- ASUS ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
valamit nem gondolsz végig.
Az teljesen mindegy hány FPS-ed van a z a lényeg hogy ha eléred DLSS3.0-mal natívhoz képest a dupla sebességet, nem növekszik a késeltetés.
A késleltetés egyetlen esetben nőhet a DLSS 3.0 használatával, ha az eredeti natív FPS hez képest a DLSS 3.0 2 x sebesség alatt számol de ez elméletileg az RTX 4000 nél a frame generátor miatt lehetetlen sztem, józan paraszt ésszel végig gondolva..
megint az van hogy azon rugózol egy Nvidia újításnál mi a szar benne szerinted, leszólod azt a tesztet ami pozitívan nyilatkozik és ezen vitatkozol a fél fórumban az emberekkel csak hogy bebizonyítsd a mérésekkel szemben hogy nincs igazad.
Mondom ezt úgy hogy pont leszarom a dolgot, mert miért is lepődnék meg már ezen itt, de ez egy RTX 4060 esetén vagy VR használata esetén mondjuk brutálisan nagy aduász.
Miért is használna valaki amúgy DLSS3.0 támogatás esetén 2.0-át azonos beállítások esetén? Ez egy kikapcsolható ficsőr, frame generátor nem kötelező opció, egy lehetőség. ha nincs akkor van egy szuper skálázód aztán kész.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Esportra biztosan nem szükséges semmiféle ilyen dolog, amikor a legnépszerűbb játékok (CS:GO, Valorant, League of Legends, Rainbow Six Siege stb.) 300fps-sel mennének az én szerény Ryzen 5600X + RTX3050 kombómon Valorant-tal pont játszok FullHD-ban maximum grafikán, ott is lekorlátozom 144fps-re és a gépem félgőzzel kivágja, fel se pörögnek a ventik.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vagyis ahhoz, hogy klasszikus 60 fps-es élményt kapj DLSS 3-ban. 120 fps-re van szükséged. Ezt írom egy ideje.
Az a teszt konkrétan azt állapítja meg, hogy a 120 fps jobb, mint a 60 fps. Érdekes egységes frame-rate mellett nem nézték meg. Vajon miért...
VR-hez ez nem használható. Túl magas a késleltetés oda. A VR-hez vannak saját megoldások, khm... Asynchronous TimeWarp...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
DE mit nem értesz azon hogy frame generation? minden második FPS-t generálja tehát ha van egy bizonyos számú FPS számod azt megduplázza .tehát ha 60 van akor az 120 lesz ha 30 van akkor az 60 lesz ebből adódóan nem romolhat a késleltetés
Akkor lehet jobb a DLSS 2.0 val a késleltetés ha a 3.0 DLSS lassabb frame generation nélkül mint a 2.0 de ez azonos beállítások mellett hogy következhetne be? Pont erre világít itt rá, [link] hogy azonos beállításokkal a DLSS 3.0 + frame generátor az több minta duplája ergo a késleltetés akár jobb is lehet,de roszabb nem igazán.
itt a tökéletes példa rá. pontosan duplája...
ha DLSS2.0 val 100 FPS van akkor DLSS3.0 + FG akkor 200 minimum..
tehát az alapvető működése cáfolja meg azt amire hivatkozol mert nem tud máshogy működni megoldás csak úgy hogy megduplázza az adott FPS számot ha DLSS 2.0 hoz nézed akkor ahhoz képest mert ez egy DLSS 2.0 ra épülő megoldás.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt írom. A DLSS 3-mal a 120 fps jelent klasszikus 60 fps-hez mérhető késleltetést élmény szintjén. Ennek akkor van értelme, ha van is hozzá kijelződ, mert ha 60 Hz-es a megjelenítő, akkor aztán semmi haszna az egésznek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
CP2077 ben Egy 3070 Ti /RT ultrában 1440p ben 32 FPS-t tud DLSS 2.0 quality módban 45 FPS-t.
2 ehetőséges van hogy elérd a 60 FPS-t vagy csökkented a minőséget a beállításoknál vagy a DLSS nél .
ha van frame generátor akkor ráküldöd és vígan játszol DLSS Quality módban 60 FPS sel 60 Hz-n
És ez nem 4 K , csak 1440P.
kizártnak tartom hogy ne érkezzenek 2 éven belül olyan játékok amik full RT vel 4 K ban DLSS Qualityvel ne igényelnék a FG-t a 60 FPS hez.
És én azt gondlom hogy a 4060 kb egy 3070 Ti szint lesz valószínűleg a legtöbb ezekből kel el a piacon.az mellett ma már egy 1440P- 144 Hz monitor nevetséges áron van a VGA-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
FPS-t ? mit nem értesz ezen, ez nekem érthetetlen.Szerintem csak nem akarod megérteni.. ugyan azzal a késleltetéssel nem 32 FPS van hanem stabil 60.smooth a játék. AZ mellett nagyon sok monitornál 40 Hz fölött működik a sync...
tehát választhatsz hogy azonos minőséggel azonos késleltetéssel 32 FPS se játsz vagy 60. ennyi a sztori..."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nyakdam
aktív tag
Magasabb FPS-t azért szeretne általában az ember, hogy csökkenjen a késleltetés. Legjobb példa a 30 és 60 FPS közötti különbség. Pókemberben nem tudom, de pl Tomb Raiderben 30-nál mikor íjjal lőnél elég nehéz célozni, míg 60-al már jó. Namost a DLSS 3.0 hiába csinál a 30-ból 60-at, ha a késletetés a 30-nak felel meg. Papíron jól mutat, de játékélményben valószínűleg nem jó. 60 -120 esetén ugyan ez, csak nincs akkora különbség egy ilyen lassú játékmenetű játékban.
Miért/kinek jó ez a megoldás? Ha már megvan a 60 FPS-ed egy pókemberben, miért kellene pl FreeSync mellett 120, ha ugyan az az irányítás érzetében a játék?108 b. A 60 azért smooth mert alacsonyabb az inputlag. Hiába van a kijelződön 60 képkocka, ha csak 30-nak felel meg az inputlag.
[ Szerkesztve ]
-
A magas késleltetés is zavaró. Ha úgy van meg a 60FPS, hogy közben a késleltetés az a 30 normál FPS-nek megfelelő szinten van, akkor oké, hogy szebb és folyamatosabb a kép, de a játékosok többsége a késleltetéstő falra mászik.
Vagy fordítva: nem csak azért nem natív 30FPS-nek megfelelő beállításokkal játszik az ember mert nem folyamatos a kép, hanem mert a késleltetés is zavaró ezen pedig én még nem látom, hogy a DLSS3 mit segít.
Az, hogy segít elérni a képtöredezettség szempontjából kritikus 60FPS-t az szép és jó, nagy előny, de ez még nem lesz elég.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van egy más dolog. A több fps jobb mozgásfelbontást ad a sample and hold (tehát nem vibráló / pásztázó) megjelenítőkön: pl. LCD, OLED. Tesztként állítsd be a monitorod 60Hz-re és kezdd el görgeti mondjuk a PH fórumot, aztán ugyanezt 144Hz-en. 144Hz-en mozgás közben tisztábban látod a például betűket, de minden mást is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz joysefke #110 üzenetére
Szerintem érdemes lenne letesztelnetek, amiről beszéltek. 30 FPS-hez annyi késleltetés tartozik, ami a játékok többségéhez kényelmesen elég. Nem mindenhez, valóban, de pl. azokhoz a single player játékokhoz, amik most leginkább RTX húzócímek, simán.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
PuMbA
titán
Azon valószínűleg nem segít. A tesztek alapján tényleg inkább a 60 fps megvan, legyen 120 fps dologra koncentrál az NVIDIA, mintsem a 30-ról 60-ra, mert 60fps-nél a késleltetés már egész jó. Ma már nagyon olcsóak a 144Hz-es IPS monitorok. Én is annyiért vettem pár hónapja, mint pár éve egy 60Hz-eset, pedig azóta mekkora infláció volt és érezhetően jobb mozgásfelbontásban például.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz joysefke #110 üzenetére
nekem kicsit érthetetlen mit nem láttok át ezen.NIncs magasabb késleltetés mint ami amúgy is lenne ha ezzel játszol ha nem.
Ha DLSS -sel 30 FPS-van és az mellé 33 ms késleltetésed azért van annyi mert ennyit tud a géped / VGA-d produkálni.
A frame generátor nélkül is ennyi a késleltetés meg azzal is ennyi de az egyik esetben van 2 x annyi FPS amitől jobb a mozgásmegjelenítés. Frame generátor nem befolyásolja se le sem fel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Moby
addikt
Sok millióan nyomták végig ps4-en a pókembert mindenféle reflex nélkül 30fps-en. Ez az inutlagpara csak a kompetiítvjátékban van jelen, de ott meg eleve nem 30-ról 60-ra a kérdés, hanem a 144-ről 500-ra. Arra meg nincs mit mondani, hogy a játékos eldöntheti, hogy nagyobb grafikai beállítás mellett áldoz az elérhető legjobb inputlagból, vagy sem. Hiszen - és ez itt mindig valahogy jól el van bújtatva - ez opcionális. Illetve van. Én nem látok mást, minthogy megint megy az izzadságszagú kínlódás hogy ki legyen mutatva egy olyan opcionális új technológiáról, ami nyilvánvalóan nem lesz elérhető egy ideig AMD-n, hogy ez miért szar, kerülendő, beteg, nem jó, satöbbi. És mint általában, ez megint nem jön össze. Továbbra sem lesz okosság a marhaságból csak azért, mert szajkózzuk. Szóval röviden és tömören megy megint szerecsenmosdatás jóelőre. Lvl végtelen
De nem kell parázni, biztos kijönnek majd ők is vele, és akkor végre meg lesz megint mentve a nép, és ki fog derülni, hogy jó ez, meg kell ez![ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ez év elejéig mindig AMD VGA-m volt, de arra gondoltam, hogy kipróbálom az NVIDIA-t Most nagyot guríthat egyébként az AMD, ha jól árazza be a kártyáit az NVIDIA 4000-res szériával szemben és kicsit megfordulhat az NVIDIA uralom, de az AMD-vel eddig mindig az volt a baj szerintem, hogy nagyon kényelmesnek és bealudtnak tűnnek. RT, DLSS, mindkettőt az NVIDIA kezdte, amit az AMD lekövetett 2 éves késéssel.... sok AMD tulaj még mindig vár az FSR 2.0-ára egyes játékokban, mikor a DLSS már régen ott van a játékban. Ez nem jó dolog. Miért nem rukkol az AMD elő valamivel elsőként, amivel marketing, tudás előnybe kerül?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PlayStation 4-en, és gyakorlatilag az összes többi konzolban nincs is queuing, annál kisebb késleltetés nem létezik, de ugye ez PC-n nem megoldható, mert nem tudod a szoftverrel a hardvert közvetlenül etetni. Kell egy köztes réteg, hogy kezelve legyen a sok tucat különböző hardver. Szóval a PlayStation 4-es (plusz többi konzol) gyakorlati lehetőségek összehasonlíthatatlanul jobbak annál, amire PC-ben egyáltalán elméletben lehetőség van. Ezt tehát nem érdemes így összehasonlítani, mert a konzol mindig nyeri az egységnyi fps-re levetített késleltetést a fix hardver miatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
[Sponsored] Nvidia Reflex - PC vs PlayStation 5 Input Lag - Lowering Latency For Better Gaming
Red Dead Redemption 2 Lag/ Latency In-Depth: PC vs Xbox One X Analysis!
Akkor hogy lehet, hogy PC-n mindig kisebb az input lag, mint konzolon 60 és 120 fps esetén is?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert sponsored by Nvidia. Milyen érdekes, hogy kizárólag csak olyan játékokat rendeltek, amelyek a GNMX rétegen keresztül futnak PS5-ön. Vajon a natív PS5 API-val is így lenne, ami nem keresi a kompatibilitást a PC-s API-kkal? Értem, hogy felülünk a marketingnek, de nem véletlenül van odaírva a videóba, hogy sponsored. Nyilván leadják, mert jó pénzt fizetett az NV érte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
Van olyan játék, ami PS4 / PS5-ön natív API-val van és PC-n is létezik? Mert ott tök könnyű lenne az összehasonlítás Az sem mindegy, hogy konzolon hány natív API-s játék van, mert úgy semmit sem ér a konzol előnye, ha csak a játékok töredéke és főleg single player címek használják, ahol pont nem annyira számít a késleltetés. Ami biztos, hogy én még nem láttam egy YouTube videót sem, ahol a konzol győzne input lagban. Még az Overwatch-ot néztem, mint kompetitív multiplayer cím konzol vs PC és ott is a PC győz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
érdemes azért végig nézned mielőtt lehúzod megint őket. ( Mondjuk azért érdekes látni, gondolnak rólad amúgy sokan az AMD vel való viszonyod miatt, most te ezt adod DF nek az Nvidia miatt. Ilyen amikor vissza nyal a fagyi, csak szólok )
A tesztben benne vannak a natív mérések is ettől függetlenül, egy játék( Fortnite) kivételével a PS5 nek jobb a késleltetése, tehát azt támasztja alá amit mondasz, de Az anyag az NV reflexet hivatott promotálni, és ez elég jól is működik.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze vannak. A Sniper Elite 5 például ilyen. Az Asura motort Kevin minden támogatott platformra a legalacsonyabb hozzáférésre írja már régóta. Ezért sincs már DirectX 11 codepath.
A Codemasters játékok is a legalacsonyabb API-t célozzák. A régebbi Frostbite motoros dolgok is. Az új Frostbite viszont már nem, mert az EA meghúzta a nadrágszíjat, tehát a BF2042 már a köztes rétegen fut sajnos, ezért is van a downgrade, mert már nincs elég prociidő minden piszlicsáré részletre. A COD-ok ellen elég, mert azok mindig azon futottak.
Az Ubisofttól a Dunia motoros címek is legalacsonyabb hozzáférésen futnak egy ideje. Az Anvil sajnos kivétel. Az támogatja a köztes réteget is, és per játék alapon döntenek arról, hogy hol fut. Az Assassin's Creed Valhalla például az alacsony szintű elérést használja, mert irtó sok a rajzolási parancs, de a többi Anvil cucc nem ilyen. Azok sokkal kevésbé vannak kiszolgáltatva a procinak, tehát nem annyira számít nekik, hogy egy rajzolás feldolgozása kb. több százszor lassabb. Egyszerűen annyival kevesebb a rajzolási parancs, hogy bőven belefér.
A Metro Exodus esetében bonyolultabb a helyzet. Egy új kiadással áttértek az alacsony szintű elérésre, de volt idő, amikor köztes rétegen futott.#122 b. : Szponzorált tartalommal eleve nem szoktam foglalkozni. Sajnálom, ismerem, hogy mi megy a háttérben, és hidd el, ha foglalkoznék vele, akkor tele lettünk volna olyan blogokkal szeptemberben, hogy milyen kurva jó vételek a last gen VGA-k. Szerencsére nem vagyunk annyira rászorulva a működést tekintve, hogy ezeket bevállaljuk, így köszönettel visszautasítottuk a lehetőséget. De akinek van gyomra a szponzorált tartalmat gyártani, hát tegye. Azzal amúgy semmi gond, hogy valaki feldolgoz egy témát akár úgy, hogy a gyártó fizeti magát a felületet, hogy ez fel legyen dolgozva, de az gond, hogy ezt úgy teszi meg, hogy a feldolgozott játékok nem alacsony szinten futnak a kiválasztott konzolon. Minimum jelezni kellene, hogy van egy rakás ellenpélda is, csak hát akarja-e ezt látni a szponzor ugye?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Szerintem a DF teszt pont elég jó attól függetlenül hogy szponzorált. Pont arról beszél benne amiről te is, hogy magasabb az inputlag szóval...
Az Nvidia reflex meg ezeket az eredményeket hozza bele.
A szponzoráció nem a PS5 vs Pc vonalon mutatkozik, hanem a Nvidia reflex vs Ps5/ pc reflex nélkül vonalat mutatja be.
Nvidia reflex pedig nem minden játékban támogatott ezt te is tudod főleg ami ami Ps5 cím is.
Amiben van, abból merített. Gondolom más játékokban sem lenne eltérés nagyságrendben az Nvdiia reflexes lenne a legjobb opció. AMD nek is van ilyenje ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
Szóval akkor csak megszültük, hogy a köztes képkocka generálással nő a fluiditás, az input lag pedig annyi marad, mint előtte volt. (minimálisan romlik)
A DF tesztje nekem azt sugallja, hogy egy Matrix Awakens Demo-hoz hasonló cpu limites játékot(40-50 fps maximum a mai processzorokon) csak DLSS3-mal lehetne a bűvös 60 fölé tornászni.
Érdekes helyzet, de gyakorilatilag a GPU pótolja a CPU hiányosságát, és menti meg az összélményt.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor lenne elég jó, ha megjegyeznék, hogy a bemutatott játékok egyike sem használja a legalacsonyabb elérést a PS5-ön, tehát ennél van jobb megoldás is a konzolra.
Persze, azt tudom, hogy a Reflexet nagyon kevés játék támogatja. Lehet egyébként erre driveres megoldást csinálni, ami majdnem mindenen működik, csak ki kell fizetni a szabadalmak költségeit. De talán ez nem fér bele az 1000+ dolláros árakba.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
A szponzorációtól függetlenül a teszt eredményei igazak, mert azokban a játékokban a késleltetés tényleg sokkal kevesebb. Nem az NViDIA tehet arról, hogy konzolon a köztes API-t használják. A Reflexet egyébként a legtöbb kompetitív PC-s játék támogatja, tehát pont azon játékok, ahol a legtöbb értelme van. DLSS 3-mal pedig a kör nagyban bővül, mert a Reflex implementálása kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
nyakdam
aktív tag
Lehet használni a technológiát, de hiányolom az apróbetűs részt.
Pistike néz egy tesztet. X RTX-es játék RTX 4050-el DLSS2.0 25FPS, DLSS3.0 50FPS. Megveszi a kártyát és csodálkozik, hogy az 50 mégsem játszható rendesen.Nem véletlen, hogy sok FPS-ből csinálnak mégtöbbet. De ez a kevés FPS okozta problémára nem jó.
-
nagyúr
Ha viszont bekapcsolja a latency-csökkentő csodákat, akkor várhatóan rendesen játszható lesz - nyilván nem CS:GO-ról beszélünk, hanem mondjuk Metroról vagy Cyberpunkról. A 25FPS 40ms-os frametime-ot jelent, ami önmagában egyáltalán nem sok, mint latency. 1 frame-nyi prerender esetén ez 80ms, ami még mindig OK lenne, csak ott már az összes többi rendszerkomponens által hozzáadott latency 100 fölé tolhatja a dolgot, és ott kezdődnek a gondok - ezt viszont még esetleg kompenzálhatja a Reflex (meg elvileg az LLM is segít rajta, de ott nincs kedvem white papert olvasni, mert a marketing bullshitből nem derül ki, hogy az LLM mit csinál azon túl, hogy 1-re állítja a prerendert). Ha 2 frame a prerender, akkor már gond van, úgyhogy erre oda kell Pistinek figyelni.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
paprobert
senior tag
-
Moby
addikt
Jaj hagyjuk már ezt a nem játszahtó bullshitet már...Nagyon szép, hogy Abu itt kántálja ezt a hú ez a konzolon mennyire más, nem lehet összehasonlítani...Igen, annyira más, hogy a népek nagyobbik része mindenféle moslék lcd tévén tolja, aminek 50+-os az inputlagja, mert azt sem tudja beállítani, és ezek meg maguktól még a gamemódot sem kapcsoják be, csak az újabbak. Nagyon szép dolog, hogy a low level api mire képest, de a button-to-pixel az egyetlen releváns adat, annak meg meghatározhatatlanul kicsi része egy olyan elvi lehetőség, ami még azon IS múlik, hogy éppen melyik API-t használja a fejlesztő. És az is élhető, nyomják a népek, pár száz millióan, eddig senki nem halt bele (ebbe a részébe). A szent konzolokon, amire egy pécé ugye sosem lesz képes. Pécén legalább ezzel a részével kevesebb a probléma, legalábbis nagyrészt. Ez az egész egy túlfujt lufi, amit azért kell túlfújni, mert nvidia
Ha lenne egy felmérés, hogy a konzolos társadalom milyen átlag inputlaggal(button-to-pixel) tolta le a Spidermant, főképp PS4-en, vagy egy Zelda BotW-t, hogy legyen egy nagyobb merítés is, azért lenne is térdcsapkodós röhögés. Emellé ilyeneket iderángatni, hogy a DLSS3-tól nem lesz játszható a bármi, konkrétan agyrák. Nincs baj a szakmai elfogultsággal, csak a szakmaiságnak álcázott fanboykodással van. De azzal eléggé.[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
Ezt láttátok-e már?
The new NVIDIA Optical Flow SDK 4.0 release introduces an engine-assisted frame rate up conversion (FRUC) [link]http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
nagyúr
Teljesen tedd félre a beszúrást egy percre Itt most csak arról van szó, hogy milyen framerate és milyen prerender mellett kezd az input lag problémássá válni. És ha már DLSS3 nélkül is probléma az input lag, akkor DLSS3 mellett is az marad.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
GEIL
addikt
egyetértek....magyarra forditva_
DLSS3 nem ajánlott competitive multihoz mert folyamatos késésben leszek a magas input lag miatt....de aki mazochista hogy eleve szeretne hátrányból indulni hát lelke rajta...
competitve multihoz nemkell dlss...se dlss2.....dlss3 meg főleg nem
ami kell: "ultramagas" low latency....144 hz / 240hz gsync/freesync monitor és natívban erőből hozott magas (144/240) fps....stb
Külső nézetes mászkálgatásokhoz, meg god of war, asassin játékok..autós és sportjátékok még talán......ezeknél talán van keresnivalója a dlss-nek.....ha már annyira kevés az fps....bár a dlss3 pont olyan kártyán van most jelen, aminek nincs rá szüksége mert erőből tol 4k-ban is natívan annyi fps-t hogy elegendő bármire.....bár fulllos Raytracing mellé meg elkelhet.....de az sem online multihoz.
[ Szerkesztve ]
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
nagyúr
Úgy nézem átolvasás után hogy marad a régi recept, ha valami kevés, az kevés is marad, csere erősebbre és pont.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
GhostRider93
tag
Ez kicsit olyan mint a freesinc/gsinc. Első olcsó másik drága megoldás volt amíg külön nvidiától vásárolt hardvert kellett beszerelni a monitorba a gyártónak. Néhány év után el is tűnt a hagyományos verzió ( gsinc prémium néven ment tovább) és 99 %ban ugyan azt az eljárást használva elkezdték a freesinc-es monitorokat lassan hitelesíteni gsinc-re is.
Az hogy ilyen irányba viszik el a 3.0-t nem rossz ötlet de azt nem értem (cikkből kiindulva) hogy miért működhet majd egy pl 4050-en de egy 3090-en nem mikor utóbbin biztos hogy jobban menne akárhogy nézzük(mivel nem sokban módosult azon része ami ezért felelős). Sztem a jövőben menni fog egyre több hardveren de amit le is írtak egyszerűen gazdasági döntés hogy egyenlőre csak az új gen-en működik. A hasonlat csak akkor válna valóra ha a radeonok nagyobb teret nyernének pc-n a jövőben és nem kényszerülne a legtöbb fejlesztő külön saját költségén beépíteni az NV megoldását.R5 2600@4Ghz 80W , B450M Pro4, DDR4 16GB 3200MHz cl14 B-die, Hellhound 6700XT 12GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X LHR Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- SAPPHIRE Pulse RX 580 8GB