Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ng0ofy #9 üzenetére

    Az ARM, az Imagination, a Vivante, a Qualcomm és a többiekre gondolt. Alapvetően az OpenGL ES 2.0 egy teljes fejetlenség. Az ES 3.0 javított, de a drivergondok megmaradtak.

    Az cél lenne, hogy legyen egy teljesen modern, letisztult és nyílt forráskódú grafikus API. Az a kérdés, hogy ki kezdi el a fejlesztést, csatlakoznak-e hozzá, stb. Azért anyagilag egyedül ezt senki sem szeretné bevállalni, tehát valami konzorcium féleség is kellene közös tőkével, kezdetektől fogva a szabványosításra törekedve. Jelenleg az a helyzet, hogy mindenki a másikra vár és ezért nem történik semmi.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák