Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #190 üzenetére

    Igen ezt ki is felejtettem, hogy a telefonon volt vagy 6-7 féle töltő oszlop app. Mit ne mondjak nem mindegyik volt khm "kiforrott". Mellé 2 chip kártya és akkor ez még csak a London és vonzás körzete. Északon megint más, ha csak nem egy ugyan olyan benzinkúti hálózatot találsz. Egyszer annyira meg voltam lőve hogy konkrétan a parkolóra néző hotel szobából adtam ki a konnektoros töltőmet hogy este fel tudjam tölteni... Ahhoz hogy nekem megfeleljen valós 400km hatótávot kéne hogy tudjon télen. És ezt főleg a lassú ás körülményes töltés miatt. És persze ne legyen horror az ára, meg ne toi toi wc műanyag minőség legyen. Ilyen pedig nincs egyenlőre. Amég egy Clio 10k font egy hasonló zoe meg 30k az tripla ár, körülményesebb használat. Ezt soha nem fogja vissza hozni. Nem 20 évre veszel Clio-t, illetve ott már a másik oldalon is játszana az akksi csere stb... Illetve amit kihagytam hogy sok oszlop sokkal drágább ha nincs előfizetésed. Akár dupla vagy tripla ár...

    Somatom

    :DDD :C

    tha_answer

    Ez a gyártók és államok hibája is hogy mindig valamit le akarnak tolni az emberek torkán, és baltával faragják a szabályokat. 10 / 15 éve? Dízelt mindenkinek, támogatjuk is. Ja hogy tüdőrákos lett mindenki? Akkor tiltsuk be, büntető adót rá. Amire nemrég beszéltük rá az embereket.

    Egyszer sem láttam ilyen ajánlást hogy hosszú távokra ajánlott a dízel, városba annyira nem.
    Elektromos autó városba ajánlott, oda a legjobb.
    Benzines vegyesbe, élmény autókba.

    Nem minden ember szakértő- Annak ellenére hogy a legtöbben ezt hiszik :D

    No meg a Lexus hibrid szívó benzin + villannyal meg van a fékezési energia visszanyerés, nincs horror nagy akksi pakk és nem kell tölteni, ott a benzin ha kell messzebbre menni. Jelenleg szerintem ez a legjobb. Meg a V8 ;]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #186 üzenetére

    Most hirtelen nem tudom hogy CVT-s e az IS de a CT-ben semmit nem érzek. Menet közben sokszor csak onnan tudom hogy leállt vagy elindult a benzin motor hogy lepillantok a műszerre. Az RX egy nagyon nagyon jó autó. AWD, legfejlettebb hibrid hajtás, mégis ott a 300 ló + villanyos AWD megindulás. A kényelem az a már már elektromos nyugalom és csend. Engem megvett kilóra. Formája is rám nőtt, a beltér minősége meg kifogástalan.

    Számomra még korai a váltás. Elfogadom hogy sok embernek illeszkedik a mindennapjaihoz a villanyos, de nekem még nem. Próbáltam, akartam, szenvedés lett a vége. Valami könyebb jobb akksi kéne meg komolyabb cellánkénti gyors töltés. De az hogy télen a 400-nak mondott Zoe beesett 150 km-re. Mármint amit kiírt, ha fűtesz, világítasz, zenélsz az beleharap. Ne adj isten autó pálya? Hát akkor 1,5 x a szorzó fogyasztásban. Így télen nem mertem elindulni egy 100km-es útra a töltőről lehúzva. Nyáron a napok 95%-ban jó volt. Télen kb 60%. Jóindulattal sokat előre tervezve hogy mikor mit merre hogyan. De még úgy is túl sokszor volt zabszem a seggünkbe hogy biztos oda érünk e. Illetve párszor menet közben rá kellett tölteni az meg horror. Sokáig tart, nem működik, foglalt, nem Type 2 ha nem valami más... Rázárt a kábelemre és csak fél óra telefonálás után adta vissza az oszlop. Volt minden amit akarsz.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Ck. #165 üzenetére

    CT200h SEL-Premier van most, legmagasabb felszereltség + Mark Levinson. Ez a Lexus modell palettáján olcsó, kicsi autó annyira meggyőzött minket hogy RX lesz, lehet még idén, de jövőre biztos. Még azon filózok hogy az RX 450h vagy az L450h. A Merci plug in hibridje egy rossz vicc. No nem én mondom ezt ha nem 2 tulaj akikkel annak idején töltés közben találkoztam. Azt mondták valami 22 óra tele rakni ha jól emlékszem, nevetséges hatótáv, nagy súly, meg az egész rendszer nem működik olyan kiforrott szinten mint pár másik gyártó. Nekem is nagyon tetszett az IS, azt akartam de az asszony CT-t nekem itt a Volvo V8 úgy hogy CT lett, majd most RX. Illetve egy távlati terv hogy ha egyszer eladom / kínál valaki annyit a Volvóért hogy elengedjem akkor egy RC-F lesz helyette. Yamaha szívó V8 után még egy Yamaha szívó V8 :) No meg a Lexus megbízhatósága és Luxusa... Mondok egy jó példát egyik ismerősöm azért adta el a Tesla 100D-jét mert a téli hatótáv nagyon leesett. Nekem is ez volt az egyik fő ok mikor eladtam a Zoe-t. Neki volt Bentley-től kezdve minden. Most hozott ki egy új RX 450-et, és ilyen autók után azt mondja hogy szerinte ez a valaha volt legjobb autója.

  • FeRRaR1

    őstag

    Az elektromos autózás még nem áll készen, a három fő ok pedig az akksi technológia, a töltés és a téli használat. Volt 2 elektromos autóm, nagy hatótávos (400km NEDC), köszönöm többet nem. Egyenlőre. Most egy hibrid Lexusban ülök, minden szempontból ezerszer jobban működik mindene és olcsóbb volt...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés