Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #3 üzenetére

    Mert például számos olyan indie játék jön, ahol a Vulkan is játszva hozná a 60 fps-t 1080p-ben, de le kell programozni a játékot GNM-re vagy GNMX-re. GNM-re jellemzően nem fogják, mert nem annyira egyszerű, a GNMX pedig egy magas szintű wrapper a GNM-en, vagyis jóval lassabb, mint a Vulkan.

    Eleve azt is vedd számításba, hogy a legtöbb mai PS4-es játék GNMX-en fut, vagyis nem az alacsony szintű API-n, hanem a PC-s Direct3D-hez közelebb álló magas szintű wrapperen. Például ilyen az AC Unity. A GNM és a GNMX között sokszoros a teljesítménykülönbség, de sokaknak nem éri meg a multiplatform címet alacsony szintűre tervezni. Na itt a Vulkan már egy óriási előny lenne. Aki pedig eddig is GNM-et használt, használhatja tovább.

Új hozzászólás Aktív témák