- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
Nem tudom mit hagytam ki a textúrázáshoz. bmp-t akarok felhúzni, de semmit se csinál.
Ezeken kívül mi kell még hozzá?
#include "bitmap.h"
GLuint texture1;renderscene {
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture1);
glBegin(GL_QUADS);
glColor3f(1.0f, 1.0f, 1.0f);
glNormal3f(0.0f, 1.0f, 0.0f);
glTexCoord2f(0.0, 0.0); glVertex3f(-100.0f, -5.0f, 100.0f);
glTexCoord2f(0.0, 1.0); glVertex3f(-100.0f, -5.0f, -100.0f);
glTexCoord2f(1.0, 1.0); glVertex3f(100.0f, -5.0f, -100.0f);
glTexCoord2f(1.0, 0.0); glVertex3f(100.0f, -5.0f, 100.0f);
glEnd();
}és még a main végén ez szerepel:
texture1 = TextureLoad("floor.bmp", GL_FALSE, GL_LINEAR, GL_LINEAR, GL_REPEAT);
A Makefile-ba is bele van írva a bitmap.h és bitmap.o és a mappában vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 26
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Valami baja van a tápomnak
- Robotporszívók
- Yettel topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ Érintőkijelző 100% sRGB - 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3106, 100% Akkumulátor
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- Garmin Vivomove 3S Hybrid okosóra Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest