Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #24 üzenetére

    Lehet, hogy régen nem volt, de az elmúlt két évben hozzák az évek óta fennálló problémákra a megoldásokat. 2014 előtt azért sírtunk, hogy ezek jöjjenek, és - bevallom nem számítottam rá - jönnek, tényleg jól kidolgozott rendszerek, mint a DX12, a DWM, a nyári swapchain API-k, és már készül a shader model 6.0 is.

    (#25) Cifu: Jó igazából nem hibás, csak más. Többféle dolgot lehet mérni egy programon belül. Az egyik ilyen a CPU fps, vagyis a present-present mérés. Ezt méri a Fraps DX11-ben, csak a DX12 multi-engine API, tehát itt ez az érték nem ~egyenlő az input-flip értékkel, amit a kijelzőn ~látsz. De mint érték mérhető, csak nem ezt látod a kijelzőn vissza. Ezt nem írják le az oldalak, és ezt aligha ismeri egy átlagember.

Új hozzászólás Aktív témák