Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Chosen #113 üzenetére

    Konkrét infó nincs, de kb. 5 éve mindenkit foglalkoztat az a gondolat, hogy mi legyen a DX/OGL korlátokkal. Szerintem a munka akkor kezdődött meg, amikor Richard Huddy bedobta ezt a cikket. Ez szerintem egy nyílt felhívás volt a fejlesztőknek, hogy ha érdekeltek, akkor jelentkezzenek. Nick Thibieroz állítása szerint aktívan úgy két éve zajlik a Mantle fejlesztése. Ebben a DICE és még pár fejlesztő vett részt, de az AMD meghagyja mindenkinek, hogy maguk jelentsék be a Mantle támogatást.

    A régi hardvereket szerintem hagyják. Itt az a lényeg, hogy a GCN sokkal többre képes mint ami kihasználható a DX/OGL alól és ezzel konzolon élni tudnak, de PC-n nem. A régi termékeknek lesz DX/OGL port.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Lacccca87

    addikt

    válasz Chosen #113 üzenetére

    Ott a DX/OGL meg a következő generációik azok kompatibilisek, mást meg ne nagyon várj olyan felépítésű HW-re amit már nem fejlesztenek/visznek tovább.

    #114) berVi

    A HSA az egy magas szintű programozási nyelv, az a dolga hogy minden szaron fusson a megírt program, természetesen cserébe ha nem foglalkozol az optimalizálással akkor nem lesz teljesítmény bajnok.
    A Mantle alacsony szintü szinte 1 HW felépítésre kitalált ahol direktbe éred el a rendszer kikerülve sok felesleges réteget.

    Hogy nagyon egyszerű példánál maradjunk.
    Van egy művelet pl betonozás.
    Mantle: Magyarúl mondod el egy Magyar munkásnak. Megérti egyből (jó esetben :DDD ) és kezdi a munkát.
    HSA: Magyarúl elmagyarázod a feladatot a műszakvezetőnek aki megérti majd átadja ezt a Román vendégmunkásoknak Románul hogy megértsék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák