Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Zewa #17605 üzenetére

    jah, min 15, de abból is csak az egyenes küllösök vagy amik kifele hajlanak (elsők, idéglenes kerékkel, pont elfér a súly meg a nyereg)

    300le-t egy tömör szilentes futóművel, baromi feszes speer-el még kordába lehet tartani G2 alatt, persze ha nem hátba baszos progi van a kocsin hanem értelmes.

    kardánt nem kell cserélni hanem a visco-t kell torsen-re cserélni, bár egy ismerős a g3-as VRT-je alatt a gyári 3-as syncro motyo van 650le körül van most a kocsi, egy dolog, nincs kuplung rárugás, meg kell mozdulni vele utána lehet dundizni.

    2,8 VR6 egy csigával, hát azzal jár dolgozni, meg M3-asokat bűntetni, meg hasonló kocsikat...

    60e km van már turbosítás óta a motorba kb.

    vagy nagyon tirpák a stilusom, vagy nem tudom össze hozni a gondolataim elégé, vagy fáradt vagyok, vagy nyenye, egyszóval lusta vagyok hozzá, meg kitudja milyen igény lenne rá...

    régen se volt rossz a skodri a maga nemében ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák