Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Morden24 #23 üzenetére

    Amúgy számomra a kazuárosítás a számítógépes "RPG" halála. Mert, ugyan mi is gépen az RPG értelme? A relfexeidet/ügyességedet nem teszed próbára vele, agyi teljesítményedet sem (olyan értelemben mint logikai játékokon), fantáziádat/kavarási képességedet sem (mint valódi szerepjátékban), társaság sincs (tudom MMO, de azért az nem u.a., meg most maradjunk egy játkosnál)... mi marad? Számomra lényegében az, hogy nem egyértelmű/kiszámolható, hogy mitől döglik a légy, dilemmák vannak (kezdve a skillek és attribútumok és party összeállítás megválasztásán át a stratégiai játékokra emlékeztető problémákon át - ja de nem azért, mert titkolják a játékszabályokat, azt utálom). Tehát ki kell tapasztalni mi hogy működik, le kell vonni a konzekvenciát a pofára esésekből, rá kell érezni dolgokra. Ettől lenne öröm, ha végül is sikerül egy hatékony partit összehozni. Ahelyett azonban, hogy ezt az anno épp hogy csak elkezdett utat folyatnák, kauzál irányba mennek, ahol nagyon vigyáznak rá, hogy evidens legyen, hogy mikor mi a jó választás, mit kell nyomni... vagy legalábbis meglehetősen béna választással is végig tudd vinni a játékot. Azaz dilemma sehol. De úgy mi ebben a játék? A kauzál RPG nálam majdnem hogy oximoron. Viszont nálam a sapka gond nem tartozik ide, mert a sapka a játékszabályokon kívül rossz, és a játékszabályokon belül jó. Azaz, ez egy nem kívánatos dilemma. (Mondjuk azt nem értem, csata közben ki nézi a karakterek arcát... nem bőven jó, ha párbeszédes részeknél a hóna alá csapja a karakter a sapkát? Ja, meg sex jelenetek (:W/:N) közben... Jah, itt is ruha szex lesz?)

Új hozzászólás Aktív témák