Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4264adam

    veterán

    válasz Frorika1972 #1206 üzenetére

    Szerencsére ma már minden mérhető.
    Framerate, 1% és 0.1% Framerate
    Frametime
    input lag minden hardverrészen
    késleltetések

    G-sync modulos korszakban nem voltak 360Hz és 480Hz monitorok OLED gyorsaságú RGB váltással

    Egyébként aki Multiplayer-t nyom és egérrántást érez az nem használ VRR-t mert 2-3ms késleltetést visz az egész rendszerbe. Ugye ekkor a VGA és Kijelző megbeszéli mennyi FPS renderelődött és mi megy ki. Na ez is időbe kerül.

    Szóval mire itt mindent összeadok, hogy input lag + RGB változás ideje + mai 360Hz 2.3ms frissítési idő + Renderelési késleltetés + bekapcsolt VRR késleltetési idő -->
    teszek egy jópofa mosolyt a G-sync modul érezhető de nem mérhető előnyére ;] :)

    Szerk: Megnéztem az Nvidia oldalát.
    1db OLED van G-sync modullal és az is 175Hz max. Tehát a ms(frametime) 2x több mint a 360Hz.

    IPS panel pedig megint lassabb mint az OLED. így azokat nem is nézem már tovább

    Plusz a VRR miatt a monitor frissítés (frametime) az alacsonyabb GPU általi framrate (FPS) által növelt értékre áll be.

Új hozzászólás Aktív témák