Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stigma
addikt
Hi, hát nem tudom, én is csak kezdő vagyok ebben a témában.
Elvileg akinek engedélyezed, mármint az országot, azok elérik a domaineket.
Akiket Block-ra teszel, tudtommal nem fogják tudni megnyitni, viszont én alapba belőném China és USA-t, mert onnan elég sok támadás érkezhet és tuti nincs rokonomItt az hogy kinek adtad meg az nem relevánd, mert tuti van egy központi adatbázis ahol az újonan létrejött és épp aktuális domain-ek tárolódnak és ezáltal próbálkoznak csatlakozni más ip-ről.
Próbáltam a meglévő 2 "Allow" mellé 1-1 tiltott országot felvenni, de egyenlőre nem engedte a rendszer, mert hibakódot dobott. Lehet a free Cloudflare csak kettőt támogat, ezt nem tudom.
Amúgy a biztonságot lehet növelni még a cloudflare-n kívül úgy hogy hogy egyfajta azonosítást teszel még bele (2 faktoros, email alapú, kód alapú) melyet a múltkor linkeltem => swag + Authelia
Új hozzászólás Aktív témák
Figyelem!
Megjelent a Debian 10-re épülő OMV 5 stabil kiadása.
Új telepítésre ez a verzió ajánlott.
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- 27%-OS ÁFÁS SZÁMLA I Jogtiszta Microsoft digitális és fizikai termékek I DIGITALKEYZ.COM
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.