Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #110 üzenetére

    A GCN nem jó a mostani API-khoz. Az Androidon sem lenne az.

    Nézd a GCN3-at és a Gen8-at:
    GCN3: pure bindless hardver, a bekötést a processzor nélkül végzi, a front-endben sok parancsprocesszor, rengeteg compute parancslista (2-64), stream rendszer (SIMT).
    Gen8: szoftveres bekötés a processzorral, a front-endben egy parancsprocesszor, egy compute parancslista, 4+4 co-issue SIMD.

    És akkor az API-k:
    DX11: szoftveres bekötés a processzorral, egy kezelt parancslista kevés parancs lehetőségével, a D3D bájtkód vec4-es.
    DX12: pure bindless modell, bekötés a processzor nélkül, teljesen aszinkron parancskezelés copy-compute-graphics, a D3D bájtkód vec4-es.

    A váltás most az AMD-nek lesz jó, és másnak rossz. Ha majd lesz Vulkan Androidon, akkor be lehet tolni a GCN-t. De OpenGL ES 3.1-ben nem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák