindig nem érted.
Elolvastad rup1u5 írását?
Miért olyan nehéz megérteni, hogy egyszerűen ekkora a gépigénye. Ez nem egy lineáris szkripthalmaz, mint a kampány módú FPS-ek nagyrésze, amit a grafikával adnak el.
Megvan a 4x4 ghz-ed, akkor onnantól megy a játék, ahogy az elvárható. Ennyire egyszerű.El van nézve, elfogadom a bocsánatkérést.
Nekem sincs sajnos 4 ghz-en ketyegő QuadCore-om, mert sajnálok 20-30k-t egy C2Q 9xxx-re évek óta a GTA-hoz.
Sok másik embernek viszont van hozzá hardvere és ez nem probléma. Mert neked az, az a te dolgod.
Dunát lehet rekeszteni a különböző ultra high def mega texture extra realistic graphics mod GT IV videókkal, amik nem is szaggatnak már szintén évek óta.
Az első i7 generációk óta - ha adott az órajel is -, már nem nehéz kihajtani a játékot. Az, hogy egy elég erős gép bizony pénzbe kerül hozzá, abban nincs semmi meglepő.Amúgy ez a gyári órajele annak az i5-nek? Mi lenne, ha rátolnál mondjuk 1 ghz tuningot?
Problem solved.
(Azt nem tudom a mostani procik mire képesek, de a C2Q-ok idejében 30% tuning tök átlagos volt, még túlméretezett hűtő sem kellett - persze nem gyári hűtővel.) -
Puma K
nagyúr
válasz
Dilikutya #82 üzenetére
A VGA kártyákat csak mellékesen írtam.
A hangsúly a procikon van.
Egy GTX 560 Ti-vel is szépen megy full HD-ban egy i5-2400-zal.Pont nem rég tesztelt egy srác logout-on:
Forrás: [link]
A gépben amivel ezeket az értékeket kapta egy AMD HD 4870 volt. Ha minimum egy GTX 560 Ti lett volna akár az i5-750 vagy i5-2500 mellett akkor magasabb értékeket kapott volna.
-
Ferkósza
tag
válasz
Firkavadasz #84 üzenetére
Hát igen, ez elég gáz, nyilvánvalóan optimizálatlan. 4x4 GHz, azért az nagyon nagy teljesítményigény.
-
Firkavadasz
tag
Én kérek elnézést, hogy nincs olyan processzorom !!
Bocsánatot kérek, hogy ilyen optimalizálatlan bughalmaz játékkal próbáltam meg kompromisszumot kötni.
Vannak kint sokkal szebb grafikus motorral rendelkező játékok és érdekes, mind nagyon szépen fut, csak ez nem. Nem nálam a hiba
Puma K: Talán mert Nvidiara lett jobban megírva?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Firkavadasz #80 üzenetére
"Nem véletlenül hangsúlyoztuk annó a IV-nél is, hogy 4x4 ghz-en kell szárnyra a játék.
4x3 ghz még kompromisszumos, főleg multiplayer alatt."Kevés az a 4x2,9. Ez van. Majd ha felhúzod 4 ghz-re, akkor magas lesz a minimum fps is.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Firkavadasz #80 üzenetére
Érdekes, mert Intel i5-2400 és Intel i5-3450 procikkal sincs gond, HD-ban, full HD-ban és extrém magas felbontáson azaz 2880x1660-ban is gond nélkül azaz simán futnak. GTX 560 Ti, GTX 670 VGA kártyák mellett
-
-
Ferkósza
tag
Igen, sajnos ez még nem 100%-os. (Bár érdekes módon pl. a CD Galaxis oldalán is kint van a PC port, árral (!) együtt.
) Ha Karácsony előtt kijönne még, az viszont tökéletes időzítés lenne
.
Amúgy én is nézegettem a használt boxokat, de aztán győzött az értelem (na meg tv-m sincs hozzá, úgy már sokba fájna...).
-
Teasüti
nagyúr
Igazán nincs mit.
Nem véletlenül hangsúlyoztuk annó a IV-nél is, hogy 4x4 ghz-en kell szárnyra a játék.
4x3 ghz még kompromisszumos, főleg multiplayer alatt.
Ezért is volt ajánlott az Intel Q9xxx, hisz bármelyik darab felhúzható 4 ghz fölé.
Csak ha adott a jó cpu, akkor válik kardinális kérdéssé a VGA.Kíváncsi leszek az V-höz kell(ene)-e gépet fejleszteni.
Én arra tippelek, hogy nem igazán.
Amennyire tudom ugyanaz a motor hajtja, mint a IV-et és tovább optimalizálták. Igaz ez?
(Valamennyi igazsák kell legyen benne, mert viszonylag jól fut a jelenlegi konzolokon is.) -
feka007
veterán
Nekem egy kicsit túl szépnek hangzik ez a november, de reménykedek benne, hátha most az új konzolok miatt kiadják előbb, mint a 4-et.
Én tavaly nyáron majdnem vettem 25k-ért egy teljesen fullos X-et itt PH-n, most nem nagyon látok ilyen jó vételeket.. TV az nálam adva lenne mondjuk. Esetleg ha benyögik, hogy cumi de csak jövőre jön, akkor én sztem rászánom magam. PC-n amúgy szerintem jó volt a 4 is, kb. 350 órát tettem a multijába, nagyon el lehetett vele lenni. Ilyen modok után a konzolosok meg csak folyathatják a nyálukat. -
Teasüti
nagyúr
Másik topikban már linkeltek egy megszivárogtatott dátumot. Nincs hivatalosan megerősítve, de november vége, december környékére várható.
Gondolkodtam én is egy használt xbox-on, de a gép lenne egy 30-40k, a játék fingom sincs, vmi 50 euro rémlik, meg akkor már kéne egy lcd tv is a dobozhoz, szóval jó nagy kiadás lenne egy kis gta-zásért.
Jobb lesz kivárni azt a pár hónapot. -
Puma K
nagyúr
Fú de szépen megfogalmaztad!
rup1u5 meg nagyon szépen megfogalmazta anno.
-
Teasüti
nagyúr
4 magos procival + 8 giga rammal rendelkeztem, alapból a GTA4-nek meg nem voltak olyan eget rengető felbontású textúrái, hogy 256MB VRAM ne lehetett volna neki elég, tehát ezt szvsz hagyjuk...főleg, hogy maga a game nem használta ki a 4 magot => optimalizálatlanság az akkor már létező architektúrákra is.
RAM-ból pont nincs eget rengető igénye a játéknak, a CPU-nál viszont a magok száma mondhatni nem számít, ha kicsi az órajel. EGy 4+ ghz-es E8500-as éppen olyan jól (értsd: pont ugyanúgy ugyanabban a konfigban) futtatja a játékot, mint egy Q9xxx de csak 3 ghz körül.
Az meg hogy a 4 magot mennyire tudja kihasználni, az csak az órajeltől függ:
az egyik magon elérhető kapacitás határozza meg a többi mag terhelését is, vagyis az egyik magon ha meg tudnád növelni az órajelet, akkor a többi magon is nőne a terhelés (azok eredeti órajelen).
Nos mivel egy fix tuning esetén minden mag azonos és fix órajelen működik, ezért látni azt, hogy az egyiken 90+ százalékos terhelés van, a többin meg valamennyivel kevesebb.
Egyszerűen így működik a multithread, kell egy vezérlő elem, ami szinkronizálja a többi magot is.
És a hardver működési elvéből adódóan szinte lehetetlen 4 magon 100%-os terhelést produkálni élő környezetben: egyszerűen nem létezik 100%-os terhelés, amikor egy processzornak az összes létező eleme egyszerre kap feladatot egy időpillanatban. Csak szintetikus tesztekben.
A VGA terhelését is elsősorban a CPU határozza meg a IV-ben, ha cpu korlátos vagy, akkor nincs min csodálkozni, hogy a VGA terhelés sem 100%-os.A GTA IV nem optimalizálatlan, csak sok ember nem érti, hogy mit is nyújt a játék cserébe a gépigényért.
Egy olyan sandbox játékot, amit semmi nem múl felül, csak a GTA V. -
Puma K
nagyúr
válasz
Dilikutya #68 üzenetére
Milyen hardvernek? A procinak? A VGA-nak?
Mikor először próbáltam akkor egy E8400, 4 GB RAM DDR2, AMD HD 4850 VGA-val szerelt masinám volt majd i5-750, 4 GB RAM DDR3, Nvidia GTX 275 toltam legutoljára ami a saját asztali gépem volt.
Az első konfigon jól ment, de nem tudtam mindent high-ra állítani (a GTA IV-nek ha nem moddol az ember akkor nem kell erős VGA hanem a proci az ami igazán fontos). Közben jött a 1.0.4-gyes patch amit jelentősen javított a helyzeten, és feljebb tudtam venni bizonyos grafikai beállításokat.
