Hirdetés
- DUNE médialejátszók topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen processzort vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vico87
tag
válasz
concret_hp #160 üzenetére
Attól függ, hogy mi számít egyszerűnek.
Részecskerendszerrel szokás ilyeneket csinálni, azaz részben átlátszó textúrázott quadból rajzolj sokat relatíve közel, és valamilyen randommal támogatott mozgást adj nekik (mindegyiknek picit mást). Sok múlik a rajtuk lévő textúrán. Az "éles" játékokban is így csinálják, csak nekik vannak művész szakembereik, akik megcsinálják olyanra a textúrákat (nomeg a mozgást), hogy jól nézzen ki. A quadok pedig a kamera felé néznek, de ha kellően sok van belőlük, akkor kihagyhatod a kamera felé nézést.
Ha egységes, homogén ködöt szeretnél, akkor az pedig pixel shaderből megoldható. A dolog nyitja, hogy a távolság függvényében "fehéredik" a látott tárgy, azaz kevésbé látszik a tárgy színe, és egyre jobban köd-színű. Ezt vagy hozzáírod a tárgyak shaderéhez, vagy poszt-processzben csinálod ilyenné a textúrába rajzolt színteret.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3029, 90% Akkumulátor
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest