Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
carl18
addikt
Magyarán playstation házba burkolozott számítógép! Jó árasítva.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
carl18
addikt
Ez igen, ps4 elég szépen el lesz halmozva újdonsággal. A PS5-re leszek kíváncsi, mit tudhat majd egy Vega apuval.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
rodrigez
senior tag
Tudom, hogy csak annyit számolóegység megy mint az alap PS4-ben, de boost lényege, hogy az órajel viszont lehet annyi mint a Pro-ban, vagyis kb. 14%-al magasabb. Az Xbox One S-ben nem is volt ennyi a %-os növekedés mégis sok helyen használt. DigitalFoundry össze is hasonlította és simábban futtatta az S a játékokat.
-
GodGamer5
addikt
Kíváncsi leszek az Until Dawn 19-24fps-én ez mennyit fog javítani. Ja meg a Just Cause 3-ra is. Nem is értem miért sz@rnak rájuk a fejlesztők.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
tecsu
addikt
válasz SunMount3r #9 üzenetére
Megpróbálhatod magyarul is, annyira nem ciki.
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
-
Raysen623
addikt
válasz #71339520 #16 üzenetére
Nos vagy sejtették, hogy két év múlva jön a 4K és a VR vagy nem és ezek alapján mérlegeltek előre. Szerintem utóbbi, mert ennyire senki nem előrelátó, de ha mégis akkor sem tudtak volna rá épkézláb HW-t gyártani (VR), mert még a keretrendszer sem volt meg hozzá (a fejlesztések már zajlottak). Mondjuk a Sony esetében a VR nagyon nagy kérdés, mert azért azt sem 2 év alatt kezdték el a nulláról.
Tehát nem tartom elképzelhetetlennek ezt a 2 éves időt jelenleg. Ahhoz képest még mindig jól megúsztuk mi vásárlók a dolgot. PC-re egy vagyon a VR, míg a PS4-hez egy konzol ára. Felbontása nem akkora, de lényegi funkcióját ellátja és a jelenlegi felhozatalokat nézve a VR nem éri meg senkinek igazán. Főleg nem PC-n.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
-
pengwin
addikt
válasz #71339520 #23 üzenetére
Az MS azért választja ugyanazt mint a Sony, mert:
1. a japánok előbb váltanak generációt, az MS csak leköveti őket, és
2. ha két totál más architektúrára kéne fejlesztenie a studióknak akkor az majdhogynem duplázná a fejleztési költségeket, ami senkinek nem lenne jó.Azért a PS4 és az XO hardvere eléggé eltér egymástól, nézd csak meg a memóriát. Nem kapott ott semmit olcsóbban az MS, csak a két cég máshogy spórolt abból, amit az AMD kínált.
De ezek közül semmi sem változtat azon, hogy nem az AMD-t kell hibáztatni a jelenlegi konzolgeneráció teljesítményéért. Most nem akart az MS és a Sony évekig bukni az eladott konzolokon, úgyhogy spóroltak egy nagyot, ezzel két legyet ütöttek egy csapásra: volt nyereség, most meg jöhet az erősebb hardverrel ellátott vérfrissítés, ami lehet, hogy megint profitot termel már az első naptól kezdve, elvégre a hardver R&D költsége a nullához közelít.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
BiP
nagyúr
válasz #71339520 #22 üzenetére
Lehet, hogy nem szeretik egymást, de ettől még tuti körbekérdeztek a piacon, (így az nv-nél is tuti megtudakolták), hogy adott pénzből mit tudnának szállítani.
(#23) VGA Buster: azért nem ilyen egyszerű, hogy MS olcsóbban megkapja, mert a Sony már úgyis kifizette a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoleee24
tag
válasz #71339520 #16 üzenetére
Szerintem is mellé ment.
Most vettem Xbox One S-t, 4 napos, de élményben kb. körbehu***zza az eddigi pc-imet.
Kontrollerrel való játék + az eleve optimalizált játék mindig is jobb élményt nyújtott konzolokon, lehet akármilyen high end PC is.
Éss tegyük hozzá hogy nem kellett kiadnom érte 300+ k-t hogy normálisan működjön, akadás nélkül mint a PC-n. Beteszem/letöltöm a játékot és megy! -
BiP
nagyúr
válasz #71339520 #16 üzenetére
Valahol a kettő lehet az igazsgág.
Megkérdezték az AMD-t (meg NV-t is), hogy ennyi meg ennyi pénzért mit tud gyártani, majd mérlegelték, hogy az mire lesz elég. Úgy gondolták, hogy megfelelő kapacitása van - egy időre.
Nem az AMD hibája, csak a piac felgyorsult.[ Szerkesztve ]
-
pengwin
addikt
válasz #71339520 #16 üzenetére
Azzal ugye tisztában vagy, hogy a korábbi konzolokat veszteségesen árulta mind a Sony, mind a Microsoft... A PS4 és az XO az elsők, amik már induláskor nyereséget hoztak az eladott hardveren. Ez a Sony és a Microsoft döntése volt. Mivel az emberek 300-600$-os konzolokat szoktak meg. így a max. ár adott volt, abból kellett profitot termelni.
Bemutatásakor a PS3 hardverének a gyártása kb. 800$-ba került darabonként, és 250-300$ veszteség volt mindegyik eladott darabon. Mert akkor (PC-s mércével is) erős hardvert rakatott bele a Sony, mondván, hogy úgyis behozzák a veszteséget az előfizetési díjakon, a játékeladásokon és a később olcsóbbá váló gyártáson. Be is hozták, csak a PS4 és az XO esetében már nem így készültek a konzolok.
Ezeknél már megmondták az AMD-nek, mennyit szánnak az APU-ra. És az AMD kihozott belőle egy még nyereségesen gyártható terméket.
Ha az Intel-NVidia duó szállította volna a konzolok hardverét, akkor az legalább ennyire gagyi lenne, mert ennyi pénzből többet nem nagyon lehet kihozni, legfeljebb veszteséges gyártással.Ha igazad lenne akkor mégis miért választotta volna mindkét gyártó az AMD-t?
Szerinted a Sony-nál és az MS-nél a konzolrészlegen ennyire dilettánsak, hogy nem tudták előre, milyen teljesítményű gépet fognak kapni?[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
big-J
őstag
Ugy tunik ez inkabb a framedroppok ellen lett kitalalva.
Vegulis ha nem muszaj reprodukalni oket minek? -
Raysen623
addikt
válasz #71339520 #10 üzenetére
Nem az AMD hibája amiért az induló nextgen konzolcsalád olyan lett amilyen. Ő azt gyárt le amit megrendelnek tőle a leírt specifikációban. Ő csak egy beszállító, aki a megrendelt terméket leszállítja úgy ahogyan azt kérték. Szóval ez mellé ment.
(#11) Scholes9: csak teljesítményben van előrébb, de még azon is szaggat a wow Szóval a nagyobb f@sszal semmire sem mész ha nem tudod kihasználni. Hol vannak olyan címek PC-n amiért mások konzolt vesznek?! Jó esetben kapunk egy elfogadható portot XO oldalról DX12 és W10-nek köszönhetően. PS4-ről kevesebb jön jó ideje... A 30 fps pedig sok esetben a lock miatt van. Más az elképzelés mint PC-n. Eddig a 60 fps-ért ment a rinya, de most már a 140 is kevés valakinek. Van komolyabb értelme? Nincs.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
-
SunMount3r
nagyúr
válasz rottenbull #8 üzenetére
Cycle akart lenni... Érteni így is, nem?
-
rottenbull
senior tag
válasz SunMount3r #6 üzenetére
mi az a lifecircle ?
-
SunMount3r
nagyúr
Ez az egész PS4 Pro furcsa stratégia az biztos, hosszú oldalakat lehetne írni a marketing elemzéséről, hogy vajon miért döntöttek így, és a felhasználói oldalon ez hogyan csapódott le/mi a pszichológiája, de, hogy üzleti szempontból be fog válni az tuti... Lehet másképp magyarázni is, de ha meglévő PS4 tulaj lennék, elég csiki-csuki helyzetben érezném magam e miatt, hogy még nem futott le a PS4 "lifecircle" és tovább nyomják a játékokat is rá, de már van egy "szebb és jobb" PS4 is, de sok szempontból még mégsem teljesen új generáció... Szerintem a bizonytalanok többsége előbb-utóbb "be is kapja a horgot"... Aztán fel sem eszmélnek és jön is a PS5...
De ez mondjuk elég bonyolult dolog, mert ha ezzel jelentősen kitolnák a PS4 lifecircle-t (amit előre nem lehet így tudni), akkor a "nem váltó", régi PS4 tulajok is jól járhatnak... (Amennyiben nem csinálnak direkt olyan húzásokat, hogy az eredeti PS4-re direkt butítottabb grafikával hozzák ki a játékokat és majd mehetnek csali "comparison" videók nyakra-főre...)
Egyre jobban kezdek húzni az XBOX irányba, pedig eddig a PS4 volt a szimpatikusabb (egyik sincs, de ha valaha is vennék konzolt), ezután a PS4 Pro-s "trükk" után és, hogy PC-n is játszhatóak lesznek az XBOX cuccok...
Exkluzívban viszont továbbra is a PS4 viszi a prímet...
[ Szerkesztve ]
-
rodrigez
senior tag
Ez már akkor szétcsúszott, mikor az MS az Xbox One S esetében emelt az órajeleken. Viszont ezáltal sok játék ami néha benézett 30fps alá, stabilizálódott. Ha nem okoz problémát, akkor szerintem nincs ezzel semmi gond. Főleg, hogy itt a Pro-ról van szó, ami alapból gyorsabb gép mint a sima PS4, elvárható, hogy mindenhol ki legyen aknázva a sebessége, ide értve az eredeti PS!-re írt játékokat is. Mivel, ahogy a cikk is írta, hogy a játékok zöme FPS lockot használ, ezért maximum annyi történik, hogy ahol az eredeti PS4 nem tudta tartani a target FPS-t, ott nagy valószínűséggel a PS4Pro tartani fogja. Szerintem ez egy jó dolog.
-
arn
félisten
nah most csuszott szet az, hogy a konzolon vegig ugyanazt kapod... igy mar semmilyen szempontbol sem igaz.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
titán
A Sony komolyan azt képzelte, hogy a játékfejlesztők fikarcnyit is törődnek a kifutott játékokkal? De végtelenül naív.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest