Új hozzászólás Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    Nem tudom mit hagytam ki a textúrázáshoz. bmp-t akarok felhúzni, de semmit se csinál.
    Ezeken kívül mi kell még hozzá?
    #include "bitmap.h"
    GLuint texture1;

    renderscene {
    glEnable(GL_TEXTURE_2D);
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture1);
    glBegin(GL_QUADS);
    glColor3f(1.0f, 1.0f, 1.0f);
    glNormal3f(0.0f, 1.0f, 0.0f);
    glTexCoord2f(0.0, 0.0); glVertex3f(-100.0f, -5.0f, 100.0f);
    glTexCoord2f(0.0, 1.0); glVertex3f(-100.0f, -5.0f, -100.0f);
    glTexCoord2f(1.0, 1.0); glVertex3f(100.0f, -5.0f, -100.0f);
    glTexCoord2f(1.0, 0.0); glVertex3f(100.0f, -5.0f, 100.0f);
    glEnd();
    }

    és még a main végén ez szerepel:
    texture1 = TextureLoad("floor.bmp", GL_FALSE, GL_LINEAR, GL_LINEAR, GL_REPEAT);
    A Makefile-ba is bele van írva a bitmap.h és bitmap.o és a mappában vannak.

Új hozzászólás Aktív témák