Hirdetés
- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- Milyen SSD-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Ahogy a linkelt cikkben is benne van, DirectX alatt nincs a cikkben részletezett Triple Buffer, hanem félreérthetően a Render Ahead 2 -es értékét Double, a 3 -ast meg Triple Buffernek hívják sok programban.
In render ahead, frames cannot be dropped. This means that when the queue is full, what is displayed can have a lot more lag. Microsoft doesn't implement triple buffering in DirectX, they implement render ahead (from 0 to 8 frames with 3 being the default).
-
hugi0
őstag
En meg csak most kezdek belebonyolodni ezekbe a dolgokba. VGA - megjelenites.
Ha logikusan kovetkeztetetk akkor bizony a V-Sync -> imput lagot general.
- mivel kesob kerul megjelenitesre az adott kep.
- es tovabb kovetkeztetve ez elmeletileg nem szamit, hisz a megjelenito nem tuná ugysem megjeleniteni a mar kiszamolt kepet. - de megis mert a kep egy reszet mar kirajzolja - ilyenkor van az amikor a kepen egy vagas latszik (nem jut eszembe a neve).Nem egy harcore gamer vagyok, de nagyon sokat szamit, hogy idoben reagaljak az ellenfelek lepesere.
- ezesetben lehet, hogy jobban jarok ha megsem kapcsolom be a V-Sync-et ?
- mert a mar felig megjelenitet kepen olyan informaciot kaphatok (nem biztos hogy kapok - de a lehetoseg fent al) az elenfelemrol, ami csak kesobb erkezne. -
FLATRONW
őstag
Tripla buffer esetén is kevesebbet fogyaszt. Dupla és tripla buffer között csak annyi különbség van, hogy tripla buffer esetén 1 háttér bufferrel több van. A fogyasztást a kiszámolt képkockák száma határozza meg. Tripla buffer esetén is max 60 képkocka kerül kiszámításra, nem pedig 100.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Beköszöntött az űrinternet kora
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Dobozos Asus GeForce GTX 1080 8 GB -os VGA kártya AkciÓÓ!
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Asus GTX1050 OC 2GB GDDR5 videokártya eladó
- Eladó RX 7600 OC 8GB videokártya hibátlan, kitűnő állapotban
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 32GR93U-B 32 144Hz IPS UHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 AL - i7-1185G7 I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3180
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő