Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • smkb

    őstag

    "egyértelműen növelik a felhasználói élményt"

    Ebben igaza lenne az NV-nek, hogy egy dolog a DX11, meg hogy most már lassan 1872631736 sp van egy x darabból összefordított fél négyzetméteres GPU-n, ettől az égvilágon nem lesz jobb a felhasználói élmény, illtve nem tudnak akkorát javítani rajta. Elég, ha arra gondol valaki hogy 100.000 vagy 200.000 objektumot tudunk mozgatni a képernőny az már nem fog számottevően észrevehető különbséget jelenteni ahhoz képest, amikor 50-ről ugrottunk 100-ra

    A Wii példája mutatja, hogy igen, nagyon nagy piacot jelenthet a "felhasználói élmény" növelése, más nem kizárólag grafikai turbózással.

    A baj itt csak az, hogy a PC platform azért az erősen grafikus élényre alapuló terület, és jóideig az is fog maradni, azaz itt egy Wii-hez hasonló innovatív más jellegű élményfaktor bevetése szerintem elképzelhetetlen. PC-n nem hiszem, hogy ezeknek az egyéb élményeknek lenne akkora vonzereje, mint a színtiszta teljesítményen alapuló grafikának, legyen az Physix, Stereo 3D vagy bármi. Ezek csak erős grafikus teljesítmény mellett életképeset hosszútávon..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák