Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vico87

    tag

    A fickónak teljesen igaza van. Jelen formában az OpenGL használata nehézkesebb, és sokkal költségesebb a D3D11-nél. Kellett volna egy tabula rasa, mint a D3D9->D3D10 átállásnál.

    A kedvencem az extensionök egymásra hatása, és a "kitűnő" dokumentáció. Nem mindenhol van specifikálva minden eset (mert ennyi extensionnel már átláthatatlan), ezért vannak érdekes diszkrepanciák (pl. EXT_sRGB vs EXT_texture_storage együttműködéséről nincs szó, holott semmilyen elvi akadálya nincs a kettő együttes használatának).

    Az INVALID_OPERATION simán jöhet teljesen valid kódnál is. Elolvastam a doksit háromszor, hogy meggyőződjek róla, hogy jól csináltam-e. A kódom a doksi szerint jó volt, csak ezt a driver nem így gondolta.

    Bezzeg D3D11-ben ott a debug layer, amely többnyire értelmes üzenetben leírja, hogy mi a baj, nem csak annyit közöl, hogy "valami baj van." Meg persze a sokkal jobb debug eszközök. Azért a D3D11 sem fenékig tejfel, de sokkal jobb ezen a téren.

  • Vico87

    tag

    válasz big-J #23 üzenetére

    "1, Ha ekkora ellentét van a valve és nvidia linux platformbeli elképzelései és driverei körül, miért geforce-os a steam machine-ek 80%-a?"

    Tudtommal jelenleg az Nvidia Linuxos driverei a legjobbak a versenyzők közül, ugyanis a CUDA miatt rá kell feküdni, mert egy Quadrokkal és/vagy Teslákkal megrakott szuperszámítógépen szinte csak Linuxot futtatnak. És azokat a számítási eredményeket valahogy meg kell jeleníteni, amire Linuxon leginkább az OpenGL alkalmas.

Új hozzászólás Aktív témák