Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alevan

    őstag

    A játékfejlesztők egyszerűen nézik, ahogyan egyre bonyolultabb lesz minden, így egyre több pénzt költenek a szoftver kifejlesztésére is, amit természetes, hogy nem tűrnek el a végtelenségig. Idővel alternatívát keresnek, vagy akár egy új API-t kérnek az egyik gyártótól, akkor is, ha az a piac számára nem ideális.

    Vagy fejlesztenek konzolra. Vagy mobilra.

    Érdekes opció lehet még a Valve álláspontja is, akik nyílt forráskódú OpenGL drivereket szeretnének. Ennek főleg az Intel nagy támogatója...

    Így azt a minimális összeget is megspórolják, amit eddig költöttek OpenGL driverre (szerintem nem éri el a 7 számjegyet a driverfejlesztési osztály éves költségvetése).

    Az NVIDIA a nyílt forráskódú drivereket nem segíti, ami szintén stratégia, hiszen a vállalat szeretné, ha a játékfejlesztők az NVIDIA mérnökeivel együtt dolgoznának minden készülő programon. Éppen ezért nem kínálnak jó fejlesztőeszközöket OpenGL-hez, mert nincs igazából érdekükben, hogy egy stúdió önerőből ki tudjon fejleszteni egy AAA kategóriás játékot OpenGL leképzővel.

    Ez viszont nekem magas. Ki lehetne fejteni bővebben? Vagy az nVidia mérnökeinek annyira nincs munkájuk?

    Az első oldalt felületesen olvastam el....

Új hozzászólás Aktív témák