A második konfigon, már hibátlanul futott elég szép beállításokon. A multi is jól ment.
Majd egyik régi barátomnak építettem egy elég komoly gépet és azon már 2880x1660-ban toltam, és a VGA-n kívül semmi extra nincs azon a gépen (már aki játszani akar). Konfig és képek: [link]
Jelenleg egy i3-2310m procival szerelt laptopom van ami fizikailag 2 magos, de 4 szálon dolgozik 2.1Ghz-cen, 8 GB DDR 3 RAM van benne, és egy GT555M 1 GB-nyi VRAM-mal 128 Bit-en.
Ezen az asztali gépekhez nem túl acélos teljesítményű laptopocskán csináltam most már jó múltkor GTA IV szervert konkrétan team deatchmatch-et.
Fel is jött 26 ember és eléggé szépen zúztuk egymást, de a játék nem akadt.(#69) M3Ny3'T:
Érdekes én nem találkoztam semmilyen problémával AMD-Nvidia kártyák egyikén sem.
Egy játéknál sosem a minimum rendszerigényt kell nézni, hanem az ajánlottat. Na már most a GTA IV-nél ez szerepelt:OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
18 GB Free Hard Drive Space
Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870Az általad említett 2900 GT valószínűleg kevés volt neki. A felbontásváltozás meg nem feltétlen a játék hibája lehetett az akkor driver okozta ami fent volt.
Milyen 4 magos procid volt és milyen órajelen ment?
A GTA IV igen csak egy next-gen játék volt a maga korában.
Az ME3-ban szerintem nincs akkora bejárható környezet, és nincs annyi NPC az utcákon mint a GTA IV-ben van.
A Q6600 már akkor sem volt az igazi. Q8xxx de még inkább a Q9xxx procik jobbak voltak a GTA IV számára. Igaz az órajelnek minimum 3 Ghz-nek kellett lennie vagy legalább... 2.8 Ghz.
-
M3Ny3'T
senior tag
"Azt kell megérteni, hogy akkor mikor megjelent PC-re 2008-ban az emberek többsége még mindig 1-2 magos CPU-val, 1-2 GB RAM-mal, és valami régi, max DX9c-t támogató VGA-val szerelt gépekkel rendelkeztek..."
Bizonyára ezér korlátozta pl. egy ATI 2900GT max felbontását 640x480-ra, minimum grafra.
4 magos procival + 8 giga rammal rendelkeztem, alapból a GTA4-nek meg nem voltak olyan eget rengető felbontású textúrái, hogy 256MB VRAM ne lehetett volna neki elég, tehát ezt szvsz hagyjuk...főleg, hogy maga a game nem használta ki a 4 magot => optimalizálatlanság az akkor már létező architektúrákra is.A textúra csere-bere minden játéknál hozhat brutális látványbéli különbözetet (pl. itt egy az ME3-hoz), tehát ez szvsz megint más téma.
-
Puma K
nagyúr
Annyira unalmas ez a rosszul protolt téma.
Azt kell megérteni, hogy akkor mikor megjelent PC-re 2008-ban az emberek többsége még mindig 1-2 magos CPU-val, 1-2 GB RAM-mal, és valami régi, max DX9c-t támogató VGA-val szerelt gépekkel rendelkeztek...
Ez mind-mind KEVÉS volt akkor GTA IV-nek...
Egyetlen egy patch jött hozzá ami ugyan sokat dobott az optimalizáláson, de kész több optimalizálással foglalkozó patch nem jött több.
A GTA IV a mostani engine-nek volt az "elő" tesztelője amit 5 éven át csiszoltak és optimalizáltak (az már más kérdés, hogy a jelenlegi konzolokon
Meg kell nézni, hogy csak a textúrák kicserélésével milyen durvára fel lehet tolni a grafikát: GTA IV - Photorealistic build #6 [link]
Mostanra nem lesz gond, mert az emberek többségének 4-6 magos CPU-ik vannak minimum 3 GHz-cen, minimum 4-6 GB-nyi rammal, és újabb/modernebb felépítésű DX11/11.1/11.2-es VGA-val.
-
M3Ny3'T
senior tag
Remélem egy fokkal értelmesebb lesz a port, mint a 4 esetén...
-
Ferkósza
tag
Úgy néz ki, megvan a PC-s kiadás dátuma: november vége vagy december eleje
/2013 persze
/ Akkor már nem is kell olyan sokat aludni...
-
BDave
őstag
"ebben még nem szerepel Japán és Brazília, ahol még nem kapható a Grand Theft Auto 5"
De már rég kijátszották
-
M3Ny3'T
senior tag
válasz
TechArtist #58 üzenetére
Bocs, hogy csak aktuális példákkal tudtam előállni...
Biztos vagyok benne, hogy már akkor anno is létezett olyan ár/teljesítményű noti, amire már rá lehetett húzni, hogy gamer. -
Teasüti
nagyúr
Mit tudsz, amit mi nem?
Nekem mondjuk a vidéki offroad területek jobban bejönnek, mint egy lapos város.
Talán ezért is tudott többet nyújtani az SA a VC-nél nekem, csak a baltával faragott elnagyolt domborzat volt kicsit illúzióromboló.
A VI-ban én örülnék ha maradna ugyanez a koncepció, mint amit az V térképén látni - vagy mit ne mondjak összeollózni az ÖSSZES eddigi GTA térképet batár nagy vidéki területekkel - és meg lehetne fejelni komplex időjárás szimulációval. 4 évszak, téli körülmények, hó(vihar), stb.
Na ez adná szvsz.Mondjuk én azt nem értem az V térképét elnézve, hogy hiába mondják, hogy az egyetlen egy város jóval nagyobb a teljes Liberty City-nél, amikor ránézésre alig foglal magába "pár utcát".
Most akkor itt minden út 6 sávos lenne, vagy miért ilyen szegényes az úthálózat? -
kengyel
nagyúr
Egyszerűen nem csodálkozok a rekord eladásokon. De még több bevétel lenne, ha PC is kiadnák
Reméljük lesz belőle valami
-
#57919488
törölt tag
Akkor probald ki, hogy kulfoldre utazas kozben par havonta oda-vissza mennyire kenyelmes egy asztali gep mert hidd el baromira nem az ...
Amit te irtal azaz, hogy be van rakva egy szobaba es semmi mozgatas akar evekig. Koze nincs az utazashoz ha 1x oda lett rakva es kesz. -
M3Ny3'T
senior tag
válasz
TechArtist #38 üzenetére
Lenovo Y400/500/510 így csípőből.
Teasüti: Én is így érzem és talán azért, mert az dobbantott talán a legnagyobbat újdonságok terén (leszámítva, hogy a 3 3D környezetbe emelte a sztorit
), az SA-nál ez már elhanyagolható volt (kondizás, virtuális kefélés, bandaháború) szvsz és nekem a sztori se tetszett.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
#57919488 #40 üzenetére
Egyszer leköltöztetem a koliba, vagy lakásra aztán elvan ott egész tanévben, vagy sok évig is akár.
Azt meg senki ne mondja nekem, hogy a suliban olyan kurva nagy szüksége van egy laptopra, mert az csak mese habbal.
(Laptopom is volt - nem szerettem görnyedni előtte, akkor már inkább egy tisztességes monitor és billentyűzet -, meg első kézből tapasztaltam műszaki egyetemen is, hogy mennyi értelme van laptopozni...)(#47) Mister_X
Mi olyan nagy szám a VC-ben, hogy mindenkinek az a favorit?
Nekem megvolt a teljes GTA sorozat, de nem érzem, hogy a VC kiemelkedne a többi közül. -
mrhitoshi
veterán
Nagyon durva.
-
Mister_X
nagyúr
Most én számolok rosszul vagy ebből tényleg elment csak az első napon ~13 millió példány?
-
Vistaboy
veterán
válasz
Oppenheimer #42 üzenetére
Done. Remélem, már minden oké.
-
jamez
senior tag
akkor mostantól adhatnák féláron is
-
#57919488
törölt tag
Pl. annak akinek a mobilitas a fontos mert nem tudna a sok csomag mellett meg egy asztali PC-t is hordozni?
Sokra megy az ember azzal ha 3x olcsobb de nem tudja cipelni ...Amugy meg erdemes megvarni az uj konzol eladasokat es a kesobbi PC-s adatokat ha teljes kepet akarunk latni az egeszbol... szoval majd visszaterhetunk a temara
-
mikka07
tag
Tegnap egy nagy magyar hírportálon vezércikk volt és szépen le volt vezetve hogyan oszlanak el a bevételek,kisker árrés,nagyker,zenei jodíjak,sony ,microsoft részesedés,reklámkölltség,gyártási költség,áfa,stb A teljes eladás bevételéből kb 40% marad tisztán a kiadónál az meg hogy milyen a grafikája(nekem megfelel) ennyit bírnak a mai konzolok és én nem fogok rohanni next-gent venni egyenlőre,meg a konzol mellett van egy erős pc-m, ha valami multiplatform akkor azt pc-n tolom.
-
Manbal
senior tag
és szegényeknek nem éri meg kiadni PC-re. meg next-gen-re, mert biztos nem hozza vissza a költségeket... mocskos okádék szemét banda, mint kb. a bankrendszer... semmi nem elég!
golyót nekik!
-
Wasp_HUN
tag
Csak annyit szólnék a cikkhez, hogy ez nem bevétel, hanem forgalom. Két külön dolog, amit gyakran összekevernek. A profit ennek csak egy része.
-
Lomha 8V
addikt
Ezt borítékolni lehetett. Szép munka volt.
-
ETOM
addikt
válasz
callmeakos #31 üzenetére
Nem vagy vele egyedül, de én várok.. konzolra nincs most kess.
Jah számomra is SA volt a legjobb baromi sokat toltam vele -
callmeakos
veterán
Most elkezdhetnénk vitatkozni arról hogy most melyik volt az utolsó igazán jó GTA, de nem erről szól a hír. Szvsz nekem a SA a best. És tény hogy én sem tűrtem meg a PCs IV optimalizatlanságát....
Megérdemli a Rockstar. Jó játékot ígértek, és sokakkal ellentétben tartották is a szavukat. Rég óta ez az első játék, ami igazán elgondolkoztat hogy benevezzek egy boxra, annyira akarok vele játszani
-
gianni85
veterán
Ha már nem tudnak többet kisajtolni belőle, akkor PC port helyett jövedelmezőbb lenne DLC-t csinálni hozzá. Persze jöjjön PC-re, csak mondom.
Más:
Egyébként nem szabad eladottt darabszám x 40font, vagy 60dollárral számolni, mert ott vannak a jóval drágább gyűjtői kiadások is. -
Dilikutya
félisten
válasz
Televan74 #10 üzenetére
Másfelől: mivel mindenki azonnal akar mindent, és nem bír várni, megveszi megjelenéskor konzolra, hisz nincs más. Európában és Amerikában jóval több konzol van otthon még a PC mellett is, mint nálunk. És a hangsúly az azonnalon van, mivel magyaráznád máshogy, hogy ennyien megvesznek egy játékot, ami a jelen konzolgeneráción jóval kevesebbet mutat, mint majd PS4-en vagy PC-n? Biztos, hogy sokan veszik olyanok, akik nem bírnak várni.
-
negyven2
veterán
Tehát helyesen az adatok így néznek ki:
- Világszerte $800 millió értékben hozott bevétel a TakeTwo-nak.
-ebbe az összegbe beletartozik a normál, a speciális, a gyűjtői, verzió dobozos és PSN-es változatai amik úgye dollárra levetitve országonként/boltokként eltérő összegbe került (valahol olcsóbb, valahol drágább (volt).
Az 1,57 milliós eladás hozott és lenyomta a 1,41 millió eladott példánnyal és £58 millió-t termelő CoD: BO-t ez csak a UK-ben értékesítettekre érvényes, és nem az EU-ban eladottakra vonatkozik.
Amúgy így siman elképzelhető, hogy a héten már bőven meglesz az $1 milliárd-os bevetel és ezzel lenyomja a masik CoD-os rekordot aminek, most nem tudom melyik része, de ezt az összeget 15 nap alatt termelte ki.
-
xtremez
aktív tag
Éljen ez egyszerűen szuper, csak nekem jutott belőle még..
-
satz18
őstag
"Fél milla alatt még nem nagyon találkoztam gamer laptoppal, lehet a tied csak idézőjelesen "gamer"?
"
Ezesetben szeretnélek bemutatni kedvenc játszótársam unokájának:
http://www.laptopszalon.hu/laptop_notebook/lenovo/Lenovo_IdeaPad_Y510p_Intel_Core_i7_4700MQ_8GB_1TB_+_8GB_NVIDIA_Free_DOS_Fekete_59-390654_9164.html -
Teasüti
nagyúr
Fél milla alatt még nem nagyon találkoztam gamer laptoppal, lehet a tied csak idézőjelesen "gamer"?
1 GB Vram már jó pár éve nem számít soknak. 250k-ból meg tisztességes PC-t lehet összerakni, nem is értem miért kell laptopon játszani 3x annyi pénzért.Ennyi pénzből otthonra és a koleszba is lehet venni PC-t játékra.
Szó mi szó a IV egy jól sikerült darab, többet játszottam vele (és még sokan mások is), mint az elődökkel összesen.
Újra feltéve az SA-t évekkel később, a IV után egyszerűen nem értettem mi volt ebben a jó. Még a kocsikat se tudtam irányítani, olyan ideges kormányzásuk van. De a maga idejében ez nem volt probléma vmiért. -
Mister_X
nagyúr
800 millió $ az biztos helyes és reális is. A GTA IV hozott 500 milliót az első nap.
-
noisia
aktív tag
(#14) TechArtist: Úgy látom a szarkazmus detektor nem jelzett
...
Btw. nagyon kellett már egy jó GTA játék, mert a VC óta sajnos tényleg gyenge volt a széria.
Különösképp akkor kaptam agyérgörcsöt, amikor a zsír új negyedmilliós "gamer" laptopomon telepítés közben kiírta a GTA4, hogy minimum 1 Gb-os videókártyán hajlandó csak elindulni...
-
Bilux
veterán
Érdekessen számolt a cikk írója...
-
(#17) Bilux
Az egyik (68M font) csak UK adatok, a másik (800M dollár) pedig abszolút. -
mcloud76
tag
Engem a vice city meg le tudott kotni, de azota olyan hidegen hagy mint doglott kutyat a tel.
A san andreas ota tok ertetlenul allok a sikere elott.
Lehet hogy felnottem azota.
Most mar csak jatekokkal jatszok az ilyen "szutykokat" meg kerulom.
De gondolom ha megnenznenk kb 10-28 eves korosztaly az az akit lekot.
Ami a rockstar jatekoknal idegesitett es e miatt is utalom a(na jo az la noire jo volt) a jatekaikat hogy egy rohadt hosszu semmit mondo video utan van egy ekson amit ha bebuksz nezheted meg ujra es ujra azt a kikurt videot mert tovabb nyomni nem lehet.
No igen igy kell jatekidott hosszabitani igy aztan kijohet egy benabb jatekosnak egy orokkevalosag is. -
razorka777
veterán
Nem meglepőek ezek az adatok, én biztos voltam a rekordban, meg szerintem sokan mások is.
Hamarosan be kell szereznem egy PS3-at megint és akkor én is gazdagítom a bevételi oldalt. -
Televan74
nagyúr
Ezen eladási rekord után, megint felmerül a konzolok exkluzivitásának létjogosultsága.
Hittem benne, de most már kezdek szkeptikus lenni a PC verzióval kapcsolatban. -
Vistaboy
veterán
Átírtam. Egyébként két cikkből van válogatva, elnézést, ha pontatlanra sikerült.
MOD: A 800 millió dollár az összesített bevétel, amiben nem csak a UK-béli eladások szerepelnek...
-
Tomy Yayo
senior tag
Na, ebben a cikkben aztán jól össze-vissza van kavarva mindenféle adat. Ezt még át kellett volna olvasni 1-2 alkalommal
-
batai15
félisten
Nem meglepő.
-
Def26
félisten
Olyan 496 millió font (174,520,880,055 HUF).
Dollár a helyes, 800 milliót hozott.
Habár itt se stimmel valami.
-
Angel1981
veterán
"A Rockstar játékát egyetlen nap leforgása alatt 1,57 millióan vásárolták meg, ezzel összesen mintegy 65 millió font (800 millió dollár) bevételt hozva a fejlesztőknek."
Ez nem stimmel; 1.00 GBP = 1.61 USD
Gondolom, a font a helyes, vagyis bő 100 millió dollárt hozott egy nap alatt - amiért egyébként gratula! -
.LnB
titán
Akkor jól értem, hogy egy nap alatt a fejlesztési költségek, többségét visszahozta?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A Rockstar játéka egyetlen nap leforgása alatt világszerte mintegy 800 millió dollárnyi forgalmat hozott a fejlesztőknek.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Külpolitika
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- Ps4 PRO 1TB + 2 controller
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Újszerű Playstation 5 Pro 2 TB -- Digital -- (2028 márciusig Garis)
- Playstation 4 PRO 1TB (CUH-7116B) Glacier White+2db Dualshock4 kontroller+1db játék
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AX-370 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Zalman S3 EVGA 500W
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest