- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED monitor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
Ez most is van. gfx-rs ami Vulkanon implementálja DX12-t, ma sem akadályoz sok minden, hogy a legújabb címeket told Windowson kívül.
DX szerintem nem fog eltűnni, mert minden gyártónak kell valami, amit a saját platformján belül irányít. Ha XBoxhoz(/Win Phone-hoz) kéne OpenGL meghajtót is írni, sehova se haladnának. DX és Vulkan érdeme, hogy egyikkel lehet implementálni a másikat. Kell valami, ami a platformhoz kötött, l@sd Metal az Almánál. Nincs ezzel semmi baj, amíg a szabványok teret kapnak.
-
-
-
apatyas
Korrektor
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
DX12 helyett Vulkan, ami fut x86 linuxon, meg telefonon is.. csökkenthetné a win népszerűségét. És jövő héten a linux éve lesz
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
huskydog17 #5 üzenetére
Majd kiderül mit akarnak, nyilván a leányvállalatoknak is van beleszólása, hogy ki melyiket preferálja. Viszont nyilván így oszlik az erőforrás.
Aminek nagyon örülnék ha lenne értelmes AA, mert ami jelenleg az AnvilNext-ben van, szóval mondjuk az Odyssey-ben az olyan szinten mossa a képet full HD-n pl., hogy undorító. Szomorú, de sokszor inkább az FXAA-t preferálom inkább az elmosott TXAA, MSAA helyett meg egyebek mellett. Persze ha idővel eljutunk végre oda, hogy megy minden legalább 60 fps-el 4k-ban akkor majdnem mindegy is. Post-processing-re amit használnak az borzasztó. Odyssey egy elmosott paca ReShade vagy valami sharpening nélkül. Persze erre jelenleg az NV-nek meg az AMD-nek is vannak eljárásai. -
huskydog17
addikt
Biztosan nem csak az Anvil lesz, hiszen akkor nem fejlesztették volna a többi motort.
Far Cry elég fura is lenne úgy, ahhoz inkább Dunia kell.
Előző hozzászólásomból kifelejtettem a Disrupt Engine-t (Watch Dogs 1-2 motorja), ami szintén DX11-es és nagyon kéne ahhoz is egy sokkal gyorsabb verzió. Ugye most valószínűleg alaposan feltuningolták azt is, mert tavasszal jön a Watch Dogs 3 és az NVIDIA hivatalosan be is jelentette, hogy Ray Tracing támogatás érkezik hozzá, így a Disrupt motort vagy DX12 vagy Vulkan irányba el kell vigyék, én DX12-re tippelek, főleg, hogy a WD2 esetében is ígérték, aztán abból nem lett semmi. -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
huskydog17 #2 üzenetére
Szerintem mindenre az Anvil-t akarják majd. Origins-ért tényleg kár Odessey-nél pedig sokkal szebb és részletesebb látványt nyújt.
Mi az, amit a Vulkan nem tud? Raytracing meg DLSS van már benne?
-
arn
félisten
Ha a dxet sikerulne megakasztani, azzal a pc nagyot lepne a win/x86 felszamolasa fele. A jatekos piacon sok mulik.
-
huskydog17
addikt
Ez jó hír. Mi van az Ubi többi motorjával? A Snowdrop ugye kapott DX12-t. Azt is dobni fogja az Ubi vagy ott marad a DX12? Mi a helyzet a Dunia-val? Az még DX11, ott is kéne lépni.
AC Origins-ért kár, mert oda pont nagyon kéne egy sokkal gyorsabb leképző, bár piszok szép a játék, de brutális gépigénye van.
-
nyakdam
aktív tag
Nagyon helyes. Többen dönthetnének a Vulkan mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad Z13 G1 (ELKELT)
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon!
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 750W
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 1 i7-10510U 32GB 512GB Nvidia Quadro P520 14" FHD Gar.: 1 év
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest