Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz MaxxDamage #12848 üzenetére

    Amikor a visszaküldést kérelmezem, küldenek egy igazolást, amit rá kell ragasztanom a csomagra, azon van a tracking szám.
    Egyébként mi a szabályzat arra, ha üres a doboz vagy más van benne? Átvételi elismervény sem segít ezen. Nem is értem, miért kéri a NIKE. Nem tudják, hogy van amikor nem kap ilyet az ügyfél? Láthatják merre járt. Mondjuk pont a felvételi pont nincs jelezve. Illetve lehet ha van elismervény akkor ők kártérítenek ha nincs akkor meg nekem kell kérni a futárcégtől? Ezt írták.
    Unfortunately, none of the items were scanned inside the box as it was empty.
    Please collect a proof of postage or submit a claim with the carrier for compensation.
    Mi lenne a megoldás arra, hogy látszódjon ha útközben felbontják a csomagot? Én 3x körbetekertem celluxszal, azért az látszódik ha felvágták.
    Egyébként hallottatok már ilyenről, hogy üres doboz ment ki? Lehet a New Balance-nál már ezért küldik zacskóban a cipőt, régebben dobozban küldték. Lehet zacskóban azért jobban érzékelhető ha üres a doboz, mint egy nagy dobozban.
    Ha jól emlékszem az MBE Dunyov Centerben le sem olvasták a vonalkódot, csak otthagytam a pulton.

    MaxxDamage mi volt az az 1%, ami nem volt rendben csomagküldésnél?

Új hozzászólás Aktív témák