-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
veterán
válasz #10186752 #226150 üzenetére
Ezt a szabadságot nem így értettem, hanem arra gondoltam, hogy ha előtted van egy hegy, akkor az nem a térkép határát jelöli, hanem egy objektumot, aminek az oldalára felkapaszkodhatsz és megmászhatod. A HZD-ben ugrálgathattál egy darabig egy ilyenen, de aztán visszacsúsztál. Az új AC-kban már hasonló mechanika van pl. Szóval ja, iránymutatónak abszolút annak tartom, valamint a fentebb linkelt videóban látható apróságok tagadhatatlanul példaértékűek.
-
NyMRooD
őstag
válasz #10186752 #226150 üzenetére
Amit RangerFox mond (tehát, hogy ha látsz egy hegyet az nem a pálya széle) + a nem zár el előled területekre is ez a legjobb megoldás (legalább is amivel találkoztam), mehetsz arra de minek, sokkal jobb mint a láthatatlan fal vagy az útra dől fa amit a játék felénél egy küldetéssel lehet eltávolítani, etc. Te esetleg tudsz olyan játékot ahol kreatívabban volt megoldva?
u.i. nyilván ezt nem a Zelda találta ki, WoW-ban is így van, bár ott csak az erősebb ellenfeles megoldás van.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- alza vélemények - tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Viccrovat
- Google Pixel topik
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Panasonic FZ sorozat
- Honda topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest