- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Apple notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amazon Kindle
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
jah, min 15, de abból is csak az egyenes küllösök vagy amik kifele hajlanak (elsők, idéglenes kerékkel, pont elfér a súly meg a nyereg)
300le-t egy tömör szilentes futóművel, baromi feszes speer-el még kordába lehet tartani G2 alatt, persze ha nem hátba baszos progi van a kocsin hanem értelmes.
kardánt nem kell cserélni hanem a visco-t kell torsen-re cserélni, bár egy ismerős a g3-as VRT-je alatt a gyári 3-as syncro motyo van 650le körül van most a kocsi, egy dolog, nincs kuplung rárugás, meg kell mozdulni vele utána lehet dundizni.
2,8 VR6 egy csigával, hát azzal jár dolgozni, meg M3-asokat bűntetni, meg hasonló kocsikat...
60e km van már turbosítás óta a motorba kb.
vagy nagyon tirpák a stilusom, vagy nem tudom össze hozni a gondolataim elégé, vagy fáradt vagyok, vagy nyenye, egyszóval lusta vagyok hozzá, meg kitudja milyen igény lenne rá...
régen se volt rossz a skodri a maga nemében
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest