- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Borongós őszt felvidító hardverportfólió
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
GPS és jobb üzemidő a Garmin Lily 2 Active-ban
ma Valamelyest a forma is változott, de a legnagyobb újdonság a műholdas vevő bekerülése.
-
TKL-es újoncokkal gyarapodott a Corsair belépős K70 Core billentyűzetcsaládja
ph A FlashTappel kecsegtető, kompaktabbá tett megoldások egyike a cég továbbfejlesztett Slipstream rádióját kapta.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz xNAGOYAx #29604 üzenetére
Egyelőre nincs kint olyan játék amihez kell a DX12 Async. Ha kijön akkor lehet egyelőre limitált formában fog működni...Lehet csak 1 graf 1-2 compute szál fog menni, különben megroggyan... mondjuk erre lehetett is számítani eddig is. Arra viszont Abu is rávilágított, hogy ennél több nem is fog jönni egyelőre. (AOTS egy pont erre kihegyezett motor, szóval nem releváns a teljes palettát nézve. ) Konzolban 1 graf 2 compute, ha ezt sikerül elérni, vagy 1-1 felállást, az is jót tenne a játékoknak. Szerintem ez menni fog szoftveresen is NV-n.
Látszik a DX12 parája, hogy baromira figyelembe kell venni a különböző architektúrákat. Ha kijönnek az újak, akkor még tovább bonyolódik a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen