- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Nemrég még azt lehetett olvasni, hogy a Far Cry 5 mellett a Wolfenstein II is támogatja a Rapid Packed Math-et, vagyis a 16 bites pontosságot. Ráadásul PlayStation 4 Pro-n is. Ez az információ akkor végeredményben fals volt?
-
jaj ne írj ilyeneket mert az alattad lévő tag nem érti az iróniát.
Szerintem az érkező NV széria szempontjából nem mérvadó ez a kártya, már egyre több infó kering a consumer vonalon Ampere-ről..
Kérdőjeles a Volta gamer szegmensbe való behozatala egyenlőre,de ha jön is, akkor biztos hogy erősen át lesz alakítva.
DE azért tényleg kurv@ gyors -
-
Anaren91
senior tag
Tudom hogy kb semmire nem volt jó az a teszt néztem én is ma másikat, nameg igen consumer változat kap driver támogatást satobbi ezt csak hozzafűztem hogy azért már pár kártya megfordult a keze alatt és hát na ezzel zárja le a videót hogy perpil gamingre nem érdemes kiadni a Pascal v ért 3k dodót
-
Jövőre meg különben is gddr6-tal fogják szerelni a menőbb nvidia grafikusokat, szóval nem lesz hiány memsávszélből.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
t72killer #12 üzenetére
Ott a pont!
Sajnos a vega nem lett jó, legalábbis a játékos piacra. Hozott egy csomó újítást, de kb semmi nem használja azokat ki, a fogyasztása meg vicc kategória. Azt nem értem, hogy az amd miért erőlteti az a szar hbm-et a consumer kategóriában. Az Intel meg az nv bezzeg a szerver vga-kban illetve öntanuló csipekben használja csak, ahol megfizetik, a gyártási nehézségek nem okoznak hiányt, megoldható a hűtés, és a gddr5 és gddr5x sávszéle már kevés.
-
kpal
nagyúr
Bányászok vinni fogják elég szépen .
-
válasz
GodGamer5 #36 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy elhiszed a marketinget....
Az a"múlt", az 1070 TI pl a For honor dx 12 tesztjében hozza a vega 64 Stock verzióját, Destiny 2 ben pedig a cikkben említett Titan V 88 átlag FPS-t produkál a vega 64 55 FPS hez.., vagy Vulkan alatt leduplázta a Vega 56- 64 kártyát.( 71 / 132)
Hidd el nekem addig jó az AMD nek míg van mire hivatkoznia, mert itt TIER 3 bekötéssel és Dx 12/ Vulkan alatt már nem nagyon lesz mire fogni a lemaradást... -
GodGamer5
addikt
válasz
[CS]Blade2 #26 üzenetére
Csak az a baj, hogy az Nv jelene már évek óta tart,- sőt ez inkább már a múlt- és ki tudja hány évig fog még tartani, ha így haladunk.
-
-
leviske
veterán
válasz
Petykemano #33 üzenetére
"Csak kevésbé sikeresen."
Így is meglehet fogalmazni, hogy a GCN óta várják, hogy a szájukba repüljön a sült galamb.
-
Petykemano
veterán
válasz
[CS]Blade2 #26 üzenetére
Hogy jobban megértsd, próbáld úgy nézni, hogy nem választod le a szoftveres környezetet a hardvertől. Az nvidia nem csupán hardvergyártó, aki elképesztően jó érzékkel állítja össze az adott évi hardveres képességeket, ami pont kiválóan passzol az azévi szoftverekhez. Az nvidia fejleszti a drivereket is, valamint jelen vannak a fejlesztőknél is szakmai és pénzügyi támogatóként is (TWIMTBP)
Persze ezzel nem azt mondom, hogy minden döntés meghozója az Nvidia, de nagyonis igyekszik azon, hogy ne történjen olyan szoftveres váltás, amire az ő hardvere nincs felkészítve. Nagyonis tudatosan törekszik arra, hogy ami az ő hardverében csak 2-3 év múlva lesz benne, az pont 2-3 év múlva kerüljön kihasználásra szoftveresen. Se nem korábban, hogy ne tudja a hardver, se nem később, hogy a hardverben felesleges tudás ne legyen.
Természetesen ugyanezt csinálja az AMD is. Csak kevésbé sikeresen.
-
érdekes cikk lett abu, amiben kitértél és kiemeltél minden negatívumot a kártyával kapcsolatban.Mit is vártam...
Továbbra sem játékra adták ki ezt a kártyát és nem ez lesz a gamer Volta, ha lesz egyáltalán ilyen....
Ebben tesztben [link] a minimum FPS sem túlzott probléma, az 1080 TI-re meg rávarr kb 10-20 % ot, játéktól függően.
nem hinném, hogy ez alapján kell megbecsülnünk a következő generációs Nv gamer kártyákat. -
satz18
őstag
"Btw ma néztem linus tesztjét a titan v ről igaz csak gta 5 öt nyomott gyorsba a titan xp ellen de nem volt elragadtatva az új csoda nvtol"
Abból a "tesztből" max a a CPU limit fogalmával ismerkedhettünk meg, meg kicsit láttuk Linus dobóképességét, de a kártyáról értelmes dolgot nem tudtunk meg.
Persze voltak értelmes tesztek is. pl: [link], itt pont azt a minimum fps problémáét feszegetik, amiről ABU is beszélt.
-
berVi
senior tag
Az ilyen cikkeknel nem tudom eldonteni, hogy Abu mindenkit expert-nek nez, ezert nem erzi ugy, hogy magyarazatra szorulnak azok a fogalmak, amiket utana 2 bekezdesben taglal, vagy o sem erti az eredeti angol cikket, ugyhogy inkabb csak tukorfordit, aztan lesz ami lesz.
-
leviske
veterán
válasz
[CS]Blade2 #26 üzenetére
"Ezzel nem lassítja a fejlődést, hanem optimalizálja."
Fejlesztettél már játékot? Vagy bármit. Hogy a fenébe teszteled a kódod, ha nincs alá hardver? Miután van hardver, onnantól kellenek hónapok vagy akár évek, mire annak tényleges látszatja van. Ráadásul a DX12, vagy még inkább a Vulkan és Metal egyfajta paradigma váltást követel fejlesztői oldalról. Ez nem történik könnyen.
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem az Nvidia csinálja jól, hogy mindig arra épít ami idén a legjobb, így a jelenben mindig a legoptimálisabb az adott feladatra.
Ha olyan dolgokat építene be a kártyáiba, amit semmi nem használ, akkor gyengébbek lennének a valós felhasználás alatt.
Tökéletesen elég lesz 2-3 év múlva berakni azokat a dolgokat, amik 2-3 év múlva kellenek.
Ezzel nem lassítja a fejlődést, hanem optimalizálja.
A játékokat kellene 1 nap alatt megírni, hogy mindig a legjobb megoldást tartalmazzák. Ezzel a tempóval, mire elkészül valami, ami jobban futna úgy, akkor beteszik a következő szériába.Minden ilyen előre rohanás bukta. Pl.: az első 4K-s TV-k már most elavultak, miközben l***sz 4K-s anyag van.
Az ilyenből látszik, hogy az Intel és az AMD mostani megoldása elavult lesz, mire hasznos lenne, még, ha ez egy jelentéktelen apró dolog is.Az lenne a legjobb megoldás, ha minden szereplő évekre tervezve konzultálna az ilyesmiről, hogy mikor mire kell fejleszteni.
A felhasználó is jobban járna. -
leviske
veterán
Szerintem olyan játék, hogy "csak" DX12-es, már nem lesz. Mikor eljön az idő, hogy a fejlesztők nem használják már egyfajta vezérfonálként a DX11-et, akkor célszerű lehet eleve Vulkan-ra portolni. Az iparág komolyabb tagjai a Vulkan mögött állnak és az olyan tagoknak, mint az Intel és nVidia, sokkal inkább biztosított a beleszólás lehetősége. Már a HLSL sem szól a Microsoft mellett, hiszen ott a SPIR-V, ami meg lehetővé teszi a MSL támogatást.
(#24) Raysen623: Hát, ő. A multiplatform játékok most inkább a DX11 elvek kimaxolására játszanak mind konzolon, mind PC-n. A Sony-nak vannak érkezőben olyan címei, amik ennek az egész low-level dolognak a lényegét elkezdik kihasználni.
-
Raysen623
addikt
-
-
-
cyberkind
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
t72killer #15 üzenetére
Ha így működik egy program, az már rég rossz. Ma már sokkal inkább job rendszerek vannak a motorokban, vagyis elindítanak egy munkát egy szabad erőforráson, az lefut és jön a következő munka. Így a skálázódás állandó, vagyis ha négy magod van, akkor négy magot próbál használni, ha 16-magos a procid, akkor pedig 16-ot.
AZ NV megoldása igazából az API szemszögéből nem rosszabb. Ugyanúgy fog működni egy DX12-es programnál, csak van egy CPU oldali API a meghajtóban, ami elvégzi a GPU helyett a bekötést. Kell egy kis plusz erő itt és nagy hátrányt nem kapsz. Nem kell tehát arra gondolni, hogy ez a fajta emuláció egy halott dolog. Ennél például az is nagyobb probléma, hogy az erőforráshalmaz támogatása limitált. -
-
Kérdés, hogy ez a "procierő" ugyanazt a szálat foglalkoztatja, amire a játék is leginkább nehézkedik, vagy pl abban a 6magosban szépen meghúzódik az 5.-6. magban, mialatt az AI/egyebek foglalják az 1-4. magokat?
Az új procikkal és VGA-kkal jövő tavaszra jó lenne egy CPU-VGA párválasztó teszt, nagyon régen volt már
.
-
Dtomka
veterán
válasz
Kristof93 #10 üzenetére
"Egy fecske nem csinál tavaszt."
De valamit mégis csinált, hiszen a Mantle majd vulkán api is életre kelt."önző gondolkodással"
Ezt most rám érted?Igaz amit írtam vagy sem? Az amd oldalon a HD7900 sorozat már támogatta a dx12 -t. Akkoriban még az nvidia sehol nem járt ezen a téren.
És, most, hogy már Ők is felzárkóztak remélem a következő játékokban a Dx12 már túllépi a dx11-et mint látványban és föleg teljesítményben.
-
Az AotS nem igazi DX12? A 1080 (sima, nem ti) abban is hozza a vega 64 szintjét.
És ez PH-teszt, aligha vádolhatjuk őket NV elfogultsággal
. Vulkan (Doom) alatt is hasonló a szitu.
#11: mondjuk az AMD nem panaszkodik vásárlóhiányra, a bányászok tehervonatszámra viszik a kártyáit...
-
[CsuCsu]
őstag
Epeszu fejleszto nem fog olyan jatekot fejleszteni, ami a felhasznalok gepenek nagy reszen nem fut. Ha tovabb akarunk menni 1-2 kikapcsolhato gimmick effektnel, a Tier 3 DX12 megkerulhetetlenne valik es eladhatatlan lesz a jatek Nvidia es regebbi Radeon tulajok szamara (Intel IGP-rol nem is beszelve).
Nvidia jol tudja ezt, es ra is jatszik. Addig nem lesz itt valodi DX12 amig az atlaguser kartyaja nem kepes ra, ez pedig manapsag az Nvidian mulik. Viszont ok nagyon nem akarnak lovat adni az AMD ala, igy inkabb maradnak DX11-en.
-
#06658560
törölt tag
Mivel már vagy hat generáció óta azt hallgatjuk, hogy tele a padlás DX12 képes hardverrel, tulajdonképpen semmi nem akadályozza meg a fejlesztőket annak kizárólagos használatában. Ahogy az AMD-t sem abban, hogy letarolja ilyen hardverekkel a piacot és agyon marketingelje magát. Aztán a valóság az szokott leni, hogy az NV megoldásai minimum nem lassabbak az AMD termékeknél.
-
GodGamer5
addikt
Na az nvidia megoldotta még pár évig a dx11 létjogosultságát... Ílyen kiherélt hardverrel nem is várok semmit, maradnak a dx11/kamu dx12 játékok. A sok nv fan meg majd lovagol rajta, hogy milyen jó a fogyasztása a voltának... A Vega meg kb elavul mire elkezdik használni minimálisan a képességeit. Vicc az egész.
-
Pipó
őstag
így is van, szar ez, nem jó semmire. "csak és kizárólag a megfelelő AMD GCN".
Aki nem veszi ne babrálja, menjen az anyja vala-hol várja!
-
Dtomka
veterán
Amíg nem lesznek csak DX12 játékok, addig nem is kell az nvidia-nak kapkodnia. De a hír örvendetes
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix B550-F Gaming Wi-Fi II Alaplap + Ryzen 7 5800X3D Processzor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest