- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Asztrofotózás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Jó "kis" kocsi.Meg kell nézni mennyit futott (nem óra szerint).Bár az önsúlyon röhögtem egy jót
. Tesóm műanyag/alumínium Lupója 820kg.Erre meg 880-at írtak.Az 5hengeres dízel motorok talán mégtartósabbak mint a 4hengeres társaik és ha valami beszarna rajta majdnem anyagárban lehet hozzá alkatrészt kapni.Elvégre az ős LT be tervezték ezt a szériát ami egy teherautó.Inkább elektromos hibák szoktak előfordulni nála.De egy jó autónak tartom.Nagy, kényelmes, biztonságos, lehet bele pakolni, nem megy túl jól de cserébe hegyen völgyön át rogyásik pakolva tarja akár a végsebességet is.+ faszán szól benne a gyári zene is.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
ez még s sor 5 motor.
ha nincs baja akkor 8l alatt van (azért nem kis bodét cipel) és 10l körül lehet lenyomni a torkán.
de itt inkább a megbizhatoság a lényeg ezeknél a motoroknál.
viszont arra készülj hogy 90% hogy 300e km felett vagy körül lesz a gép.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Hobby rádiós topik
- Trollok komolyan
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Óra topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest