Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz ledgeri #46962 üzenetére

    No Azóta próbálkoztam párszor, arányaiban 10-ből 9-szer az fogadott, hogy nem tud azonosítani a rendszer. 1* meg be tudtam lépni, de amint a korábbi lekérdezést kérném le, vagy újjat, hírtelen megint nem vagyok felfogható a rendszer számára.

    5* beszéltem a csodatelefonszámmal:
    Először más számról hívtam őket, mert azon volt egyenlegem, persze, hogy olyan azonosítást akart végezni az aktuális ugyfeles, amelyik az adott telefonban lévő másik simkártyát használta volna (SMS), de mivel épp hívás ment, és olyan a modem, így nem jött át élőben. Igen, én vagyok a milyen... már hallom
    Másodszorra már átkerült az egyenleg az adott SIMre- azóta egyszer sem próbálkoztak SMS kóddal, vagy emailes kóddal, szóval megérte. Persze ekkor megvolt az eggyüttálás és bejutottam (ugyintéző aktivitásától függetlenül, korábban is mint ahogy hívtam). Ennek ellenére az adatlekérés megint tiltott volt. Az ügyfeles azt monta, hogy KYC kell, és küldött egy emailt a linkkel (persze belépés után működőt, továbbiakban "használhatót"). Megkérdeztem, hogy bármi más fiókblokk van-e, mondta nem. Fotófeltöltsre nem voltam berendezkedve, és gondoltam: végre már be tudok jutni ha akarok, így ezen a problémán túl is, majd megcsinálom.... azóta se tudtam odáig belépni... Igen, én vagyok a milyen... már hallom
    Harmadszorra, előző után pár nappali próbálkozásra már megint nem engedett be, mert (luxus-kiírni konkrétabb okokat).... Aktuális hölgyike azt javasolta, hogy várjak pár hetet, mert a rendszer tiltott... Mondom oké, köszi!
    Negyedszerre kb egy hónap után, megint semmi, hölgyike megint "Várjak 5 napot". Kérdeztem, hogy a több az jobb, vagy nem számít... Megkaptam, hogy nem számít (köszi előző hölgyike).
    Ötödször, ma, már belépési próba előtt felhívtam őket... Érdekes módon kiderült, hogy van egy emailcím, amire küldhetek emailben igazolványképet, lakhelyigazolást (mert ez a legbiztonságosabb módja az ilyen doksik küldésének -ugye), mert a rendszer nem tud beazonosítani, mert nincs kártyám hozzáadva (az adott email, meg adott telószám, amire megy a password-reset link, és SMS az nem kielégítő)... Oké.... Még telefonon megkaptam, hogy 1-2 óráig ne lépjek be, mert át kell futnia a cuccnak. Vonalat tartva elküldtem az emailt, a csajszi leokézta látta, de tartotta az 1-2 órát. Még akkor visszajött emailben, hogy az infók mgkérkeztek. Mondom cool.
    kb 4-5 órával később, próbálok belépni... és ugyan az az üzenet fogad: nem tudnak azonosítani: Need help? :W

    Bőven több pénzem ment el az ügyfélszolgálat hívására, mint számukra transfer-fee az átmenő pénzforgalmamból mióta accountom van náluk.
    Több időt töltöttem el az ő hívásukkal emiatt, mint összesen vásárlás-függő tevékenységgel az oldalukon.
    Az adatletöltéshez hirtelen több adatkell, mint az adatok összeállításának kéréséhez, és azok megadása sem elég, amit kérnek, mert a rendszer tökéletes, és kommunikatív.
    10/10, *****, Recommended!

    Az meg bónusz, hogy kétszer említették, hogy "csinálhatok új fiókot"... de persze abban nem fogom megkapni a mostani adatait, mert gondolnám privacy,...
    A Negyedik próbakor kiderült, hogy lehetne kérvényezni telón a fiók törlését, ami megint sehol sincs leírva... de így megint adatok nuku.
    Ma derült ki, hogy az ügyfeles rákérdezhet, hogy emailben küldhetik-e ki a GDPR anyagot... Csak hát az nem biztos, hogy mindent tartalmaz ami nekem kell, és az oldalon elérhető... ha az oldal elérhető...

    Jó lesz ezzel még hónapokat töltögetni! Alig várom! :C

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

Új hozzászólás Aktív témák