Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #79 üzenetére

    A SPIR az egy egységes reprezentációs szint. Olyasmi, mint a Direct3D bájtkód.
    Igazából a bekötési modellhez semmi köze. Az arra szolgál, hogy az API besorolja a hardvereket egy előre definiált bekötési tábla alapján. Például bizonyos hardverek nem tudnak bekötni ötnél több leírótáblát, míg vannak olyanok, amelyek akármennyit betudnak kötni. Ezt muszáj kezelni az API szintjén, hogy a program futtatása ne álljon le a hatodik leírótáblát bekötésénél, ezért eleve ne is töltse be azt, és a hozzá tartozó feladatokat ne futtassa. Ez nagyon régóta így van. Ha egy funkciót egy hardver nem támogat, akkor a hozzá tartozó effekt nem engedélyezhető, különben a program kilépne egy hibaüzivel az asztalra.

Új hozzászólás Aktív témák