Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple MacBook
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Ahogy a linkelt cikkben is benne van, DirectX alatt nincs a cikkben részletezett Triple Buffer, hanem félreérthetően a Render Ahead 2 -es értékét Double, a 3 -ast meg Triple Buffernek hívják sok programban.
In render ahead, frames cannot be dropped. This means that when the queue is full, what is displayed can have a lot more lag. Microsoft doesn't implement triple buffering in DirectX, they implement render ahead (from 0 to 8 frames with 3 being the default).
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kijelző került a kamerasávra a Xiaomi 17 Pro és 17 Pro Max hátulján
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Linux kezdőknek
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB COUGAR GAMING MX330-G 500W
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- LG 27UN880-B - 27" IPS ERGO - 3840x2160 4K - 60Hz - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync - Mac
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest