- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Bluetooth hangszórók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Callisto
őstag
Hehe. A PC verzió lebutítva azóta, mert a legerősebb gépek nem bírták. PS4-en javítva és azóta van AF és más egyéb is. Ezen túl most akkor linkeljek neked sorba oldalakat ahol összevetik a PS4 és PC grafikáját és észrevehetetlen a különbség? Azonban egy közép PC-n jó ha meg van a 25 FPS FullHD-ban?
Egyébként ezzel a hozzászólással tökéletesen leírtad mennyire nem tudod hogy az FPS mitől függ azon túl, hogy milyen VGA, milyen CPU stb. Ennyire laikus ember nincs a földön még egy aki kétszer - ismétlem kétszer egymás után ugyanazt a baromságot mondja.Lehet ezt már nem is laikusnak nevezik.
@HaJózsi: Azt sem tudja mi az az irónia.
-
HaJózsi
aktív tag
Úristen! Köszönöm.
Ez és az előző hozzászólásod.... Az érvek melyeket fölhoztál, a tények melyeket forrásokkal alátámasztva fölfedtél és a mélyreható gondolatok melyekkel az álláspontodat megvédted.... Mind mind arra enged következtetni.... Hogy igazad volt. Mindvégig. Már nem érdekel a többi komment - én megtértem. Összetaposva hever lábaim alatt a PlayStation, melyet vakságomban vettem.
Köszönöm neked. -
Yutani
nagyúr
A márciusi Steam survey szerint a teljes VGA állomány 77,8%-a DX11-es. Készítettem egy táblázatot a százalékos adatokból, és az egyes GPU típusoknál beírtam a DX12 és a Vulkan támogatottságot.
Ebből az jött ki, hogy a DX12-t a teljes GPU állománynak a 39%-a fogja támogatni (AMD GCN, NV Kepler és Maxwell, Intel GEN7.5), míg a Vulkant 47%, ha a Fermit is ide számolom az előbbiekkel együtt. Fermi nélkül szintén 39% lenne a Vulkan támogatása, mert DX12 capable = Vulkan capable lenne a felállás.
Persze mindez csak érdekesség így, darabszám adatok nélkül...
-
-
parampa
aktív tag
Te hol tudtad összehasonlítani a GTAV-öt és főleg a Last Of Us-t akkori (!) középkategóriás PC-hez mérve?
Felbontást, grafikát és FPS számot össze lehet hasonlítani konzol VS Közép PC.
2013 -ban az elözö konzolgeneráció végén GTA5 és TLoU a két agyonoptimalizált
konzol játék jó összehasonlítási alap erre. A 2013-as Középkategóriás PC aminek a
fenntartása egy konzol 8 évre vetített fenntartási költségéböl kijön, szebb grafikára,
több FPS-re volt képes, mindezt 2x annyi képponttal megjelenítve. 720p vs 1080p
2013 GTA5,TLOU 720p 20-30fps MEDIUM-HIGH -VS- 1080p HIGH 30-40FPS (köz PC)Hozzáteszek egy aktuálisabb példát: Dying Light. PS4-en szinte egy az egyben ugyanaz, mint a PC-s maximum beállítás, melyet egy mai középkategóriás PC sehol sem képes úgy futtatni, mint a PS4.
Ha nem értesz hozzá Tájékozódj! mielött ekkora butaságokat írsz le:[link]
Óriási különbség van itt is a PC javára. Ne hallgass a ferdítö szagértökre.Többi értelmes hsz híven reprezentálja a PH Ájemdé fanboy hitgyülekezetet (TM) .
-
alevan
őstag
-
Yutani
nagyúr
Barátom, te nagyon el vagy tévedve! Nézz már magadba és ismerd fel, hogy mostanság nálad nagyobb NV+Intel fanboy nincs itt a PH-n, és amint megjelenik egy ÁJEMDÉ hír, te jössz acsarkodni, fröcsögni, fikázódni. Megint megkérdezem: mi a bajod?
De nyugodtan írj még, mert nagyon vicces vagy!
-
pakriksz
őstag
Csak az a lényeg hogy ne tiltsátok ki
Egyrészt elég szórakoztató az a sok marhaság amit összehord, másrészt engem jó érzéssel tölt el amikor az ilyen fanatikusok fortyognak dühükben, harmadrészt pedig az eredmény csak az lenne hogy másik fórumon hordaná össze a ph-t az amd kottájából olvasó gyíkemberek által szerkesztett oldalnak -
Stirlitz
senior tag
Most ne haragudj, én hülye vagyok, te meg villamos?
Pont nem vagyok fanboy Te kr...-n, ma lett Intel gépem, ezt talán Te is tudod értelmezni. Azt biztosan látom, hogy mást nem, mert ismétlem, minden AMD-vel kapcsolatban álló hírnél megjelensz, és nyomatod a baromságot.
Előre elnézést kérek a moderátortól, de ezt le kellet írnom.
-
Callisto
őstag
Te hol tudtad összehasonlítani a GTAV-öt és főleg a Last Of Us-t akkori (!) középkategóriás PC-hez mérve?
Komolyan áruld el a titkot!
Aki ért a dolgokhoz és van egy kis esze az neked fanboy. Én sem mondok teljes meggyőződéssel a hozzá értőket, szakmabelieket lefanboyozva, elvakultnak mondva pl. a cipészetről, mert nem értek hozzá. Neked is hasonlóan kéne tenned... vagy informálódni és tanulni.Hozzáteszek egy aktuálisabb példát: Dying Light. PS4-en szinte egy az egyben ugyanaz, mint a PC-s maximum beállítás, melyet egy mai középkategóriás PC sehol sem képes úgy futtatni, mint a PS4. Ráadásul ha jól tudom PS4-en wrappert használ, nem a saját API-ját.
-
parampa
aktív tag
NEM egy középkat PC mára már nem csak papíron erösebb !
Nyilván javulni fog a helyzet hiszen az ÁJEMDÉ marketingesei (TM) is megjósoták.
(saját csödközeli helyzetüket hogyafenébe nem tudták igy meglátni a gömbben)
PC hardver fejlödés + optimalizáció > Fix hardver + optimalizáció !!
*és ezen a low lev API-k és a fenenagykihasználtság sem fog változtatni
lsd elözö konzol generáció vége: ( ugyanekkora különbség lesz most is )
GTA5,TLOU 720p 20-30fps MEDIUM-HIGH -VS- 1080p HIGH 30-40FPS (akkori közép PC)
Mindíg ugyanez a hitegetés megy, nagy dumák hatalmas elméleti maximumok és
természetesen az elmaradhatatlan n+1 x 300% -os gyorsulások. ahamm pempersze(#19) 7time
Aha, DX11-re úgy általában is fostak optimalizálni, ezért is mindenki más a hibás ??(#28) Stirlitz + (#29) Yutani
Piros szemüveget feltevö alapvetö összefüggéseket nem átlátó ájemdé
fanboyokkal télleg vmi mentális zavar lehet hogy amint más nekik nemtetszö
véleményt olvasnaka Zinterneten rögtön elkezdenek hisztizni. Tessék felnöni
végre odakünn a világ nagyés színes, legjobb esetben sem a véleményetek van többségben. !!44!!! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert például számos olyan indie játék jön, ahol a Vulkan is játszva hozná a 60 fps-t 1080p-ben, de le kell programozni a játékot GNM-re vagy GNMX-re. GNM-re jellemzően nem fogják, mert nem annyira egyszerű, a GNMX pedig egy magas szintű wrapper a GNM-en, vagyis jóval lassabb, mint a Vulkan.
Eleve azt is vedd számításba, hogy a legtöbb mai PS4-es játék GNMX-en fut, vagyis nem az alacsony szintű API-n, hanem a PC-s Direct3D-hez közelebb álló magas szintű wrapperen. Például ilyen az AC Unity. A GNM és a GNMX között sokszoros a teljesítménykülönbség, de sokaknak nem éri meg a multiplatform címet alacsony szintűre tervezni. Na itt a Vulkan már egy óriási előny lenne. Aki pedig eddig is GNM-et használt, használhatja tovább.
-
Nem igazán értem, mi alapján mondjátok, hogy ettől középkategóriás PC lenne a PS4. Ahogy azt sem, tudom, miért veszitek biztosra, hogy a Vulkan szignifikánsan lassabb lenne. És arról sincs szó, hogy a libGNM eltűnne. Ugyanakkor sokkal több játék megjelenése várható minden platformon.
-
Gondolom az XBox One is megkapja a Vulkánt.
-
Kicsimix
őstag
-
Callisto
őstag
A középkategóriás PC csak papíron hardveradatokban ér fel PS4-hez. Sajnos PC-n a végeredményben ennek legnagyobb része elveszik, míg PS4-en szinte semmi. Az új hardverhez közelebbi API-k elterjedésével ahogy a fejlesztők kiismerik azokat és lehetőségeiket akkor javulni fog a helyzet PC-n a nyers erő és tényleges teljesítmény arányában. Azonban akkor sem lesz olyan a kihasználtsága egy PC-s hardvernek, mint egy fix architektúrának.
-
#52815360
törölt tag
-
sz.balazs.95
veterán
Én jobban örülnék, hogy ha egy ilyen jellegű váltást meghagynának a következő konzol generációra.
-
Uran39
csendes tag
Persze a jobb pc-s port sem utolsó szempont. Optimalizáltabb játékot a pc-s játékos is szívesebben megvesz, és az eladásokat is lehetne növelni, mivel a Vulkan API pc-n a Windowst és a Linuxot egyaránt támogatni fogja.
-
Uran39
csendes tag
Bár a libGNM api alacsonyabb elérést biztosít, én nem vagyok annyira biztos , hogy ezt olyan mértékben képesek is kihasználni azok a stúdiók, akiknél az a cél, hogy minél több platformra jelenjen meg a játékuk. Értem ezalatt az anyagi korlátokat, ami esetleg lényegesen megemelné a fejlesztési költségeket. Mondhatni hogy a Vulkan api csak a fejlesztés költségét csökkentené a multiplatform címeknek. A PS4 exkluzív címek pedig úgy is a libGNM api-t használnák, hogy a maximális erőforrást kihasználják.
Persze ez csak saját vélemény. -
Peat;)
veterán
válasz
#32839680 #12 üzenetére
Már több mint két éve fejlesztenek a konzolokra. Valószínűleg több, reálisan 2,5 év hiszen pl a ryse nyitócím volt xbox one-on és talán a legszebb cím xboxon. Csak tisztánlátás végett, hogy ennyi idő alatt ennyit értek el. Hosszabb idő lesz az amíg látunk valami újat, ha látunk.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezt a Vulcan API-t még csak a "minap" jelentették be...mikor lesz ebből kézzelfogható dolog?
-
Mate
nagyúr
Tehát ha jól értem két verzió lesz:
DX 12-re megcsinálják a játékot. Így windows pc és xbox lefedve, mellé korábbi ps4 apira és mindenki örül.
Vulkan-ra megcsinálják a játékot. Így windows pc, linux lefedve, ps4 kicsit rosszul jár, mert nem olyan jó apival dolgozik majd a játék. Xboxra meg megcsinálják dx12-re. Esetleg win is dx12-t kap, nem vulkant. -
már most is ez történik rengeteg játék esetén, még csak vulkán se kellett hozzá
erről nem a pécés alapok tehetnek (hiszen az xbox vagy az xbox360 is elég "pécés" volt), inkább csak a növekvő költségek és az igénytelenség: az emberek megveszik a rondább, szaggató játékot is
-
nemlehet
őstag
Hátha lesz PS4 emulátor így
-
parampa
aktív tag
Köszönjük ájemdé.
..és de a libGNM a gyorsabb.
A konzolok meg már NEM tudnak középPC-vé degradálódni,
mert a mai középkategóriás PC már erösebb nála. bár degradálják csak.. -
Duck663
őstag
Én nagyon-nagyon remélem, hogy ez csak egy kacsa!
-
alevan
őstag
Kérdés: a libGNM nem sokkal ...... "gyorsabb" PS4-en mint a Vulcan? Így a PS4 nem degradálódik le egy középkat PCvé?
-
Pekkk
aktív tag
Mindenre számítottam, csak erre nem. Elég gyorsan tudnak majd PC portot eszközölni...
-
Sinesol
veterán
Most nem azért, de egy sima grafikus api hogy tudna bármiben versenyezni egy kifejezetten apu-ra írt, megosztott memóriát támogató, x86 magokat is használó fejlesztőkörnyezettel?
-
Peat;)
veterán
Nem értem ez miért lenne jó a konzolok oldaláról nézve, hiszen egy középkategóriás pc-re lenne degradálva az eszköz. Ezért nem jó ha pc hardware egy konzol alapja, a pénzéhes kiadók és a tohonya lusta fejlesztők azonnal a könnyebb módját látják a munkának és profitnak.
-
Echo_
csendes tag
Itt az lesz a kérdéses, hogy egy adott játékot mekkora teljesítménykülönbséggel tud majd futtatni Vulkan API-n és libGNM API-n.
-
imi123
őstag
Szegény konzolosok sem ússzák meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Egy nyilatkozat nagy lavinát indított el, amelyet különféle internetes bejegyzések bántak.
- One mobilszolgáltatások
- Automata kávégépek
- Milyen autót vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- EAFC 25
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 4GB I 500GB I Radeon I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest