Új hozzászólás Aktív témák

  • sinkaa

    csendes tag

    nekem van, fektetve a kijelző közepén egy hüvelyknyi csíkban, illetve onnantól balra alulról szintén egy hüvelyknyi magasban pixelhibás volt, beregeltem a terméket az oldalon, pár lépés és e-mail váltás után, jött a dhl-es arc házhoz és 6 nap múlva hozta patentul, azóta hibátlan, javítás itthon nincs, a magyarországi termékek legjavát csehországi szervizükben javítják, így járt az enyém is.
    mivel az én memopadomon semmi külsérelmi nyom nem volt, megcsinálták gari keretein belül és ingyen hozták vitték. én maximálisan meg vagyok velük elégedve, de nyilván ez az online hibabejelentő oldaluk nélkül igen nehézkesen ment volna, mert a telefonügyfélszolgálat elég szépen lerázott. de ezen kívül 10/10 a garis szervíz szolgáltatás

    ha kell, az itthon számuk: +36-1-505-45-61
    illetve: http://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery
    (lehet hogy előtte, be kell regelni és/vagy a termékedet szintén beregelni)

Új hozzászólás Aktív témák