Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- Hővezető paszták
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Ahogy a linkelt cikkben is benne van, DirectX alatt nincs a cikkben részletezett Triple Buffer, hanem félreérthetően a Render Ahead 2 -es értékét Double, a 3 -ast meg Triple Buffernek hívják sok programban.
In render ahead, frames cannot be dropped. This means that when the queue is full, what is displayed can have a lot more lag. Microsoft doesn't implement triple buffering in DirectX, they implement render ahead (from 0 to 8 frames with 3 being the default).
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3535
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 152 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-12450H, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


