Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    Én inkább azt díjaznám ha tudnának egy olyan SDK-t készíteni amelyik nem fagy ki minden egyes komolyabb memóriaművelettel járó módosításnál.

    2600k-val GTX580-al és 16 giga rammal is már egy nagyobb területet felölelő textúrafestéssel is ki lehet nyírni és ez már 3.0.1 óta probléma. Azóta is teli vannak a Crydev.net topikjai ezzel a hibával, mégsem történik semmi. Tegnap leszedtem a legrissebb build-et és ugyanez, pedig azóta ez már a 3. gépem. AMD-s és Inteles vegyesen, VGA-ból is volt AMD Nvidia. :(

    Akarhat az ember komoly játékot készíteni, meg ilyen grafikát elérni, ha 5 percenként kifagy. Így inkább visszatértem Unity-hez és feláldoztam az abszolút nextgen grafikát, a stabilitás oltárán. ;)

    És valahol ez válasz is arra, hogy miért az UDK-t favorizálják a népek. Bár ott meg a Script a szűk keresztmetszet. Árban a CryEngine sem drága, sőt kifejezetten szerthető a licencelési stratégiája, csak megőszül az ember mire valami értelmeset összerak benne.

Új hozzászólás Aktív témák