Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • paolinho

    őstag

    Volt egy reklamám egy meg nem kapott áru kapcsán a PP-nál. Ma ezt a választ kaptam:

    "We have concluded our investigation into your case and have decided in your
    favor.
    We were able to recover 27,003 HUF and this amount has been credited to
    you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.
    If you are due any additional funds, we will make our best effort to
    recover the balance from the seller.
    If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
    to you, please be assured that we will take appropriate action against the
    seller's account, which may include limitation of the seller's account
    privileges."

    Ilyenkor mi fog történni? Visszakapom a pénzt a PP számlámra, ahonnan visszakerül a rendes bankszámlára, vagy ott fog dekkolni, amíg le nem vásárolom, vagy én vissza nem utalom magamnak?

Új hozzászólás Aktív témák