Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz
GeryFlash #143 üzenetére
Na, ha kiforgatod, amiről beszélek, akkor részemről hagyom. Képtelen vagy megérteni, hogy hiába vannak elvárásaid, a világ nem így működik. Mind a profit, mind az idő, mind pedig az igények oldaláról elmondtam, hogy működik.
Attól kezdve pedig, hogy szerinted a multiplatform címek ugyanúgy néznek ki PC-n és konzolon, szerintem pont te jársz egy másik világban. -
GeryFlash
veterán
Hagyjad, teljesen más világ
A játékfejlesztés olyan mint egy karakter skill pont elosztás, vagy strengthre+stamina vagy vagy intellect+spiritre gyúrsz. Egyszerűen irreális felvetés 15 év elteltével normális AI-t várni, különben törvészszerűen ócska storyt fognak hozzá írni.
-
k-adi
nagyúr
-
shotika
őstag
válasz
GeryFlash #110 üzenetére
Nem is mondtam, hogy csak ezzel veted össze, hanem azt, hogy kiragadsz elemeket és azokat hasonlítod össze, és ha nem éri el azt a szintet, amit akarsz, akkor szar. És igen, azt nem vagy képes megérteni, hogy vagy ez, vagy az. A FEAR pedig ráadásul egy techdemóból nőtte ki magát (akárcsak a Far Cry), ez tökéletesen látszik a végeredményen.
Olyan elvárásaid vannak, amit mindenki megért, de azt kéne elfogadnod, hogy ezeknek mind megvannak a miértjei.
A single player játékok, főleg a tripla A kategóriás cuccok, leginkább a filmekre akarnak hasonlítani , ott pedig szkriptelt játékmenetre van szükség, erre van igény, és egy ilyen címet is sok évbe telik megcsinálni. Ha nagyobb hangsúlyt fektetnének az AI-ra is a fizikára, akkor nem lenne idő a grafikára, ami jelenleg még mindig a legfontosabb az átlag játékos számára.De neked mindennel bajod van, mert szerinted még a jelen következő Battlefield grafikája sem elég jó, mert "nem elég nextgen". Generációnk egyik leginnovatívabb, legvalószerűbb és emellett legfilmszerűbb játéka talán a Red Dead Redemtion 2. Tudod mennyi pénzbe és hány évbe került megcsinálni?? 5-600 millió dollárokról és majdnem 10 évnyi fejlesztésről van szó!!
-
Mindenképp kicsivel karácsony előttre lesz időzítve, ez biztos.
-
-
GeryFlash
veterán
válasz
CptAdamica #129 üzenetére
Azt hallottam a korábbiaknál kötelező volt játszani vele.
-
Szeg008
újonc
Sajna videokártya is kéne hozzá, ami nem hiszem hogy lesz októberig
-
Low Noise
senior tag
Nem lesz singleplayer?
Nem írom le amit gondolok, mert abban még basz is van. -
GoodSpeed
addikt
Az a baj, hogy:
- még mindig a CoD-ot akarják lenyomni, azzal versenyeznek. Akinek csak egyikre van pénze, és a single-t is imádja az azt fogja ezután is venni. Ebből következik, hogy a CoD előtt pár hónappal kellene talán kiadni. Ezen szoktak elcsúszni.
- A Battlefield 1 siker volt viszonylag. Az V aranybánya is lehetett volna, a single bénázás helyett mondjuk raknak be még orosz hadsereget, harcjárműveket, karaktereket, helyszíneket.
- Most is a CoD majmolása megy... a 2142 is bukás volt, tanulhattak volna belőle. Nem mernek hozzányúlni olyan témákhoz, mint a koreai háború, esetleg az egész hidegháborút felölelő rész elkészítése. Attól tartanak, hogy a francokat sem fogja érdekelni, pedig a Vietnamból volt egy 2004-es kiadás (imádtam), aztán volt BC2-höz is.Ami nekem fájó, hogy a II. vh-s verziót cseszték el pont igazán. Pedig az lett volna az, amelyikből az 1942 után a második vagy egyenesen az első legjobb készülhetett volna el. Amúgy én a V-tel szeretek játszani, de sokra fogok menni, ha a sok ember átmegy 2042-őzni... nekem a BF3 és a 4 is bejött! Ez a 2042 meg a fiktív fegyvereivel nem kell, meg a sztori sem érdekel...
-
válasz
Stauffenberg #121 üzenetére
Ahaaa, na ha ezt nem mondod nekem, akkor nem is tudom hogy ilyen thumbsticket lehet hozzá kapni és erre való, ennyire nem vagyok otthon a kontrollerben.
Fogok ilyet beszerezni a Dualshock kontrolleremre akkor és kipróbálom.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Hopkins95 #120 üzenetére
Ezért lehet ilyen analóg sticket meghosszabbító pöcköket (thumbstick) venni, nekem is van. Ha csak fél centivel hosszabb az analóg stick emiatt, már azzal is nagyot nő a mozgás hossza kopptól-koppig, így jelentősen könnyebb a finom mozgásokat bevinni. TBM is használ ilyeneket.
Én mondjuk többféle méretet kipróbáltam és a közepes vált be. Azt is csak arra a stickre raktam fel, amelyikkel célzok, másikra felesleges, mert nem a "WASD" mozgás lesz a szűk keresztmetszet. Amúgy autós játékoknál is nagy előny, finomabb kormánymozdulatokra leszel képes.
-
válasz
Stauffenberg #117 üzenetére
A TheBrokenMachine az egyik kedvenc Battlefield játékosom, egészen elképesztő mire képes kontrollerrel, jobban nyomja kontrollerrel, mint a legtöbb játékos(magamat beleértve) egér + billentyűzettel. Direkt csinált is ilyen videót ilyeneknek mint én, hogy hogyan kell kontrollerrel Battlefieldezni, próbáltam is aszerint csinálni, de kitartóbbnak kéne lennem, még nem volt hozzá türelmem annyi.
Amire rájöttem magamnál, hogy kontrolleren ugyebár sokkal kisebb a mozgástered az analóg sticken, mint az egérpadon és ez okozza az igazi nehézséget nekem, s ebből adódik aztán a frusztrációm, ha a gombok kiosztását, hosszan illetve rőviden nyomását meg is szokom.#119 AxBattler Elnézve az utóbbi idők crossplay játékait szinte biztosan lesz. Én legalábbis nagyon remélem, hogy mindenki ízlése szerint válogathat platformtól függetlenül a beviteli eszközök között.
Úgy látszik egy Cod fejlesztőt már triggerelt is a trailer
Call of Duty Director Appears to Throw Shade at Battlefield 2042 Trailer -
Apropó: konzolokon lesz bill + egér támogatás?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Hopkins95 #115 üzenetére
Kreatívan meg van oldva a funkciókiosztás kontrollerre. Nekem volt korábbi konzolos múltam, csak a multis FPS-eket toltam PC-n, mert egér+billentyűzet volt a szememben az egyetlen helyes megoldás, de single kampányokat szívesen toltam konzolon is (pl: BFBC2-t először Xboxon toltam végig kölcsön lemezzel, aztán PC-re is megvettem a multi miatt).
Szerintem szokható a kontroller, kicsit máshogy taktikázol, máshogy mozogsz mint PC-n (ezeket érdemes elengedni, máshogy kell egy szitut lerendezni). Meg nem árt az alapbeállításoktól elszakadni (aim-assist off, de amúgy multiban egyébként is sokkal gyengébb, mint single kampány alatt + legyen inkább megszokva a magas érzékenység az elejétől fogva). Az első pár hét gyötrelem, aztán egyre jobb lesz ha valaki hajlandó odafigyelni rá, hogy mit cseszett el.
Amúgy TheBrokenMachine a mai napig BF1-et tol konzolon, az ő videói sokat segítettek anno. Róla sokan nem hiszik el, hogy tényleg PS4 kontrollerrel tolja, ezért csinált videókat, ahol nem az arca volt a jobb alsó sarokban, hanem a keze ahogy bűvészkedik a kontrolleren. Amikor meg nekem is egyre jobban ment már, az igazi diadal, mert tény, hogy nehezebben tanulható, mint az egér+billentyűzet, de ha sikerül, annál nagyobb a reward faktor.
-
válasz
Stauffenberg #113 üzenetére
Én próbáltam konzolon, de attól az irányítástól én egyszerűen hülyét kapok, mert fizikailag lehetetlenség annyi funkciót olyan kevés gombra normálisan kiosztani. Én komolyan irigylem azokat, akik konzolon kontrollerrel tudják tolni.
Amúgy ezúttal ha minden igaz, cross-play lesz a játék, szóval az én meglátásom szerint mindenképp kell a cheaterekkel komolyan foglalkozniuk majd, mert ezúttal minden platform szenvedni fog tőlük, ha nem fordítanak rá kellő figyelmet.
Amúgy Twitteren felfedeztem, hogy maga a legenda PonylionHD és Stun_gravy a Twitteren megszólalt a legendás mutatványukkal kapcsolatban a hivatalos trailerben
-
Dilikutya
félisten
A világháborús részekben igen, de a modern háborús szerintem oly mindegy. Olyan játék van dögivel, a kampány meg annyira nem jó benne.
BF1 is hulladék lenne az I. világháború nélkül. Pedig az még jól is indul az elején, a hegyoldali lövegállás elleni harc, meg a tank kimondottan élvezetes. A tank amiatt is, hogy ilyen tankot garantáltan nem vezetsz sok helyen. Aztán sajnos ellaposodik a játék.
BFV meg elég is volt, a 10 órás trial pont elég végigjátszani, nem hinném, hogy valaha is pénzt adok majd érte, 5€-t se, úgyse indítom el többet.
Azt azért sajnálom, hogy a BC2-höz a Vietnam DLC csak multis. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Hopkins95 #109 üzenetére
"Ami az anticheatet illeti, nagyon remélem, hogy valami aktív rendszert vagy akár votekicket is bevezetnek, mert különben komoly gondok lesznek."
A BF1 előtti epizódokat mind PC-n játszottam és kiidegelt, hogy a DICE sosem volt képes egy igazán ütőképes anticheat rendszert összetákolni. Aztán a BF1-et már konzolon toltam, ott a zárt rendszer önmaga megoldja. A két nagy platform együttvéve meg messze több játékost ad ki, mint a PC-s tábor. Itt az ember megértette, hogy a DICE miért nem töri agyon magát azon, hogy rendes anticheat legyen a játékban. A többséget ez úgysem érinti, mert nem PC-n játszik.
Hozzáteszem az idegrendszeremnek nagyon jót tett a váltás.
A BF sorozatnak meg jól áll a konzolon játszósdi, ez sosem volt egy igazi hardcore franchise, amennyire komolyan lehet/kell venni, azt a konzolos verzió is bőven kiszolgálja.
-
válasz
Stauffenberg #108 üzenetére
+1 a BC-re!
Talán majd jön olyan szezon (DLC?), ahol kisebb map-okra, és ehhez passzoló felszerelésre gyúrnak rá. Tuktuk taxi oda telitalálat.
#109 Hopkins95
Ezt én sem értem, akinek a realisztikusság a fő hívószó, annak elérhető egy csomó egyéb opció: ARMA-k, Squad, Insurgency, Ground Branch, stb.
BF (már rég) nem erről szól, bár a rombolhatóságon valóban javíthattak volna. Mondjuk egy összedőlő felhőkarcolót lemodellezni nem lenne kis munka.... -
GeryFlash
veterán
De nem csak ezzel a jatekkal vetem ossze hanem az azota keszult osszes shooterrel
Az hogy egy 16(!!!) eves jatek AI-jat nem sikerult nemhogy megugrani, de legalabb szintbe hozni az komolyan szanalmas a jatekiparra nezve. Az meg miylen erveles hogy cserebe a fear-nek gyenge lett a storyja me a palyatervezes, szerinted komolyan ez igy megy hogy vagy egyik vgay masik? Azert lett rossz a storyja mert minden penzt az AI fejlesztesere koltottek?
-
Na de figyelj, múltkor épp ezt vitattuk meg a haverokkal, hogy a Battlefield sosem azért volt jó és élvezetes, mert realisztikus akarna lenni. Ennek szerintem iskolapéldája a Battlefield V lett, ami olyan mechanikákat próbált bevezetni, de lényegében ezzel megölték a fun faktort benne.
Konkrétan a mesterlövész fegyverek bullet dropja a régebbi részekben épp hogy jobban balanszolt volt, nézd meg az új részeket, hogy a sniperpisták hogyan elszaporodtak.
Ami az anticheatet illeti, nagyon remélem, hogy valami aktív rendszert vagy akár votekicket is bevezetnek, mert különben komoly gondok lesznek.
Szerintem nagyon nehéz ám úgy újítani, hogy a fanoknak az jó legyen, ha a játék túlságosan eltér a konvencionális Battlefieldtől, akkor annak a rajongók nem örülnének megint csak.
S igazából itt oriical értek egyet, hogy ami a Battlefield védjegye, arra próbáltak ebben az előzetesben hangsúlyt fektetni.
-
Stauffenberg
nagyúr
Biztosan adok neki egy esélyt, de nekem egyre nehezebben tudja az EA/DICE eltalálni az ízlésemet. Eddig ez sem vett meg.
A BFBC 2 nálam nagyon-nagyon nagy kedvenc volt (főleg mert nem a szokásos 64, hanem "csak" 32 fős játékmenet volt, zseniális, sokkal jobban működött, ehhez jött a nagyon jó map design), aztán a következő ami ennyire megfogott a BF1 volt.
Az összes többit az utóbbi évekből rettenetesen hamar meguntam. A BF1 témaválasztása szerintem egy igazán tökös lépés volt, ez egy nagyon ritkán feldolgozott korszak. Kár, hogy kihátráltak ebből a tökösségből.
Én csípném ha lenne BFBC3 is, szintén 32 fővel. Hiába limitálod le egy nagyobb létszámra tervezett részben a játékosszámot, akkor lesz ez megfelelő, ha a map design is eleve úgy van kialakítva. Ebben volt nagyon jó a BFBC2.
-
shotika
őstag
válasz
GeryFlash #71 üzenetére
"Ezt senki nem is allitotta, azt mondtam/modntuk hogy ezek a jatekok amik negyed/otod/tized ekkora budgetbol keszultek bizonyos aspektusban maig verik a maikat."
Nem érted. Az a lényeg, hogy akkoriban is voltak erősebb illetve gyengébb pontjai egy adott címnek. Te meg azt csinálod, hogy kiemeled egy játék erősségét, és összehasonlítod egy másik cím gyengeségével. Lehet így persze, csak nem vezet sehova. Mert nem így készülnek a videojátékok.
Lehet, hogy tizedannyiba kerültek, de tizedannyi meló se volt bennük, vagy épp tizedannyian se dolgoztak rajtuk. Ahogy ma már senki nem tud csinálni Doomot garázsból, mert annyira komplex egy mai cím.Only PC játékot, ami brutális grafikával jelent meg az utóbbi években, szerintem nem tudnék mondani, mert nem is éri meg fejleszteni.
"multipaltform jatekok kb ugtanugy neznek ki csak van ea mod hogy 4k 60 FPS-ben jatszd"
Ez a mondat nettó hülyeség/ hazugság, de szerintem te is tudod. -
csongi
veterán
válasz
Hopkins95 #100 üzenetére
Nem is tudom. Talán nálam azért gagyi kategória, mert a fizika egekbe emelése volt anno a hájp teteje. A változó időjárás, a fegyverek pontatlansága, a "csoda ballisztika" a realitáshoz közelítő technikai eszközök megjelenése...stb.
Aztán ez is csak egy tömeg cucc lett.
A helikopterbe egyik ülésből a másikba ülő játékos. Vagy az RPG- repülő jelenet.
Ebből az időjárás volt élvezeti faktor. A többi....
Mesterlövész fegyver hibájától kezdve a méretarányok torzulásán keresztül a hitreg megoldásáig elég silány.
A csalók szűrése is igen hamar tovaszállt. Sajnos a következő résznek sem jósolok sok időt.
Kb az utolsó DLC-nél meg is szűnik, az egyébként is gyengus védelem.Mindegy, a szórakoztató ipar már csak ilyen.
A számok azt mutatják, erre van magas érdeklődés. Ettől lesz pénzügyileg sikeres.
Érdemleges fejlődés nincs, grafikai fejlesztés és ennyi.
100fő feletti játékosok egy szerveren. Szuper! Pont olyan érdektelen mint a többi játéknál.
Nincs ötlet másra?
Lehet lenne, de túl nagy a rizikó pénzügyileg gondolom.
Menni kell a többiekkel. Így lesz 12ből egy tucat.
10 éve nem mozdult ki az FPS szektor ebből az állapotból. Ez az új rész sem fog a látványon kívül érdemi fejlődést hozni szerintem. Mindehhez társulni fog egy 20ezres nyitó ár sztem.
Hatásvadász videó lett, de ilyet már 10éve is tudtak készíteni más játékokhoz.
A többi játéknál sem jobb a helyzet sajnos.
Persze reménykedem, mert az hal meg utoljára.
Kiderül pár hónap alatt mit is sikerült abszolválniuk. -
szami777
addikt
Nekem ez varós, utoljára a 4. résszel jatazottam rengeteget, amit a hibái ellenére a mai napig nagyon szeretek.
A single részért nem kár, arra eddig is kb tech demóként tekintettem, a multi üssön.
-
ribizly
veterán
-
Dilikutya
félisten
A single nem is ért sokat egyikben sem.
A 3. viszonylag tűrhető volt, bár a CoD szintet nem ütötte meg, a 4. már picit izzadtságszagú. A BF1 tele van baromságokkal, azt az I. világháború viszi el a hátán, pedig a játék eleje még kimondottan jó, igazi csaták vannak. A BFV single viszont nagyon harmatos, a II. világháború sem ad semmit hozzá, mivel láttunk sokkal jobbat eleget.
Amiben jobb volt a 3-4. rész, hogy több volt a nagyobb harc, a BFV single kimondottan magányos kommadós, ami vicces, tekintve, hogy egy Battlefield nevű játékról beszélünk, ahol a multi kimondottan a nagy csatákra épít.BC2-ről, Hardline-ról nem tudok érdemleges véleményt, mivel egyik sincs befejezve, de ameddig eljutottam, nem tűnt rossznak. Hardline nagyon kilóg a sorból a rendőr tematikával, de voltak benne eddig is kimondottan élvezetes részek.
A videót elnézve ennek a single része szerintem senkinek sem fog hiányozni. A vadászgépből kiugrós rész az RPG-vel mindenesetre vicces.
-
Az Ark az egyik legszarabbul optimalizált játék ever.
A Pubg sokáig híresen szarul futott, mostanra már sikerült azért javítaniuk rajta és elfogadható.
A Fortnite az egy nagy kivétel, de azt meg maga az Epic Games, a motor fejlesztője készítette(bár megjegyzem az meg nem FPS nézetű).
-
ribizly
veterán
Én tudjátok mit hiányolok a BF3 óta?
A coop missziókat. Olyan szinten voltak élvezetesek, hogy arra szavak nincsenek. Azzal még be lehetne húzni, hogy beruházzak egy újabb BF címre haverokkal. Ám így, hogy ez gyakorlatilag egy BF3/4... lehet jobban járok, ha simán előveszem az eddigieket, meg marad a F2P BR.Egyébként poén volt a trailer, bizonyára hozza majd azt a szintet, amit kell, de nem ájultam el.
-
csongi
veterán
válasz
fornettisuti #19 üzenetére
Edes istenem. Nah ezert hulladek :).
Siralmas.
A fizika ami csodalotosan megoldott! -
A 3 személyes, 3 kerekű, elektromos tuktuk-taxi odaver.
-
k-adi
nagyúr
válasz
CptAdamica #86 üzenetére
warzoneban az a jó, hogy a 150 játékos ~fele 2 percen belül kiesik a játékból, így valójában pár perc után kb. mindig 100 alatt van a létszám és utána is csak pár perc kell, hogy feleződjön megint
-
kikikirly
senior tag
75% irodaházakban játszódott, voltak csatornás, vízművek, sikátor szerű pályák is.
Irodaházas szintekbe tetszett hogy mai szemmel nézve sem lóg ki részletességben, csomó bútor, asztalokon papirok, telefon, poharak, tűzőgép stb. magas objektum számmal dolgoztak.
Ellenséges katonák felborítottak az italautomatákat hogy fedezéknek használják, láb lövés után sántikáltak, vagy egy erősebb sorozattól elvágódtak vagy egyszerűen bekábulva dülöngéltek pár másodperc erejéig, ha ilyenkor nem végezted ki, fedezettűz kíséretében befutott a legközelebbi fedezék mögé. Golyó ütötte seb megjelenítésében is az elsők között volt. Ha belelőttél bármibe ami papírból volt(némelyik doboz, mappák stb)látványos papír szemcsékből álló effekttel reagáltak a találatra. falba lövéskor átláthatatlan porfelhőt kaptál stb. Harcrendszer nem volt tökéletes: gyakori hiba hogy találattól oldalra, vagy a föld felé állt az ellenséges katona fegyverének csöve, mégis simán el tudott találni, Slow Motiobe kristály tisztán látszott hogy a föld felé álló csőből vízszintesen röpülnek ki a golyók, ráadásul ilyenkor is simán el tudtak találni ami elég nagy bunkóság...Lopakodás mechanika nem volt, manapság egyre több játékban választhatsz Stealt/Rambo harc stilus között, kedved szerint ötvözheted is a kettőt, ami tök király mert a non-stop rambozástól lopakodástól hamar el tudok fásulni, hangulatodnak megfelelő játékmenet baromi jót tett a játékok szavatosságának és újrajátszhatóságának. Néhány kivételtől eltekintve(pl.Hitman) régen nem tudtak ilyet a játékok.
Abban is 100%-ig igazad van hogy a komplexebb fizikához nem csak azt futtatni képes gépek kellenek User oldalon, hanem fejlesztői oldalról is ki kell ezeket dolgozni, megdobva a fejlesztési költségeket. Az viszont hogy a részletek ugyanúgy eltűnnek minimum konfiguráción mint a Paks 2-es gépeken, nincs racionális magyarázatot, pedig elég rendesen megdobja a grafikai részletességet többlet fejlesztési költség nélkül, és egy illúzió romboló mechanikával kevesebb van a játékban. Ezért haragszom kizárólag mérnöki szemlélettel rendelkező fejlesztőkre. Bízom benne hogy idővel ez is változni fog. -
CptAdamica
veterán
válasz
Csigavair #57 üzenetére
Amúgy még semmit nem tudunk a rombolhatóságról, az remélem megvan. De nagy valószínűséggel tovább viszi a BF5 rombolhatóságát, erről volt teaser még tavaly röviden. A Warzone meg BR-ben tudja a 150 főt, nem pedig sima multiban. A warzone meg inkább bugzone, undorító technikai háttérrel, szóval a kettő annyira messze van egymástól.
-
kikikirly
senior tag
Igen 75% irodaházakban játszódott de voltak csatornás, vízművek, sikátor szerű pályák is.
Irodaházas szintekbe tetszett hogy mai szemmel nézve sem lóg ki részletességben, csomó bútor, asztalokon papirok, telefon poharak, tűzőgép stb. magas objektum számmal dolgoztak. Ha belelőttél bármibe ami papírból volt(némelyik doboz, mappák stb)látványos papszemcsékből álló effekttel reagáltak a találatra.Fél tárat beleeresztettél a falba átláthatatlan porfelhőt kaptál.Maga idejében messze megelőzte a legtöbb AAA FPS játékot erre világosan emlékszem(Far Cry első része volt még ilyen számomra).
Abba 100%-ig igazad van hogy a komplexebb fizikához nem csak azt futtatni képes gépek kellenek User oldalon, hanem fejlesztői oldalról is ki kell ezeket dolgozni, megdobva a fejlesztési költségeket. Az viszont hogy a részletek ugyanúgy eltűnnek minimum konfiguráción mint a Paks 2-es gépeken, nem találok racionális magyarázatot, pedig elég rendesen megdobja a grafikai részletességet többlet fejlesztési költség nélkül, és egy illúzió romboló mechanikával kevesebb van a játékban. Ezért haragszom kizárólag mérnöki szemlélettel rendelkező fejlesztőkre, egyenlőre ők vannak többségben. Bízom benne hogy idővel ez is változni fog. -
Daelion
őstag
Kár, hogy ez már csak multi.
Engem csak single része érdekelt összes BF/CoD-nak, azok még tetszettek is annyira hogy 1x esetleg 2x végigvigyem pár év után.Ha lehetne 100% botok ellen játszani amire senki más nem tud becsatlakozni az mondjuk nem lenne rossz. 'láttam kommentet miszerint elvileg lesz de azért majd megvárom a biztosat meg ha igen akkor hogy fog működni'
-
LLKobe
veterán
Rakjunk be a játékba mindent IS, és, és, és, ja tényleg ba*meg, még b*sszunk oda egy tornádót is! Én még cápákat raktam volna a tornádóba.
Full röhej az egész.
-
Ellia
addikt
Tök jó ez a next gen/nem next gen vita, de valójában mit is várunk a next gen-től? Mi is az a next gen? Ezt még sose láttam értelmesen leírva, csak mindig rábélyegezték az új dolgokra, hogy ez már next gen...
A grafika, a fizika, az ai folyamatosan fejlődik, de hirtelen ugrásra már nem nagyon kell számítani szerintem semmiben, egyrészről hardware-es korlátja van valamelyest jelenleg (értsd itt a konzolok fix felépítését), másrészről a fejlesztők nincsenek rákényszerítve, hogy igazi (akár az alapoktól újraépítkező) megoldásokat építsenek fel.
-
GeryFlash
veterán
,,Komolyabb next-gen cím még jó ideig nem is lesz." Kb 2022 masodik feletol szamitok valoban next gen jatekokra.
,,One/ PS4-ről persze nagyobbnak tűnhet az ugrás, de aki pc-ről játszik, az kötve hiszem, hogy eldobta magát az új gépektől" Na igen, meselj mi az a jatek ami nem jelent meg PS4/Xboxra es PC igen es olyan alejtos grafika? Csak mert a multipaltform jatekok kb ugtanugy neznek ki csak van ea mod hogy 4k 60 FPS-ben jatszd. Meg ugye par jatekban ray-tracing.
,,Az idő sok mindent megszépít, ezek a címek se voltak tökéletesek." Ezt senki nem is allitotta, azt mondtam/modntuk hogy ezek a jatekok amik negyed/otod/tized ekkora budgetbol keszultek bizonyos aspektusban maig verik a maikat. Ez krva gaz.
-
shotika
őstag
válasz
GeryFlash #54 üzenetére
Komolyabb next-gen cím még jó ideig nem is lesz. Főleg nem 120 fős multiban.
De ha meg is jelennek az only XSX/PS5 címek, én akkor se hiszem, hogy olyan nagy mértékű fejlődés lesz, mivel a gépek túl korán jöttek. One/ PS4-ről persze nagyobbnak tűnhet az ugrás, de aki pc-ről játszik, az kötve hiszem, hogy eldobta magát az új gépektől. (a videokártya áraktól már annál inkább)
Az meg, hogy az Unreal 5 mit tud egy techdemóban, vagy egy srác mit rak össze egy szerkesztőben, az még nem egyenlő egy teljes áru, hamarosan megjelenő játékkal.
Kicsit térjünk már vissza a valóságba.A fizika / AI: ezek fejlődését én is szívesen látnám, de az idő bebizonyította, hogy ezeket nem tudják/ nem éri meg egyszerre párhuzamosan fejleszteni, hisz játékfüggő, hol melyiket éri meg inkább előnyben részesíteni. A Half Life 2 idejében más világ volt, egyszerre jelentek meg bennük forradalmi megoldások, de ma, ilyen mértékű lépésekre, egy címen belül, még a nagyobb stúdiók se szánnak pénzt/ időt. Illetve oké, a HL2-ben jó volt a fizika, viszont az AI kiismerhető, szkriptelt rendszerben dolgozott. A FEAR-ben jó volt az AI, jók voltak a fény-árnyék effektek, viszont a sztorira nem maradt idő, és hát a pálya szerkesztés is kimerült abban, hogy tökugyanolyan irodaházakban lövöldöztél. Az idő sok mindent megszépít, ezek a címek se voltak tökéletesek.
-
free_jack
tag
válasz
Csigavair #63 üzenetére
Valahol olvastam, hogy ezek '''nevezetes'' Battlefield pillanatokat örökitenek meg, kettőskereszt OnlyInBattlefield. Például az omniózus jelenet utalás a Battlefield 1942-re.
https://www.youtube.com/watch?v=k-wFI9vTqto -
nanocry
tag
Next-gen loading ...1%...
-
Csigavair
tag
válasz
- = Zk = - #64 üzenetére
Isten ments, nem haragszom
Hála égnek ebben a témában nem vagyunk egy hullámhosszon. -
- = Zk = -
félisten
-
Csigavair
tag
Pályaméret 128 fő.... warzone ezt is fölözi és egy éve a piacon van. Világ életemben BF-es voltam. BF5 az egy trágya volt (számomra) jelenleg ott tartunk, hogy, ami többé tette a BF-et a COD-tól az már nincs. Ez a trailer is olyan izzadtságszagú, hogy az valami förtelem. Ja kiugrok egy vadászgépből előkapom a rakettyavetőt szemre kilövöm, visszaugrok a röpcsibe azt megyek haza barátok közt-öt nézni
Hagyjuk már.
-
GeryFlash
veterán
A sajat koraban a BC2 jobban nezett ki mint ez a sjaat koraban. Emellett igen, BC2 szintu fizikat se lattunk azota (a vicces hogy fokoztaosan epult le, a 3-ba is gyengebb votl de meg oke, majd a 4-ben a 3nal is gyenegbb volt, onnnatol meg nem volt). Mikozben persze promoztak a Destruction modul ujabb es ujabb verziojaval.
-
free_jack
tag
Engem az érdekelne, hogy a trailer után kb. fél órán belül a nevesebb Battlefield influenszerek hogy tudtak összerakni egy youtube videót? Mintha előre tájékoztatta volna őket a Dice és előre készültek. De pl. Westie már az utóbbi időkben nem is gyártott Battlefield V tartalmat, átált a Cod Warzone oldalra.
-
Csigavair
tag
válasz
- = Zk = - #58 üzenetére
Cáfolj meg! Egy BC2-höz képest ebben milyen innováció van? Ja várj... semmi.
-
Csigavair
tag
Végignézni is kínos volt... A BF 1942 forog a sírjában. Bad Company 2 rombolhatóságát is sikerült az évek alatt eltűntetni. Ez sem lett más mint egy COD klón. Semmi egyediség. Tucatszar lett. Szomorú
-
- = Zk = -
félisten
téényleg.. .a BF5... "icdzsásztvörking"
emlékszem..
-
CptAdamica
veterán
válasz
- = Zk = - #52 üzenetére
Persze, az elején, amikor leérkezik a robot kutya, akkor ott vannak a tócsákban a tükröződések, vagy például a kommandós résznél a konténerek között a fények. Most hirtelen ezeket szúrtam ki. Már a BF5 is támogatta az RT-t, az volt az első játék, ami használta, persze az első verziók még nagyon erőforrás igényesek voltak, meg még tesztelték, de utána azért sokat javítottak rajta.
-
GeryFlash
veterán
válasz
kikikirly #51 üzenetére
De figyelj, mi egyaltalan nem vitatkozunk ha megnezed
En nem azt mondtam hogy ne legyen szebb grafika helyett jobb fizika, mert rohejes hogy amit leirsz, hogy egy red faction-ben vagy half life 2-ben 10-15 eve miylen fizika volt, es milyen most, vagy F.E.A.R.-ben miylen AI van (nem jatszottam vele, de nagyon sokat dicsertek)... Ezek mind olyan dolgok amiket en is nagyon szivesen latnek mar fejlodni, mert 15 eve egy helyben toporgunk
DE
En osszesen mit irtam? Hogy ez a jatek nem next gen. Toled es CptAdamica kolelgatol is kerdezem, ebben mit vittatok? Vagy ebben egyerertunk? Ebben sem lesz rendes fizika csak elore lescriptelt szarsagok, majd szepen robban az epulet ha jon a tornado de fizika tovabbra is egy Quake 2 szintjen lesz. AI? Ja hogy nem lesz AI mert nem lesz single player
Tehat rednes fizika nem lesz, Ai nem lesz.
Es akkor ott van az hogy hogy nez ki. Hat hogy? Mint a Battlefield V, van benne Raytracing es egy szebb 2018-2019-es jatek textura minosege. Az arcmodelleket inkabb hagyjuk... Ez nem nextgen, ez prev gen. Es tudod honnan lehet pontosan tudni hogy prev gen? Onnan hogy az 1,3TFLOP-os Xbox Onera is leportoljak. Letezik szerinted olyan next gen (vagyis hat pontosabban mar current gen kene h legyen, de ugye csak a hardver van meg a jatekok meg nincsenek) jatek ami elmegy egy Snapdragon 888-ban levo IGP-nel (Adreno 660 1,7 TFLOPS-ot tud FP32-ben) gyengebb hardveren? Szerintem se. Tehat ha arra is ki kell adni akkor onnantol lehetetlen hogy az a cucc netx gen legyen. Ez az elmeleti bizonyitasa annak amit gyakorlatban latsz, azzal hogy ranezel.- = Zk = -: Battlefield V-ben volt.
-
GoodSpeed
addikt
sajnos unalmas
-
- = Zk = -
félisten
válasz
CptAdamica #48 üzenetére
RT is ment
ezt nélztem én is..... lesz benne ezekszerint? a motor amúgy támogatja?!... volt Frostbite game amiben volt RT?!... nem emlékszem,.... -
kikikirly
senior tag
válasz
GeryFlash #45 üzenetére
Közbe lejárt a szerkesztési idő,Sorry:
Lövöldözős játékban többet számitanak a dinamikus grafikai elemek(Fizika,Particle és egyéb effektek,Gunplay,Sérülés modellezés, Animációk, részletek megmaradása) mint a statikus grafika,amit a te általad belinkelt videóba látunk. Statikus Grafikára szűk 10 éve baromi közel vagyunk a fotó realisztikushoz, fizikába és egyéb mozgó grafikai elemekbe meg csiga tempóval haladunk előre(de legalább haladunk).Nálam a játék élményt grafikai részletesség nagyságrendekkel jobban befolyásolja mint a leképzés minősége. Pl. Factorio nyers grafikára nem áll leejtős, viszont részletességben valami elképesztő amit az a játék nyújtani tud, gyenge gépeken is jól fut, ha hatalmas bázisod van akkor sem laggol be , nincs CPU és egyéb limit. Gyönyörűen meg vannak animálva az épületek és még lehetne sorolni a részleteket(bogarakkal való harc másodlagos, meggátolja hogy ész nélkül terjeszkedj, mégis meglepően igényesen és részletesen meg van csinálva).Ha Full 3dimenziós grafikára állnának át 8K felbontású modellekkel, Ray Tracingel meg minden anyám kinjával,de magát a részletességet vissza vágnák felére, szerintem játékosok 90+% követelné vissza az eredeti grafikát,de minimum egy választási lehetőséget az Options menübe...Stratégiai, Management stb játéknál is többet számít a részletesség mint az alap grafika.Szerintem.Szerk:Én nemrég játszottam újra F.E.A.R. első részét modolva, nézd meg a képeket, mekkora különbséget jelent az az egy dolog hogy 30secen belűl nem tűnnek el a részletek.Fizika,animációk minden más ugyanaz, mégis egy nagyságrendel jobb igy játszani, igazából technikailag mai napig vállalható játék a F.E.A.R.(Particle fizika mai játékokban ugyanezen a szinten van,animáció komplexitásba pedig sok mai játékot is lepipál, igaz ez a harcrendszer miatt szükséges, elég sok golyót kell beleereszteni a katonákba mire megdöglenek) Viszont a mai játékok 90+% szűk idő limit van beállitva a részletek megmaradására, szóval ha épp nem csinálsz semmit akkor is eltűnnek a részletek. Wolfenstein 2 és néhány játékban mennyiségi limit van,amit géped erősségének megfelelően egészen magas értékre is fel tudsz tornászni beállításoknál, sajna legtöbb játék leszarja hogy 1 szálon milyen erős a procid, hány magja van,mennyi a rendszer és GPU memóriád.Rajtam múlna el tiltanám az ilyen mérnök urakat a videó játék fejlesztéstől.Kissebbségben vannak azon fejlesztők akik képesek játékosok szemén keresztül látni a produktumot. Egyszerűren nincs racionális indok amellett hogy ugyanannyi ideig maradnak meg a részletek minimum gépigényt éppen csak kielégiteni tudó konfiguráció VS Ryzen 5950X 6900XT 32-64gb memóriával felszerelt űrhajón.
-
kikikirly
senior tag
válasz
GeryFlash #45 üzenetére
Lövöldözős játékban többet számitanak a dinamikus grafikai elemek(Fizika,Particle és egyéb effektek,Gunplay,Sérülés modellezés, Animációk, részletek megmaradása) mint a statikus grafika,amit a te általad belinkelt videóba látunk. Statikus Grafikára szűk 10 éve baromi közel vagyunk a fotó realisztikushoz, fizikába és egyéb mozgó grafikai elemekbe meg csiga tempóval haladunk előre(de legalább haladunk).Nálam a játék élményt grafikai részletesség nagyságrendekkel jobban befolyásolja mint a leképzés minősége. Pl. Factorio nyers grafikára nem áll leejtős, viszont részletességben valami elképesztő amit az a játék nyújtani tud, gyenge gépeken is jól fut, ha hatalmas bázisod van akkor sem laggol be , nincs CPU és egyéb limit. Gyönyörűen meg vannak animálva az épületek és még lehetne sorolni a részleteket(bogarakkal való harc másodlagos, meggátolja hogy ész nélkül terjeszkedj, mégis meglepően igényesen és részletesen meg van csinálva).Ha Full 3dimenziós grafikára állnának át 8K felbontású modellekkel, Ray Tracingel meg minden anyám kinjával,de magát a részletességet vissza vágnák felére, szerintem játékosok 90+% követelné vissza az eredeti grafikát,de minimum egy választási lehetőséget az Options menübe...Stratégiai, Management stb játéknál is többet számít a részletesség mint az alap grafika.Szerintem.
-
CptAdamica
veterán
válasz
GeryFlash #45 üzenetére
Nyilván az UE egy széleskörű game engine, amit azért használnak indie stúdiók, mert rengeteg előre elkészített cucc van benne, azért is tudta ez a csóka is megcsinálni, mert kis túlzással pár kattintásból összelegózható. De, mint előttem is említették, nagyon sok dolog hiányzik belőle, tudsz benne mozogni, meg repülni, de ha telepakolnád egy játék dolgaival, akkor már közel sem futna ilyen "jól".
Szerintem ez az új BF trailer rendben volt grafikailag, RT is ment, azt pedig, hogy mennyire nextgen, azt majd csak játszva fogjuk megtapasztani, de sokan túl sokat várnak nextgen név alatt.
-
Busterftw
nagyúr
Ha a Boston Dynamics robotkutya valaszthato karakter lesz, engem megvettek kilora.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hivatalos, hogy az MS/Bethesda konferencián lesz a gameplay bemutató. [link]
-
GeryFlash
veterán
válasz
CptAdamica #41 üzenetére
Ez egy mukodo tech-demo egy ,,amatortol" ertsd ezalatt hogy nem engine developer. Ha melleraksz egy 100 fos csapatot ahol van 4-5 dedikalt shader programozo es van egy optimalizalos csapat akkor nem 40 FPS-sel menne (halkan jegyzem meg, hogy a 40FPS is nativ 4k-ban). Viszont nem is ez hatarozza meg hogy valami next-gen vagy sem, hanem hogy ranezel. Se a BF2042 nem tunik igazi ugrasnak a BF V utan ahogy a Horizon Forbidden West sem a Zero Dawnhoz kepest.
kikikirly: Ez egy egyszemelyes hobbi porjekt volt, vizualis programozassal es nem c++ alapon. Nincs benne ellenfel AI stb, de nem is egy 100 fos garda csinalta. Es igen ez 4K-ban mikrolaggol. Azert mert next gen es nem elozogeneracios jatek. Ez nem tudod szarra butitani hogy menjen az 1,3 TFLOPS-os Xbox One GPU-n. A Battlefieldet igen. Mert prev gen.
-
fornettisuti
veterán
Jól értem, hogy a Gold és Ultimate verziók kapják meg a később megjelenő tartalmakat?
-
kikikirly
senior tag
válasz
GeryFlash #40 üzenetére
Nincsenek ellenfelek, ebből kifolyókag nincsenek megcsinálkva az akcióhoz szükséges effektek, animációk stb.3090-el 40FPS-el fut 4K-n, néhol microlaggolt is.Baromi messze van ez egy kész játéktól. Mint mikor CS:GO pályáit megcsinálják Unreal Engine 4-be(jól néz ki csak épp játszani nem tudsz rajta)...
-
CptAdamica
veterán
válasz
GeryFlash #40 üzenetére
Ez nem egy játék, csak egy tech demo, amúgy meg egy 3090-en megy 40 fps-el. Technikailag a Frostbite is a toppon van, mivel egy külön csapat fejleszti folyamatosan. Szerintem az UE rettenetesen túl van hype-olva, nyilván az indi stúdióknak nagyon jó lesz, de még rengetek játék motor van ugyan azon a szinten, csak azok valamelyik stúdióhoz kötődnek.
-
GeryFlash
veterán
válasz
CptAdamica #36 üzenetére
Tessek . Mmint en az Unreal 5 valos kepesseigerol beszeltem, a 4-et t hoztad szoba, az soha nem volt a Frosbite szintjen, de nem is next gen. Ahogy ez sem.
-
aginor
veterán
Azért az a repülős jelenet elég komolytalan..
-
A ennek kifejezetten örülök, ez szuper!
Remélem üres szervereket is fel lehet tölteni majd vele és kicserélődnek rendes játékosokra, ahogy azok érkeznek.
#32 -= Zk =- Igen, FPS játékra nekem is sokkal inkább a Frostbite. Hogy msgamat idézzem, az Unreal nem FPS játékra van kitalálva. A legtöbb PC-re fejlesztett fps shooter amit azzal adtak ki nagyon tréül fut.
Amúgy szerintem a Frostbite biztos többre képes, mint amit a trailer mutat, de az Xbox Oe és Playstation 4 miatt vissza kellett fogni.
-
Shing
őstag
Sőt ez az első BF résztől alap, direkt beletették mert már kb. meme a szérián belül.
128 játékos fasza, megint csak azt kell mondanom hogy az első résznél már rég toltuk 128 fős szerókon. Jó nagy háborúk voltak. Előző konzolokon pedig marad a 64 limit, ezt pont beszéltük vmelyik hír alatt... így van értelme.
-
GeryFlash
veterán
Nagyon latvanyos es adrenalin pumpalo, de ahogy eddig a PS exkluziv jatekok, ugy ez sem next-gen. Nyilvan egy COD-ot grafikailag tonkrever, de egyaltalan nem next gen egy Unreal 5 melle rakva. Kivancsi lennek hogy ez a regi konzolokkal valo kompatbilitas miatt ilyen, vagy egyszeruen ennyit tud a jelenlegi Frosbite.
Ja hogy nem lesz benne single, az komoly
-
Ellia
addikt
Battlefield 2042 Gameplay Details and More!
JF videójából viszonylag sok minden kiderül. Nem lesz BR hála égnek, lesz helyette valami más.
-
Erre azt mondtam a haveromnak épp, ha multiplayer pályákra betennék ezt az AI-t vagy továbbfejlesztett verzióját, akkor én azzal teljesen elégedett lennék, mert meg lenne oldva benne mint a Battlefield 1942-ben, amit én anno botokkal is sokat játszottam:
Experimental Self-Learning AI in Battlefield 1 -
Na megnéztük discordon 2 Battlefield játékos haverommal az előzetest és megvitattuk...megosztó lett az előzetes, nekik nem tetszik, én meg azt mondom hogy szolid. Nem a kedvenc Battlefield előzetesem, de voltak benne Battlefield momentumok ill. új dolgok mint a wingsuit, szóval bejön.
Kíváncsian várom most már vasárnap a gameplay videót!
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
fornettisuti #19 üzenetére
Majdnem a teljes trailer tele volt BF3-4-es multis utalásokkal. A helipados ugrás, ez a repcsis-rakétás jelenet, a quados-helis rész stb.
-
Laraxior
titán
Kéne már egy jó game....
-
Giovan!
addikt
A közeljövő reguláris hadseregeinek egymásnak feszülése szerintem olyan téma, amiben komoly potenciál lenne egy jó sztori módhoz is, de ha simán csak a multira mennek rá, akkor nekem ez a cím felejtős.
Amúgy a városi helikopteres jelenet nekem a HALO Reach helikopterezős küldetését juttatta eszembe, még a színek is majdnem ugyanazok
-
Ellia
addikt
Na ez most vagy iszonyat szórakoztató lesz 128 játékossal, vagy borzalmas káosz.
Amúgy, ha már lesz hozzá battleroyal "izé", lehetne inkább ilyen planetside szerű háború - na az adná szerintem
-
Silεncε
őstag
Úgy látom, a fizikára most se nagyon költöttek, az, ahogy a quad ütközik a helikopterrel, valami röhejes
Egyébként meg jah, egy elbaxott Halálos iramban érzete van az egész trailernek
-
lordEVO
tag
Fasza.. ugy nez ki Hollywood effektus kezd a jatekokra is ramenni. Minnel nagyobb robbanas, akcio jelenetek meg minden szar.. Nem tudnanak egy jelenlegi generacios grafikaval, 60 fps-el es 120 playeres Battlefield-et kiadni anelkul hogy, az az erzesem lenne hogy, egy elbaszott Fast and Furious filmet neznek..
-
#28047104
törölt tag
Ez egyszerűen röhejes, egy forintot nem adnék érte.
-
Maxxy10
addikt
Hát.. Ez érdekes volt.
Az a repülőből kiugrani lelőni egy gépet és elkapni a sajátod elég wtf moment volt. -
Z10N
veterán
Elhuzzak rendesen. Biztos telefonos modemmel csatlakoznak fel
-
Na lássuk, izgatottan várom! Eddig a hangeffektek a Battlefield 3-at idézik.
-
warfernom
tag
Mondjuk sejteni lehetett hogy "modern" rész fog jönni. Mert egy 3-dik régi időben játszódó rész már sok lett volna.
Engem pl az 5 nagyon hidegen hagyott. Elég volt az 1-el játszani. -
warfernom
tag
PcGuru szerint. Battlefield 2042 október 15-én fog debütálni.
Kíváncsi leszek igaz-e.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frissítve! Íme a Battlefield 2042!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!