Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #140 üzenetére

    "Hát az SPE nem nagyon való másra, renderelés szempontjából. Esetleg ha Voxel Space-t használnak a teljes leképzéshez."
    Dehogynem. Teljesen jó sokféle vertex és geometria művelethez, és akár pixel-shadingre is.
    Nézd meg a The Gateway PS3 Demot! Elvileg közben a GPU "alszik"... (Még akkor kezdték fejleszteni, amikor úgy volt, hogy a PS3-ban nem lesz külön full-featured GPU.)

    "A Displacement mapping-ot PS3-on Vertex Texture Fetch-el lehet megvalósítani, ez inkább a PS3 gyengéje, mert az xBox360-ban a programozható tesszalátor pont a Displacement mapping-ra van, és sokkal gyorsabb a VTF eljárásnál."
    Ezt is csinálhatod akár a Cellel is.

    Peat;): Az eddigi éves (év végi), és ez alapján ezutánra várható arányok:
    2006 - 10:1,8
    2007 - 10:5,6
    ----------------------
    2008 - 10:7,0
    2009 - 10:7,6
    2010 - 10:8,0
    2011 - 10:8,3
    stb.
    Persze sokminden változhat közben, ide is, oda is.
    Nem a kettőjük közötti darabszám-eltérés számít, hanem az arányok, így valójában csökken a szakadék, és 2-3 év múlva önmagában nem sokat fog számítani. Sokkal inkább az, melyik gépen mennyire lesznek aktívak a tulajok.

    Eddig sem lőtte tökön magát a Sony a Blu-ray integrálásával, mivel az sokat segített a formátum-harcban. Utólag meg érdekes lenne azt mondani, hogy tökön lövi magát. Már csak azért sem, mert erősen lecsökken(t) a gyártási költsége, így alig kerül (majd) többe (nekik), mint egy DVD olvasó. És még egy darabig nem lesz sokkal olcsóbb az asztali lejátszó, mint a PS3.
    A PS3 ára is tovább fog csökkenni.

    Ha az utánaolvsást PPéter írásaira érted, vedd figyelembe, hogy üzlettársai jobban jártak volna a HD_DVD-vel, vélhetően neki is több munkát adott volna, ha a HD_DVD nyer. De nem biztos, hogy ez mindenki másnak is annyival előnyösebb lett volna.

Új hozzászólás Aktív témák