Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz rocket #97 üzenetére

    Miért, ma a 7950 boost-om sem levélnehezék, pedig 2011 legvégén / 2012 elején jelent meg a sima, a boost pedig pár hónapra rá. Ehhez képest még szinte bármivel eljátszok, és max high-ig kell visszavennem a dolgokat. akik pl 290X-et vettek, az még azért évekig nem levélnehezék kategória.
    Én még a mantle debütálása előtt vettem a kártyámat, de őszintén csak örülni tudtam hogy jött rá, pláne amikor láttam az eredményét is kőkemény 10-20%-nyi minimum fps-ekben.

    "Azert nem gondolhatja senki komolyan, hogy az AMD azert tervezte a Mantle-t, hogy masfel evvel kesobb (meg kb. 2 jatekkal) odadobja a Khronos-nak ingyen, "
    Nem... Első naptól azt hangsúlyozták, hogy amint készen lesz, megy teljesen nyíltba, addig pedig bárki komolyabb illető (partner fejlesztők vagy cégek akik kérték) megkaphatták a doksikat. Nyílván nem a Khronos két szép szeméért fejlesztették, de mindenképp nyílt forrásként tervezték.

    Az új mantle is ugyanannyira lesz zárt mint az eddigi. A partner fejlesztők láthatnak bele, illetve azok a cégek akik érdeklődnek iránta, de ugyanúgy nem lesz elérhető Tóth Árpád budapesti villanyszerelőnek.

    "kivancsi vagyok melyik szoftver fejleszto fogja figyelmen kivul hagyni a piac ~80%-at es fejleszt ra"
    Már megint honnan veszed ezt a butaságot? A fejlesztők mondjuk Vulkan-ra fognak fejleszteni. Vulkan-ra meg dx12-re, ezzel kb le is lehet fedni a windows, linux, lehet osx, nvidia amd és intel piacot. Tehát kb mindent. Pár effektet meg lehet betesznek majd mantle-ra (ami nem lesz nehéz ha már ott van a Vulkan), ha igényük van rá. Vannak olyan fejlesztők akiknek van.

    Amúgy van egy olyan tippem, hogy egy motor között, amiben dx12, mantle vagy Vulkan van, kb 2-3 ezer sor lehet a különbség (egy motor több százezer vagy millió soros lehet). Csak a leképezőt kell újat írni, meg pár konvertert, az oda vezető út kb minden low level apinak ugyanaz.

  • Xmister

    senior tag

    válasz rocket #97 üzenetére

    Azert nem gondolhatja senki komolyan, hogy az AMD azert tervezte a Mantle-t, hogy masfel evvel kesobb (meg kb. 2 jatekkal) odadobja a Khronos-nak ingyen, akik meg a nevet is megvaltoztatjak.

    Kezdetektől fogva mondták, hogy nyílt szabványt szeretnének belőle, így is történt. Nyilván nem hagyhatják meg a nevet, mert akkor az NV tuti nem állna mögé. Viszont a vulkán (mint megnyílt földkéreg/open mantle) névnél jobban nem is lehetne utalni rá.

    Az uj Mantle meg mar zart rendszeru lesz, kivancsi vagyok melyik szoftver fejleszto fogja figyelmen kivul hagyni a piac ~80%-at es fejleszt ra.

    Nem kell ahhoz figyelmen kívül hagyni, a hw közeli nyelvek között az átjárás viszonylag egyszerű lesz, így nagyjából csak azt az extrát kell megírni benne, amire nincs lehetőség a szabványos nyelvekben.

    Valószínűleg ugyan azok fognak rá fejleszteni, akik eddig is (pl. EA), akiknek különleges igényeik vannak. Konkrétan ez lesz a célja a 2.0-nak.

Új hozzászólás Aktív témák