- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vico87
tag
A fickónak teljesen igaza van. Jelen formában az OpenGL használata nehézkesebb, és sokkal költségesebb a D3D11-nél. Kellett volna egy tabula rasa, mint a D3D9->D3D10 átállásnál.
A kedvencem az extensionök egymásra hatása, és a "kitűnő" dokumentáció. Nem mindenhol van specifikálva minden eset (mert ennyi extensionnel már átláthatatlan), ezért vannak érdekes diszkrepanciák (pl. EXT_sRGB vs EXT_texture_storage együttműködéséről nincs szó, holott semmilyen elvi akadálya nincs a kettő együttes használatának).
Az INVALID_OPERATION simán jöhet teljesen valid kódnál is. Elolvastam a doksit háromszor, hogy meggyőződjek róla, hogy jól csináltam-e. A kódom a doksi szerint jó volt, csak ezt a driver nem így gondolta.
Bezzeg D3D11-ben ott a debug layer, amely többnyire értelmes üzenetben leírja, hogy mi a baj, nem csak annyit közöl, hogy "valami baj van." Meg persze a sokkal jobb debug eszközök. Azért a D3D11 sem fenékig tejfel, de sokkal jobb ezen a téren.
-
Vico87
tag
"1, Ha ekkora ellentét van a valve és nvidia linux platformbeli elképzelései és driverei körül, miért geforce-os a steam machine-ek 80%-a?"
Tudtommal jelenleg az Nvidia Linuxos driverei a legjobbak a versenyzők közül, ugyanis a CUDA miatt rá kell feküdni, mert egy Quadrokkal és/vagy Teslákkal megrakott szuperszámítógépen szinte csak Linuxot futtatnak. És azokat a számítási eredményeket valahogy meg kell jeleníteni, amire Linuxon leginkább az OpenGL alkalmas.