Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • namaste

    tag

    válasz Abu85 #28 üzenetére

    És ezt te így eldöntöd? Majd a piac eldönti kell-e neki. Persze 1:2 jó lenne, 1:3 elmegy, 1:4 hááát, 1:8 mivan?, 1:32 képfeldolgozásra, neurális hálózatra, játékra jó lesz.

    Ez csak egy példa volt egy FP64-es utasításra. Vannak olyan utasítások amit egy az egyben lehet fordítani natív kódra, és vannak amelyeket nem. Ha egy újabb hardver újabb utasításokat hoz és nincs rá PTX utasítás, akkor az azt jelenti, hogy a PTX nem korlátozza a mikroarchitektúrát. A hardver mérnökök szabadon* alakíthatják az utasításkészletet, a GPU felépítését, a szoftveresek eldöntik lesz új PTX utasítás a következő verzióban vagy nem és megírják hozzá a fordítót.
    * Inkább egyeztetve és kompromisszumokat kötve az igények (piac), a technikai lehetőségek figyelembevételével.

    Az a komplex ütemezés, ami
    - viszonylag kevés tranzisztor igényel,
    - nem is használják DX11-ben
    és emiatt sokat fogyaszt a GPU ... Hát, nem is tudom ...
    A nagy fogyasztást inkább rá lehet fogni azokra a részekre, amelyek működnek is: CU/ALU, TMU, ROP, belső busz, cache, memóriavezérlő.

Új hozzászólás Aktív témák