Új hozzászólás Aktív témák
-
Fryskitt
addikt
válasz Stauffenberg #156 üzenetére
Ma voltam a Westendben a Panasonic boltban, hogy kipróbáljam a GX7-et, egy darab volt, ki sem akarta bontani a dobozból, mondván, hogy originál csomagolás. Azt kérdezgette, hogy de akkor meg is veszem-e. Végül megfoghattam, egészen rövid időre, kipróbálás szóba sem jött.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Ijk
nagyúr
válasz Stauffenberg #180 üzenetére
Érzékenységet és dinamikát említettem. Az már nem az én problémám, ha a canon nem tud a sony/nikon-nal versenyképes érzékelőt gyártani dinamikában. Magas iso-t tekintve pedig az értékek szerintem magukért beszélnek.
jjeahh: Amatőr vagyok most is, főleg hogy néha hónapokig nem veszem elő a gépet. Buli, kocsmafotóhoz a fészbúkra valóban nem kell DSLR. Profik köszönik szépen az iso 6400-at koncertfotókhoz, nekem meg a D50 iso1600-a is vígan elég volt hogy számomra megfelelő képeket lőjek.
Az ergonómia pedig többet számít mint azt a legtöbben gondolják, az hogy egyes funkciókért nem kell a menüben kutakodni, és például egy D200 kereső fényévekkel jobb a belépő pentatükrös alagutaknál, és akkor még a FF-es keresőt nem is említettük.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Stauffenberg #177 üzenetére
Igen, éppen dupla annyi pontot kapott érzékenységre a Canon.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Stauffenberg #175 üzenetére
Egyrészt nem mondtam azt hogy mindig, ezt már csak te láttad bele az írásomba.
A FF jobb dinamikában és érzékenységben is az APSC-nél. [link]
Az a baj hogy ez megint olyan vita, amiről mindenki tudja a nyilvánvalót, de azért muszáj valamivel belekötni, mivel bármit meg lehet cáfolni a megfelelő csúsztatással (ilyen pl. 10 évvel ezelőtti érzékelő maihoz hasonlítása DXOP pontozásban).