Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • elekreg

    tag

    válasz .Szaki. #1024 üzenetére

    Szívesen!

    frankweber: Ideális esetben nincs is gond, ritkán, néha üt be csak a probléma, én is ezért merek sokszor belevágni a drágább telefonok esetén is a kintről rendelős témába, bízom benne, hogy a 8 Plus-szomnál is csak a levegőben fog lógni az a többlet (újraindulós 1 év jótállás...stb.) és nem lesz rá szükségem, amit akkor kaptam volna, ha hivatalos hazai forrásból vásárolom.

    joey04: Én sem arról, és nem volt pancser az illető, nagyon nem.
    Ajánlom figyelmedbe az Apple hivatalos leírását, amiben feljogosítja a hazai képviseleteket erre:
    A garanciális szervizelés előtt az Apple vagy a képviselői megkérhetik Önt arra, hogy mutassa be a termék vásárlási bizonylatát... (Link)
    Beszélhetsz itt gyakorlati okoskodásról, ha egyszer hivatalosan leírva nem úgy van, ahogy mondod, hiszen a szó elszáll, az írás megmarad, aztán hiába hivatkozol más gyakrolatra vagy tapasztalatra, ha hivatalos leírással nem tudod alátámasztani és máshol vagy máskor nem akarják már úgy intézni.
    Vagy tudsz behivatkozni olyan hivatalos leírást, hogy számla nélkül is kötelesek minden esetben intézkedni és kijavítani, kicserélni a készüléket?

Új hozzászólás Aktív témák