- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
drnet
aktív tag
válasz gaborcsu #65119 üzenetére
Újonnan miért kétszer annyi, mint a szintén 64"-os F5000?
Vagy miért másfélszeres, mint az E8000?
Én a forgalmazók honlapjain található leírásokban nem is találok számszerű különbségeket.
Mi az a technikai adat, ami ekkora árkülönbséget okoz? Nekem ezek a különböző fantázianevű panelek, meg képjavító elektronikák, stb. nem mondanak semmit.
Biztos, hogy nagyon laikus vagyok, segítsetek! -
dgabro
tag
válasz gaborcsu #65122 üzenetére
"Ja én is 450ért vettem az E8000-et"
hűű azt nagyon jól vetted. Szemezgettem én is vele, miután megszoktam az 50-es méretet, de a legjobb ár 599 volt amiért még a MediaMarkt webshop-ban lehetett kapni újat néhány hete, de sokalltam érte. Egy kiállított darab van még azt hiszem 630-ért a miskolci Media-ban, de hát az meg felejtős, és nem csak az ára miatt, hanem mert amióta létezik ez a típus, azóta az ott megy
Egyébként amikor te vetted, már nem aktuális modell volt az E8000, ez az F8500 meg még mindig kapható, konkrétan még nincs kereskedelmi forgalomban lévő utódja. Listaáron meg tudod venni kb 1 milláért. Kicsit fura ez a 460 ezres ár, egy max 1 éves, garis, jelenlegi csúcs samung plazma készülékért.
Ennyiért simán megvenném én is ezt az F8500-öt (ha valós a hirdetés, makulátlan, és nem valami vicces csalóka), és hirtelen valaki elvinné tőlem a decemberben vásárolt, Samsung garis 50-es E8000-et, de én nem hiszek a csodákban Ettől függetlenül kívánom, hogy valaki nagyon jól járjon vele, mert ha igaz lenne, akkor tényleg kihagyhatatlan ajánlat.
-
MaUser
addikt
válasz gaborcsu #60059 üzenetére