- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Kompakt vízhűtés
- E-book olvasók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viszonylag olcsó, 26,5 hüvelykes QD-OLED monitor bukkant fel az MSI kínálatában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szubence
csendes tag
Sziasztok!
Nem találtam jobb topikot, ezért ide írok...
Egy-két véleményt, tapasztalatot, tanácsot szeretnék kérni a következő témában:
Eddig hobbi szinten programozgattam (TurboPascal, 1 félév C /ebből semmi nem maradt meg/, némi PHP és VisualBasic, munkámhoz kapcsolódó kisebb makrók), de nincs programozói végzettségem (térinformatikai mérnök vagyok, tehát azért annyira nem idegen a dolog). Szeretnék junior programozóként elhelyezkedni (lehetőleg külföldön), ezért gondoltam elvégzek valami konkrét tanfolyamot (meg természetesen miután érdekel a dolog elolvasnék pár könyvet). 3 okítás között vacilálok: C++, C#, Java. Anyagilag (és időben) most csak az egyik férne bele (amúgy mindegyik hasonló árú /az utolsó 2 kicsit drágább/ és intenzitású, 72-80 órás). Kérdésem, hogy elsősorban piacképesség, eladhatóság, másodsorban későbbi továbblépés szempontjából melyik lenne a legalkalmasabb. Egyáltalán hasonló tanfolyamokról van-e valami tapasztalat (az iskola: www.ruander.hu), vagy csak pénzkidobás (arra se időm, se pénzem, hogy most elvégezzem a prog. matot az Eltén, szóval nem ilyen tanácsot várok)?
Nem szeretném hogy most itt mindenki egymásnak essen az általa istenített nyelv kapcsán, hanem tényleg hasznos érveket várnék.Köszi,
Bence
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Apple MacBook A1278 (late 2009) notebook olcsón !
- P16 Gen2 16" QHD+ IPS i7-14700HX RTX 3500 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB
- HAVN HS 420 PC ház, Midi-Tower, E-ATX, edzett üveg - fekete