Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz BullZeye #1012 üzenetére

    Lehet, hogy az éremnek 2 érme van, de én azt azért kétlem. :)
    Az említett hibák inkább VRAM defektre utalnak, persze, nem biztosan. Ha Bad Company-re gondolsz, az megvan, megnézhetem (talán holnapra), anno tényleg nem volt hiba vele HD4870-en. Egyébként a Gigabyte még a 268-as meghajtót ajánlja a karihoz, de nekem a 275.33-mal sincs semmi bajom (sem XP-n, sem W7-en), pedig NFS3-tól kezdve van pár újabb/régebbi játék a gépemen. Nem tudom, te gyártó által javasoltat használsz, vagy mást, de én, ha hibát tapasztalnék, rögtön azt tenném fel.
    ATI-val nem volt bajom, AMD-vel annál inkább. Anno az ATI 1600Pro-m, majd az ASUS 1950XT-m hibamentesen vitt mindent, igaz, utóbbi csak gyári ASUS meghajtóval, de a legtöbb vörös karinak volt ilyen heppje. Amikor az AMD átvette a céget, akkor kezdték el avultatni a meghajtókat (pl. szépen kilőtték az AMD-s alaplapomból a 3870CF-ömet), ami szépen lejött 38x0 és 48x0 topicban (éppen tegnap néztem be oda) is: régebbi játékok bugzottak újabb meghajtókkal, újabbak meg a régiekkel, aztán lehetett cserélgetni a cuccokat, amíg meg nem bolondult a rendszer. Barátomnak is sok AMD karija volt, mindegyikkel valami baja is, míg tavaly a javaslatomra vett egy 460GTX-et, és azóta boldog.
    A HD4870 powerplay-e egy vicc volt, vagy nem lehetett levenni a RAM-frekit, vagy, ha megtetted, villogott a kép, és persze ablakváltástól is felugrált 3D-be, ami garantáltan 2 villanás. Tehát kellett az ATT, amellyel meg játék közben nem volt powerplay. A GTX560 simán leveszi a terhelést, ha nincs rá szükség, pl. pályabetöltéseknél.
    Az is irritált, hogy a "default"-tól eltérő beállításokkal - értsd: kényszerített mód - a rengeteg játék produkált grafikai hibákat. Erre mondják Catalyst topicban, hogy használjuk a profilokat, csakhogy azok meg hibatapaszok, azaz a VGA grafikai lehetőségeinek jó részét nem tudjuk elérni, mert hibákat produkálnának (és persze nyilvánvalóan jön a ki nem használt VGA-hoz a CPU-limit). A mostani karimmal semmi ilyesmit nem tapasztaltam, ráadásul csak az NFS3-ban és Instinctben nem működött a kényszerítés. Rányomom a 32CSAA-t, 8XAA-t áttetszőségre, + gamma AA-t, meg még ami csak elérhető, és minden szépen (szó szerint is!) fut. És a legrosszabb esetben, ahol 4 magos proci kellett volna, 70%-ra ment le a GPU-kihasználtságom (de így is maximális minőségben lehet játszani), mindenütt másutt elég az E5800 a GTX560 alá (magam sem hittem volna előzőleg).
    No és ami a legjobban felcseszte az agyamat, hogy az AMD-nél nekiálltak csalásokkal butítani a megjelenítést, hogy így elérjenek 8-10% sebességnövekedést (volt szó róla e topicban korábban), bezzeg összehasonlító tesztekben nV kártyákon kikapcsolják a PhysX-et, mintha legalábbis lenne olyan idióta, aki úgy játszana! :((
    És végre nincs az a hideg neonfényes beütése a karinak, ami még a 8800-nál is megvolt, és semmilyen színbeállítással nem lehetett megszabadulni tőle.
    Az összes probléma, amit a GTX560-nal tapasztaltam, az annyi, hogy ezek a hülye nVidiások még mindig nem oldották meg, hogy a Win felállásáig a kari szétnyújtsa a képet a széles monitoron (utána már nincs gond semmilyen képaránnyal), holott azt még az ósdi X4500-as IGP-m is tudja. :Y :W No de ezzel tudok élni. :DDD :R

Új hozzászólás Aktív témák