Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tailor74

    addikt

    válasz arn #4 üzenetére

    +1, ezzel maximálisan egyetértek.

    Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.

  • SunMount3r

    nagyúr

    válasz arn #4 üzenetére

    Ez az egész PS4 Pro furcsa stratégia az biztos, hosszú oldalakat lehetne írni a marketing elemzéséről, hogy vajon miért döntöttek így, és a felhasználói oldalon ez hogyan csapódott le/mi a pszichológiája, de, hogy üzleti szempontból be fog válni az tuti... Lehet másképp magyarázni is, de ha meglévő PS4 tulaj lennék, elég csiki-csuki helyzetben érezném magam e miatt, hogy még nem futott le a PS4 "lifecircle" és tovább nyomják a játékokat is rá, de már van egy "szebb és jobb" PS4 is, de sok szempontból még mégsem teljesen új generáció... Szerintem a bizonytalanok többsége előbb-utóbb "be is kapja a horgot"... Aztán fel sem eszmélnek és jön is a PS5...

    De ez mondjuk elég bonyolult dolog, mert ha ezzel jelentősen kitolnák a PS4 lifecircle-t (amit előre nem lehet így tudni), akkor a "nem váltó", régi PS4 tulajok is jól járhatnak... (Amennyiben nem csinálnak direkt olyan húzásokat, hogy az eredeti PS4-re direkt butítottabb grafikával hozzák ki a játékokat és majd mehetnek csali "comparison" videók nyakra-főre...)

    Egyre jobban kezdek húzni az XBOX irányba, pedig eddig a PS4 volt a szimpatikusabb (egyik sincs, de ha valaha is vennék konzolt), ezután a PS4 Pro-s "trükk" után és, hogy PC-n is játszhatóak lesznek az XBOX cuccok...

    Exkluzívban viszont továbbra is a PS4 viszi a prímet...

    [ Szerkesztve ]

  • rodrigez

    senior tag

    válasz arn #4 üzenetére

    Ez már akkor szétcsúszott, mikor az MS az Xbox One S esetében emelt az órajeleken. Viszont ezáltal sok játék ami néha benézett 30fps alá, stabilizálódott. Ha nem okoz problémát, akkor szerintem nincs ezzel semmi gond. Főleg, hogy itt a Pro-ról van szó, ami alapból gyorsabb gép mint a sima PS4, elvárható, hogy mindenhol ki legyen aknázva a sebessége, ide értve az eredeti PS!-re írt játékokat is. Mivel, ahogy a cikk is írta, hogy a játékok zöme FPS lockot használ, ezért maximum annyi történik, hogy ahol az eredeti PS4 nem tudta tartani a target FPS-t, ott nagy valószínűséggel a PS4Pro tartani fogja. Szerintem ez egy jó dolog.

Új hozzászólás Aktív témák