- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Home server / házi szerver építése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery355
csendes tag
Sziasztok!
Acer notebookom kijelzőjének a háttérvilágítása romlott el. Csütörtökön vittem be a szervizbe, hétfőre kész is volt. 6 hónap garanciát vállaltak a javításra. A hibajelenség okának LCD kábel hibát jelöltek meg, 24200 forintomba került a szerviz, amit személy szerint sokallok, bár nincs viszonyítási alapom, hogy mennyi az anyagköltsége egy ilyen munkának. Az átvételről elismervényt kaptam, ami egyben a garancia is. A munkával teljesen elégedett vagyok, csak ajánlani tudom a szervizt.
Szerviz adatai:
ITECH szerviz (laptopszerviz@gmail.com)
1074 Bp. Alsó erdősor u. 3. -
m4tyik4
csendes tag
Üdv mindenkinek! Egy igen pozitív tapasztalatom szeretném megosztani veletek ami a hivatalos Asus szervizben történt meg velem. Rendelkezem egy Asus UX305-ös ultrabookkal és egyszer csak gondoltam magát ez a csoda és se kép se hang. Nem bootolt be, és már az bekapcsolás utáni Asus feliratnál kifagyott. Egyből be szervizbe, ezt történt csütörtökön, és már rákövetkező hétfőn reggel kaptam az e-mailt hogy lehet átvenni. Alaplap is kijelző modul csere. Mivel tavaly nyár elején jelent meg a laptop gondoltam nem sokan vittek vissza még hibával ezért biztos nem lesz cserealkatrész, és rendelni kell. Mikor beadtam én is számoltam rá kb 2-3 hetet de meglepett. Nem volt semmi extra garancia és hasonlók. Személyesen vittem be és hoztam is el. Szóval ez egy pozitív történet
-
Rruuer
senior tag
hello él még ez a topik?
-
metaljesus
csendes tag
Sziasztok,
Néhány hónapja találtam rá erre a fórumra, és többen említették már a DoctorHouse szervízet, akikkel végül én is nagyon meg voltam elégedve.
Még néhány évvel ezelőtt a feleségem kapott egy új laptopot a Lenovo Edge szériából. Hogy a gyenge konstrukciónak, vagy valami másnak köszönhetően történt, nem tudom, de 2014-ben eltört a monitort az alaphoz kapcsoló zsanér. Ez abban nyilvánult meg, hogy a monitor felnyitása és lezárása esetén az alsó keret gyakorlatilag szétnyílt.
Mivel már nem volt garis a gép, írtam egy rakás szervíznek (legalább 8-nak), hogy mi a probléma (képekkel), és kértem árajánlatot a javításra. Volt, aki jelezte, hogy csak bevizsgálás után tud ajánlatot adni, ami persze, ha végül nem náluk javíttatom a gépet, akkor 4000 forint. Emellett egészen elképesztő levelek jöttek, alsó hangon 40 eFt lett volna a javítás (alsó keret csere + felső keret csere + munkadíj + anyámkínja), de volt ahol az 55-t is elérte. Úgy döntöttünk, hogy ennyiért nem éri meg, azóta használtuk inkább mindketten az én laptopom.
Majd amikor itt láttam a DoctorHouse szervízet, gondoltam teszek egy próbát, és nagyon megérte.
A korábbi ajánlatok töredékéért megjavították a gépet mindössze pár nap alatt (pontos összeget direkt nem mondok). Hogy pontosan mit csináltak vele, azt nem tudom, de tőlem akár epoxigyantás sufnituning is lehet, teljesen jól működik és fél év garit is adtak rá.Szóval csak ajánlani tudom.
Így nézett ki egyébként a gép javítás előtt:
[link] -
Orlin
addikt
Laptop: Asus K53ta
Hiba:Alaplap.Rendszer telepítést nem fejezi be,kilép hibával
Garancia típus: Nincs.
Szerviz:LaptopGuruEgy hónapja írtam,hogy Laptopguru szervizbe viszik a notebookomot.Már most másik notebookról írok,így sajnos azt nem tudták megcsinálni.Alaplap hiba volt és 5 éves noti.De azért mehetett volna még.
Pár éve már náluk tisztíttattam és akkor nagyon pozitív tapasztalatom volt.Folyamatosan informáltak,hogy mikor lesz készen stb.
Most is írtam nekik egy levelet amire nem nagyon reagáltak,de mivel elsőre megvoltam velük elégedve vettem a fáradságot és facebook oldalukon is felvettem velük a kapcsolatot.Már itt kicsit húztam a számat,de gondoltam eddig nem csalódtam bennük.Biztos elvannak havazva azért nem reagálnak.A notebookot el is vitte a futár,majd pár nap múlva írtam nekik,hogy mi a helyzet.Írták hogy alaplap hiba van javítják,ha tudják.Utána csend több napig.Majd megint pár napra rá írtam neki,hogy mi újság.Erre írták tesztelés alatt van a gép "működik",de kisebb hiba lépett fel az usb csatlakozóknál.Itt már furcsálltam mert eddig azokkal nem volt semmi gond.Ez volt pénteken délután.
Eltelt a hétvége én reménykedtem.De mivel nem akartam a nyakukra járni mindig,gondoltam várok és hétfőn nem írok,hogy mire jutottak.Úgyis írnak/hívnak,ha van valami pozitív vagy negatív fejlemény.Eltelt 2-3 nap.Semmi.Szerdán írtam nekik egy levelet.Semmi reakció.Majd csütörtökön és pénteken is ment egy levél.Semmi.Még csak válasz sem.Pedig azért eddig kegyeskedtek reagálni legalább.Pénteken mivel már megunta felhívtam szervizt és végre valami telefonos nő megmondta,hogy nem tudják javítani.Persze gondolom ez már múlthét pénteken kiderülhetett vagy esetleg hétfőn,de sem nem írtak sem nem hívtak vagy válaszoltak a leveleimre.Kicsit/nagyon az volt az érzésem amikor rájöttek,hogy nincs pénzük a javításban szartak a fejemre.Ami igazán botrányos,hogy,ha nem hívom fel őket nem megyek saját magam a dolgaim után még talán ültek volna rajta pár napot.Úgy,hogy közben nekem nincs itthon másik gépem és a netes dolgaimhoz okvetlenül szükséges a notebookom.
Összességében én nem ajánlom őket senkinek.Nem azzal van a bajom,hogy nem tudták megcsinálni mert ez benne van a pakliban.Hanem azzal,hogy hülyének néztek és nem is törődtek velem.A notebook vissza is került,de plusz adalék,hogy amikor elvitték még be lehetett kapcsolni boot-ig el lehetett jutni.Most úgy került vissza,hogy be sem kapcsol már.Tudom,hogy rossz maga a notebook és már ez miatt nem akarok cig*nykodni.
-
pkollar
tag
A 32 Gb kicsit karcsu a windows 10-hez, de egy 32Gb microsd-vel elég normálisan lehet használni.
-
pkollar
tag
Odys Trendbook 14 paraméterek:
Négy mag 1,83 Gh,
2 Gb ddr3,
32 Gb flash Hdd,
10000 mAh aksi. -
pkollar
tag
Odys Trendbook 14 -röl van valakinek tapasztalata?
-
horakor86
újonc
Hp 8440p megöregedett, alapvetően kijelzőhibával vittem be (alsó részen egy széles csíkban nincs kép) és ha már ott voltam más zavaró hibákat (tisztítás hiánya miatti túlmelegedés, beragadó touchpad gombok) is megcsináltattam.
A gép 2014 végén került hozzám, off lease felújított DLS gép 1 év normál + 1 év vásárolt garanciával. A garancia a Bp.-i Reworks Szervíz Kft.-hez szól http://display.hu
Tegnap kaptam vissza a gépet a szervízből és két hete vittem be; két körös javítás volt. Az első kör nagyon flottul ment, 3 munkanapon belül kicserélték a kijelzőt, takarítottak-pasztáztak és a touchpad gombokat is kicserélték; ha ez lett volna a vége a sztorinak akkor tényleg csak jót tudnék mondani róluk. Sajnos a kijelzőcsere az első körben úgy lett megoldva, hogy nem panel csere történt, hanem egy az egyben átszerelték rá egy másik gép teljes felsőrészét fedlappal, zsanérral mindennel együtt; na ezen a kijelzőn volt min. 5-6 fekete pixelhiba, normális fényerőtartományban sistergett az egész és a zsanérok is lötyögtek. Az összeszerelés sem sikerült jól, a tisztítás és a touchpad csere viszont igen. A rongy kijelző miatt újra beadtam hozzájuk a gépet és második körben 1 hét alatt rendesen megcsinálták, az új kijelző kifogástalan, a zsanérok szorosak, és visszarakták az eredeti felsőrészbe amibe először bekerült hozzájuk. Rendesen összeszerelve kaptam vissza.
-
Orlin
addikt
Elromlott Asus K53 TA notebookom.Most vitte el a futár a LAPTOPGURU-hoz Budapestre.Nem lehetett rendszert telpíteni egy kék halál után.Azt monták valószínűleg alaplap hiba.A venti is elég hangos azt is lehet cserélni kell.(Kattog)
34 000 csak az alaplap,ha az a hiba.Kíváncsi leszek.Majd írok a fejleményekről! -
szebbvilagot
csendes tag
válasz
donjohnson #55 üzenetére
Naponta javítok töltőket, tápokat, nem akarok senkit sem védeni, de nézzük csak akkor hogyan is megy egy töltő javítás. Hibajelenség: cicereg. Ez elektronika hiba, tehát ehhez szét kell szedni a töltőt. Ragasztva van, nem csavaros, többségében még belül is ki van öntve, tehát csak roncsolással lehet. Ha nem lehet beszerezni hozzá alkatrészt ( trafó, tápfesz vezérlő ) akkor sajnos valóban nem javítható bárhová viszi az ember.
Töltő javítással egyébként szinte senki nem foglalkozik, pedig az elképesztően gyenge minőségű utángyártott töltő vásárlása helyett a gyári megjavítása a bölcsebb választás.
A http://www.laptopszerviz.org/ vagy http://www.szamitogepszerviz.info/ egy régi jól bevált elektronikai szerviz.
20 éve foglalkoznak javítással: TV, laptop, tablet, PC, nyomtató, monitor és egyebek.
Felkészült és nagyon korrekt szerviz! -
teddysnow
csendes tag
Sziasztok, én a tapasztalatomat szeretném megosztani veletek egy szervizről Budapesten.
Nem a javítási időről, vagy, hogy gyári szervizbe ment-e, hanem egy adott szervizről.Laptop: Dell Vostro 3500
Hiba: belső tápegység áramköri probléma, a gép nem kapcsol be, a bemeneten rövidzár volt tapasztalható.
Garancia típus: Nincs.
Szerviz: laptopszerviz.com, azaz Advansys Notebook Szerviz Kft.
Megjegyzés: Már amikor bevittem a gépet a szervizbe gyorsan átnézték: az ügyfélszolgálatos megnézte a tápegységet, illetve a belső tápegység áramkört. Ő is zárlatosnak találta.
Hamar jelezték, hogy megtalálták a hibát, majd pár nap után kész is lett. Kb 25e volt a javítás, kértem egy teljes kitakarítást újrapasztázással együtt, mert asztalon alátét mellett is könnyedén 60-65 fokos proci-vidkari.1-2 hónap múlva azonban használat közben újra előjött a hiba, egyszercsak kikapcsolt a gép, a fenti hiba volt újra tapasztalható.
Visszavittem és garanciában javították. Azt mondták, hogy korábban nem cserélt alkatrészek miatt jött elő a hiba.
Ismét pár nap után kész lett a gép. Azóta nem jött elő a hiba, de touchpad feletti egérgombok azóta nem működnek. Csak 1-2 hét múlva vettem észre, nem szoktam használni ezeket a gombokat.Ez nem kizárólag negatív kritika, mert gyorsak voltak és és az ügyfélszolgálat is korrekt volt.
De nem szívesen vinném vissza oroszrulettre a gépet.
A gép azóta is elég könnyedén, egyszerű internetezés, esetleg streamelt videó (nem HD) mellett is 60-65 fokra melegszik. -
Kvindicsi
újonc
SORRY
Itt folytatom... -
Kvindicsi
újonc
Üdv mindenkinek.
Van egy Toshiba Satellite Pro C870 notebook, amely a következő hibajelenséget produkálja:
Ha az akku eléri a 100%-os töltést és a töltő adapter-t nem húzom le a gépről, akkor a gép egy idő után kikapcsol; illetve újraindítja magát. Érdekesség a dologban, hogy akkus üzemmódban ez a hiba nem jelentkezik (Legalábbis az elmúlt 1.5 hét alatt).
Az újraindlások miatt először túlmelegedésre gondoltam. Mivel a gép már 2 éves és szinte minden nap ment, ezért szétkaptam és kiportalanítottam.
Sajnos a hibajelenség továbbra is megmaradt.
Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Mi lehet a hiba? -
adika4444
addikt
Acer TravelMate B115-M, szervíz tapasztalatok
2014 év karácsony előtt a gép nem vette a töltést. A táp rendben ment másik ugyanilyen gépppel. Felhívtuk az Acert akik bár mondták hogy tudják javítani, azt is mondták hogy ha akkor küldjük akkor januárban kapjuk vissza, még ha a két ünnep között akkor is, de akkor nálunk van. De mi kiküldtük, inkább náluk álljon. A gép szépen ki is ért, meg is csinálták, majd január elején visszatért hozzánk a gép. azóta is köszöni szépen, jól van.
Ja tapipad is feljött, azt is javították táppal együtt, szóval full100%! -
Wilika
aktív tag
A toshiba garanciáztatás szempontjából katasztrófa nálunk. Mikor vettem egy tabletet kb akárhányszor beregisztrálhattam a garanciára, egyszer sem szólt, hogy ez már megtörtént vagy hasonló.
Amúgy meg 3 hónapot állt szervizben, mert hol ezt, hol azt szúrták el benne, majd próbálták meg rám kenni.
Most is szemezgetek az apróhirdetések között egy toshiba géppel, mert amúgy a gép amit kitalálnak, legyártanak, mindig tök jó, csak ha bármi baj van vele... :S -
otps
aktív tag
Tapasztalatom, hogy a [...] szerviz nem tudja, vagy nem akarja ráírni a lapra, amikor átvette a gépem, hogy teszem azt, kicsit izés(?) volt csak a kijelző, de nem volt rajta nagy karc, csak azt írták rá, általánosságban, hogy 'karcos, sérült' - az egész gép, mármint, nem a kijelző, amúgy korához képest jó állapotban van.
Tehát, ha a szerviz megsérti, nem tudok védekezni. Azt mondja, ha nem tetszik, vigyem máshova. Ezt így hogy?
-
KBear
tag
Vásároltam egy Toshiba notebook-ot édesanyámnak. A boltban 3 év garanciával árulták. A normál 2 éves garanciát egy külön papíron található kóddal lehetett a Toshiba oldalán 3 évre hosszabbítani. Ma regisztráltuk a gépet. A garanciahosszabbításra vonatkozó kódot is megadtuk. A folyamat végén írta ki az oldal, hogy a számlát egy megadott e-mail elérhetőségre vagy faxon el kell küldenünk, hogy a harmadik év életbe lépjen. Külön ki volt emelve, hogy a vásárló nevének megfelelően látszódnia kell. Ekkor jöttünk rá, hogy valószínűleg elrontottuk a regisztrációt. Mivel édesanyám fogja használni a gépet, ezért az ő adatait adtuk meg a regisztrációs oldalon, a számlán viszont az én nevem és lakcímem szerepel, hiszen én vásároltam azt. Próbáltam visszalépni és újra elkezdeni a folyamatot, de ezt a rendszer már nem engedte. A Harmadik évre vonatkozó kódot már felhasználtnak írtja az oldal. Probléma továbbá, hogy az első meglepetésünkben a böngészőben történő visszalépéssel eltüntettük a regisztrációs oldalon megjelenő elérhetőségeket, ahová a számlamásolatot kellett volna küldenünk és most fogalmam sincs, hova is küldjem azokat, pedig erre csak 30 napom van, utána ugrott a 3. év.
Próbáltam a Toshiba honlapján található Call Centert elérni, de állítólag már nem léteznek, az e-mail is visszadobódott. Egyszerűen semmilyen más magyarországi elérhetőséget nem lelek a honlapjukon.
Közületek nem tudja véletlenül valaki, hogy mit lehet ilyenkor tenni, milyen elérhetőségen érhető el a Toshiba itthon, vagy legalább azt, hogy milyen e-mail címre kell küldeni azt a fránya számlamásolatot (.com-os e-mail volt, arra emlékszem egyedül)? Bár a regisztrált név nem egyezik a számlán lévővel...
Fogalmam nincs egyébként, hogy miért nem a megadott szériaszámhoz kötődik a kiterjesztett garancia?!
Nagyon köszönöm, ha valaki esetleg tudna segíteni!
-
SzDaavee
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Lenovo G580 notebookom és már a 2. évén is túl van, de még nem volt kitakarítva és gondolom ezért van az hogy a kezemet úgy égeti fél óra használat után mintha csak a platnira nyomnám rá a tenyerem. Gondoltam rá, hogy megoldom én az újrapasztázást stb. de utána néztem hogyan is kell ezt csinálni és bevallom megijedtem. Valaki tudna esetleg egy jó és megbízható helyet Budapesten ahol ezt megcsinálják nekem ?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
RunnyJuggler
aktív tag
Udv!
Elromlott a lenovo laptopom hattervilagitasa, de meg garancialis. A jotallasi jegyen egy telefonszam van, ami csak.ilyen robotizalt ugyfelszolgalat, de gozom sincs, hogy ez most melyik szerviz. Valami tpx-rol beszel, de nem talaltam ilyet es a papiron se lattam a nevet.
Hova tudom vinni a laptopom szervizelni? -
dgabesz
csendes tag
Sziasztok! A Lapos.hu-t kerüljétek (VIII. kerület), mert kontárok. Az én laptopomat bevittem hozzájuk videochip cserére. Két hét után mondták, hogy megtörtént a csere már csak tesztelni kell.... Eltelt újabb két hét de semmi. Bementem és megdöbbenve tapasztaltam, hogy hozzá sem fogtak a laptop javításához, vagyis hazudtak a chipcseréről... No comment!
www.doctorhouse.hu-t ajánlom én is!!!!
-
Gery15
addikt
Sziasztok!
Toshiba Satellite A300-as laptopot meddig lehetne fejleszteni? Jelenleg 2x1GB DDR2 memória van benne, gondolom mehet bele 2x2GB ram simán. Viszont processzorral gondban vagyok... Intel Pentium T2390 proci van benne ehelyett mit lehetne?
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
architect26 #86 üzenetére
-
architect26
aktív tag
Sziasztok! Van egy Sony VAIO vgn-z21xn/b szubnotim, 6 év után feladta magát, bekapcsoló gomb megnyomásával semmi, az ég világon semmi sem történik, az akksi fullon van, még hálozati töltő is rá van csatlakoztatva, de semmi sem történik...
A kérdésem az, hogy tudtok egy nagyon megbízható és korrekt sony vaio szervizt Budapesten?? Utána googleztem, találtam is párat, de nem tudom melyik korrekt. Nagyon sürgős lenne, mert mindennap használom/használnom kell suliban, ill. munkában. Köszi szépen előre a segítségeteket!
-
sgery
őstag
Laptop: Samsung Smart Pc Pro
Vásárlás helye: Nem hivatalos, de új készülék.
Hiba jelentkezése: kb 9 hónap után.
Hiba: Elhárítás: Minden szervízt végighívtam, a központi Ügyfélszolgálati chet-en kb. 3x beszéltem mindig más kollégával.
Egyéb: A legfőbb hiba ami gondot okozott (mert amúgy a készülék egy pontját sem a minőség jellemzi), hogy a billentyűzet dokkolón a készüléket fogó fülek eltörtek (végülis 360e-res táblapc, mit vár az ember?). Maga az alkatrész nettó 4.500Ft, drága de elfogadható egy kis vasdarabért. DE. A samsung Mo-on nem ad ki alkatrészt csak ha Ők szerelik be. Ez a hivatalos Samsung képviselet álláspontja is, Ők mondták, továbbá a szervizek is mondták, hogy a Samsunggal kötött szerződésük tiltja erre Őket. Mivel a szerelés mindenhol nettó 9.000Ft, ez picit gondot okoz, ugyanis 2 csavar tartja, a csere nekem sem tart többet 1 percnél. Egy rántotta elkészítése bonyolultabb.
A vicc az egészben, hogy a világ számos pontján a Samsung hivatalosan értékesíti weben keresztül az alkatrészeket. Bárkinek. Nem maradt más, rendelek onnan.
Sajnos a Samsung nem volt nyitott az építő jellegű, kultúrált kritikámra, ezzel jelezték, hogy nem Ügyfélorientált cégről beszélünk.
Még pár észrevétel. Tehát tegyük tisztába, a Smart Pc Pro a megjelenésekor a legdrágább, elvileg prémium + kategóriás készülékük volt. Mo-on sehol nem lehetett hozzá kapni semmilyen kiegészítőt, soha. Se tokot, se fóliát, se töltőt, semmit. Itt is sokáig mentem, a képviselet vezetőségével is beszéltem, mondták, hogy külföldről rendeljek. Azóta ha bárhol (pl. MM) odajön hozzám egy samsung szakember rámsózni valamit, elküldöm egy SmartPcPro kiegészítőért. Megfordul és elmegy örökre
Még egy samsung szerviz észrevétel: régen volt egy TAB7-em. Pixelhiba miatt küldbem be hozzájuk. Kicseréltéka kijelzőt, szintén pixelhibás, rögtön látszott (tehát nem is ellenőrizték). Ismét vissza, ismét csere, ismét pixelhiba mindig máshol. Hagytam is, ennyit nem ér, eladtam... -
ragabor
csendes tag
Csak őket tudom ajánlani: Doctorhouse LAPTOP szerviz
-
tomazin
veterán
Ugyan annyira nem pörög a topic, de szerintem nagyon hasznos dolog, úgyhogy megosztom én is a tapasztalatom.
Előtörténet, hogy egy kiállítási darabot vettem a PrémiumPC nevezetű bolton keresztül (elmondásuk szerint nagykerben volt kiállítva), a gép teljesen rendben volt egy szempontot kivéve, amit otthon vettem észre.
- gyártó és a pontos típus Lenovo S205
- hiba jellege: akksitartó pöcök le volt törtve (illetve tápkábel kontaktos volt)
-garancia típusa: normál garancia
- kiskeres szervíz voltA szervíz kb 2 napot vett igénybe, hihetetlen korrektek voltak. Mondtam nekik beadáskor, hogy a tápkábel (ami a trafó és a konnektor között van, csak a tyúkbél rész) sem az igazi, mert hol tölt hol nem, másik kábellel ok volt. Ezt nem cserélték ki a szervízben, viszont ők adtak egy másikat azonnal.
Azóta se írtam le sehol (pedig akkor megfogadtam, hiszen ritkán van ilyen kellemes, gyors, korrekt ügyintézés), úgyhogy utólag is köszönöm a boltnak.
-
ignorant
senior tag
Nem magyar szerviz, de gondoltam megosztom a tapasztalataim.
Vettem egy 13.3" XMG gaming laptopot ( http://www.mysn.eu/ ) kb egy eve. Nagyon meg vagyok vele elegedve, de sajnos leesett es a kijelzo burkolata megserult.
Miutan felvettem a kapcsolatot a gyartoval, szo nelkul rendeztek a kollekciot masnapra DHL-en keresztul.
Kb. 2 heten belul mar vissza is kaptam a gepet, az egesz burkolatot lecsereltek a kijelzon.
-
ZTE_luky
aktív tag
Sziasztok Asus G56JR CN145D típusú laptophoz szeretnék két éves alap gyári garanciához 1 évet bővíteni, miylen garanciát javasoltok?
Asus-től kettőn gondolkodok nemzetközin és magyarországin.Ez milyen, mert ez olcsóbb, mi a kettő között a különbség?
-
Pikkolo^^
addikt
Eddig hírhedt Fujitsu-Siemens laptopjaim voltak, a nagy általánosságban elmondható gagyi minőség engem nem ért el, ennek ellenére sokadik évükben azért voltak már hibák.
Fujitsu-Siemens 3540
Gyártás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2012
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép
Szerviz: laptopguru.eu, Dob u. szerviz
Elhárítás: az egyik USB csatlakozó zárlatos volt, cserélték, másnap mehettem érte, korrekt.Fujitsu-Siemens 3540
Gyártás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2013
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép (azaz ugyanaz, mint 3/4 évvel korábban)
Szerviz: itech szerviz (mert a laptopguru Dob utcai szerviz szabadság miatt zárva volt)
Elhárítás: sikerült megállapítaniuk, hogy VGA hiba, de nem hittem nekik, ezért inkább elhoztam a gépet, kontárok.Fujitsu-Siemens 3540
Vásárlás éve: 2009
Meghibásodás éve: 2013
Hiba: felpörög a venti, 5mp után leáll, majd kikapcsol a gép (azaz ugyanaz, mint 3/4 évvel korábban)
Szerviz: laptopguru dél-pesti szerviz (a világ végén is túl)
Elhárítás: alaplapi chipset hiba, elhittem, javították, korrekt.Fujitsu-Siemens 3560
Vásárlás éve: 2010
Meghibásodás éve: 2014
Hiba: először elem hiba, majd 2-3 indításonként nem talál meghajtót és a legújabb billentyűzet gond
Szerviz: laptopguru dél-pesti szerviz (ha a javítási ajánlat alapján megéri javíttatni).Melyik gyártóknak van magyarországi szervizük? Nem szeretnék a lengyeleknél javíttatni (Lenovo).
-
otps
aktív tag
A topik címére reflektálva:
Nem saját tapasztalat; inkább mások tapasztalata; azaz ajánlást kérek:
Budapesti megbízható aftermarket szerviz?
http://laptopszerviz.com/ / http://www.pcomplus.hu/ (ez egy cég?)
http://www.laptopszaki.hu/
http://display.hu/
Melyik?
Egyéb?
-
artiny
őstag
Miert nem kapcsol fel a notebookom?
Van egy acer notebook,mar 3-4 eves. Bekapcsolaskor csak egy ideig porog (egyforman forog)a ventilator majad leall es a kepernyo egesz vegig fekete.Ha a toltotis radugom akkor a ventije nem kapcsol le,csak fekete kep es a venti forog. -
szociologus
csendes tag
Hát srácok, én is belekeveredtem a slamasztikába a lenovonál:
2013. júliusában vásároltam egy lenovo U310-es típusú ultrabook-ot. Sajnos a készülék viszonylag hamar meghibásodott, így 2013 szeptemberében jeleztem garanciális igényemet a lenovo felé, akik elszállították a készüléket az akkori garanciális javító partnerükhöz a Jabil társasághoz a lengyelországi Bydgoszcz-be. A gépet kb. 1,5 hét múlva kijavítva visszakaptam és hónapokig boldogan használtam.
Sajnos mostanában ismét hibákat jelzett a merevlemez (a régebbi javítás is a merevlemez miatt történt), így ismét felvettem a kapcsolatot a lenovo-val, akik azóta partnert váltottak és a magyarországi Telemax Kft-hez irányítottak. Az ügyintézés nehezen indult, de a bejelentést követő 5. napon elszállították tőlem a készüléket a szervizbe.
Az igazi döbbenet azonban ma ért: Felmentem a javító cég javításkövető oldalára és egy szakvéleményt találtam ott arról, hogy a garanciát megvonták: "A készülék bevizsgáláskor kiderült, hogy abban szakszerűtlen beavatkozás nyoma található.
Az idegen és szakszerűtlen beavatkozás(ok) miatt a gyártói utasítások értelmében, a
készülék javítását garanciában nem tudjuk vállalni."Mivel a készülékbe sem szakszerűen, sem szakszerűtlenül nem "avatkoztam be", azonnal hívtam a javító cég ügyfélszolgálatát. Előadtam, hogy a készülék volt már javítva a lenovo egy másik partnerénél, így a zárócímke sérülése ott történhetett. Az ügyintéző válaszában elmondta, hogy a lenovo nem adta át számukra a korábban javított eszközök adatbázisát (erre azért lenne szükség, mert az első javításhoz nem volt szükség a garanciajegyre, gyári szám alapján érvényesítették a garanciát, így a most a javító cégnek átadott garanciajegyen nincs nyoma a lengyelországi javításnak.), így nekik fogalmuk sincs erről.
Az ügyintéző szerint a megoldás az, hogy e-mailben írok egy kérelmet, amiben azt kérem, hogy
méltányosságból (sic!) javítsák meg a készüléket.A mai napon személyesen jártam a javítást végző cég ügyfélszolgálatán. Az ügyintéző természetesen nem tudott segíteni, azt tanácsolta, hogy a gyártóhoz forduljak a garancia ügyében. A gyártó oldalán az elérhetőségek viszont a szerviz oldalára mutatnak. A kör bezárult.
-
TheProb
veterán
ASUS N55SF
-----------------------
Ezt írtam pontosan a supportnak hiba leírásának: "A gép nem vagy lassan indul el (bekapcsoló gomb megnyomása után 5-6mp mire bejön az ASUS logo), ha nem indul el a gép akkor fekete képernyő mellett villognak a led-ek, a hdd felpörög majd leáll és ez ismétlődik. Akkumlátorról egyeltalán nem indul el a gép, pedig használható még a telep. Továbbá terhelés alatt a GPU 90fok fölé is felmegy, a CPU eléri a 100 celsius is!"Normál, 2 éves gyártó garancia
Na most, csak szeretném elmondani, hogy ez a gép anno 215e Ft-ért lett vásárolva és kb félévente kellett ilyen-olyan gondokkal (először a külső mélynyomó csatlakozója halt meg, majd a billentyűzet) szervízbe küldenem. Azért eléggé felháborító, hogy egy ilyen árú géppel folyamatosan gondok vannak... A szervíz megrendelő oldalán alig lehet pár szóban leírni a hibajelenséget annyira kevés karaktert enged csak írni a rendszer. Továbbá amin most kiakadtam még, hogy 08.26-án rendeltem meg a javítást, a futár 28án vitte el a gépet, de a szervíz csak ezen a héten hétfőn (09.09) kezdte meg a javítást, szerintem ez is kritikán aluli... és az ugye senkit se érdekel, hogy nekik "sok a munkájuk" főleg, hogy addig nincs gépe az embernek, ami adott esetben tanuláshoz, munkához, stb. nélkülözhetetlen... Csak halkan megjegyzem, hogy a törvényben azt írják, hogy 15napon belül megkell csinálni a javítást, itt kb ez az idő arra ment el, hogy nekiálljanak a gépnek.
Szummázva egy biztos, nekem az első és UTOLSÓ találkozásom volt az asus-al...u.i.: arról tud valaki valamit, hogy ez a drága gyártó mennyire kezeli korrekten a garancia meghosszabítását annyival ameddig a gép nem volt elérhető a tulaj számára? (mert ugye ez is törvényben előírt)
-
otps
aktív tag
Notebook belső tisztításra, időnkénti átvizsgálásra keresek megbízható szakembert Budapesten.
- Mennyi időnként ajánlott a művelet?
-Kit ajánlotok a feladatra?
Régebbi gépekről lenne szó, jó ár/érték arányú szolgáltatást keresek.
-
SzaboZE
addikt
válasz
tikirics70 #66 üzenetére
Ebből is látszik, hogy még most sem olvastad el az első hozzászólást. Szívesen segítenek a hozzáértők a kapcsolódó topikokban, de ez itt pont nem az.
-
Drughi
addikt
Leírom az ÉN eddigi szervizes tapasztalataimat.
1,
2009, HP Pavilion Dv5 1080EH
A gép kb 4 hónapos, amikor a töltő elszáll. (égett bakelit szag, nem tölt)
Vásárlás helyére bevisz (Debrecen, notebook.hu szaküzelet), ők intézik a garanciát.
4 hét és kaptam egy új töltőt. Eközben fogyasztóvédelmi feljelentés is volt, hasztalanul.2, 2010, HP pavilion DV5 1080EH
Ugyanaz a laptop, azúttal HDD hiba. Folyamatos romlás után, ideje volt a cserének.
Delta Services Kft. Debrecen. Le kellett adnom az egész gépet a cseréhez, amelyet nem tudtak ott helyben elvégezni. 11 munkanap volt. (plussz 4 hétvégi nap)
Kicsit sok egy HDD cseréhez...Konklúzió: Ezek után soha többé konzumer HP laptopot.
3, 2012, Sony Vaio E széria
HDD elhalálozott.
Sony központ felhív, futár érte jön, gép elvisz, 3 munkanapon után visszahoz. Kárpótlásul kaptam egy törlőkendőt és egy 2GB-os pendrive-ot.
Mindezt a Sony központi szerviz jóvoltából.
Korrekt.4, 2013, Január. HP Probook 4535s 3év "prémium" garancia
HDD haldoklik.
HP központ felhív, hol cserélik ki úgy, hogy a gépet ne kelljen elküldeni hetekre, Válasz: Csak Budapest.
Inkább vettem bele egy SSD-t, hogy ne kelljen kiadnom hetekre a kezemből.Konklúzió: Soha Többé HP laptopot.
5, 2013, Július, Samsung NP350
Töltő csatlakozója kontakthibás
Szervizpont: Park Mobil Nyíregyháza
Központ felhív, megmondják hova és mikor vigyem. Alkatrész megrendel, 2 munkanap múlva mehetek érte. Kicserélték a régit egy újra.Korrekt.
-
SzaboZE
addikt
válasz
tikirics70 #63 üzenetére
Első hozzászólás: "A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan."
-
tikirics70
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Asus K-szériás laptoppom. Kb. két éves. Olyan hibálya jött elő, hogy amikor bekapcsolom csak az Asus felirat jelenik meg a képernyőn, és az is marad. Csak az F1-gyel tölti be a windowst. Mi lehet a baja?
Előre is köszi! -
soldierboy
tag
Kedves Fórumtársak!
Egyik ismerősömnek az Acer Aspire 5745G laptopja igencsak hangos és forró volt, ezért úgy döntött, hogy szétszereli és megpróbálja kitisztítani (ne kérdezzétek, hogy miért nem szervízbe vitte). Ez a videó alapján csinálta. Kiszedte az SSD-t, a memóriákat és még valamit amire nem emlékszik, hogy micsoda, majd mivel nem merte tovább csinálni, ugyan úgy visszaszerelte. A gép ezután nem akart elindulni, ugyanis csupán a bekapcsoló gombja világít, illetve a ventillátor hallatszik.
Kérem szépen segítsetek neki, mit tehetne, hogy gépe újból normálisan működjön?
Köszönöm szépen!
-
flash-
veterán
ha felnyitunk egy notebookot de nem marad úgy a képernyő (fix állapotban)akkor ott mit kell cserélni?
zsanért?
vagy mi lehet a baj? -
csusza`
senior tag
válasz
Krisztina87 #58 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Hiren's Boot CD tele van diagnosztikai programokkal, ha jól emlékszem, akkor monitor teszt is van rajta. De ez nem 100%. -
SzaboZE
addikt
válasz
Krisztina87 #58 üzenetére
Újabb dell gépeknél van ilyen lehetőség, D gombot nyomva kell tartani bekapcsoláskor. Amúgy meg egyszerűbb csinálni egy bootolható pendrive-ot egy linux-szal vagy valami dosos monitor teszttel.
-
Krisztina87
tag
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy BIOS-ból lehet e ellenőrizni egy notebooknak a kijelző állapotát?
Itt arra gondolok, hogy elmegyek egy boltba venni egy notebookot, és ha engedik ott helyben kipróbálni (de nincs rajta rendszer, freeDOS csak), akkor lehet e BIOS-ból olyat előhozni, hogy a képernyő legyen teljesen fehér, és onnan már látható is, hogy van e hibás pont benne.
-
SzaboZE
addikt
válasz
donjohnson #55 üzenetére
Gyanítom ez valami garancián kívüli dolog lehetett, mert notebook töltőt nem illik javítgatni csak cserélni.
-
donjohnson
addikt
volt egy lenovo laptop töltőm, ami néha cicergett, de ezen kívül rendesen működött, csak zavaró volt. gondoltam ideje megjavíttatni/kicserélni, mert már idegesített.
elvittem hozzájuk: http://www.laptopszerviz.org/ vagy a másik webcímük: http://www.szamitogepszerviz.info/ és 2 nap alatt csináltak belőle egy egyáltalán nem működő töltőt. nem tudták megjavítani és az volt a kifogás, hogy tönkrement benne egy ic, ami nem beszerezhető. értem én, de minek kellett szétbarmolni teljesen? ráadásul a vezetéket is kicserélték rajta, ami láthatóan silányabb.
inkább nem balhéztam velük, mert nem egy nagy tétel és fel voltam készülve rá, hogy valószínűleg újat kell venni, de akkor sem ajánlom a helyet:1074 Budapest VII. kerület Alsó erdősor 3. T: 70 317-2518
-
flash-
veterán
sziasztok
arra lennék kíváncsi hogy ha notebookhoz akarok venni optikai meghajtót akkor azok egységesek?
tehát általában a slim DVD író mindegyik notebookba jó?ilyen meghajtóról lenne szó:
http://szamitogepalkatreszbolt.hu/webshop/search/Nec AD-7760H Slim DVD-RW SATA Black OEM
és ebbe szeretném beépíteni:
e-machine 520 -
otps
aktív tag
Sziasztok!
Aftermarket szervíz lenne, régi gépet az ember nem visz a hivatalos szervízbe drága pénzen, nemde?
Adott egy Lenovo ThinkPad X60, most volt a szerelőnél (didyman), stressz teszt nem talált semmi hibát, de az a hiba mégis ott rejtőzködik.
Fő tünet:
- Box.com-ra a javás feltöltés 88 fokra melegíti a procit, majd - gondolom, hogy védje magát -, resetel, vagy kikapcsol.
- TrueCrypt partíció formázás ugyanez, csak 90 fokos a proci (részletkérdés).Melléktünetek:
- Hiren's Boot USB (15.2) nem indul el, ha nincs benne fizikailag egy vincseszter (másik gépen megy)
- SystemRescue CD-n (USB, legújabb) levő FreeDOS alkalmazás nem megy, valami Invalid Opcode [+kód] hibát ír ki (másik gépen megy)Egyszer csinálta ma, ez új:
Bekapcsolom, világít a power lámpa, de semmi. Kikakpcs, bekapcs, megy szépen.Egy vincseszter halt meg most benne, "0. szektor hibával."
Van 1 hónap garanciám a bevizsgálásra, ha megint előjön a hiba, hogy találok addig valamit, tipp?
-
#48201984
törölt tag
Sziasztok!
Lenovo-nál volt katasztrofális tapasztalatom, az lenne a kérdésem, hogy van-e valami hivatalos fóruma a dolognak, ahol esetleg foglalkoznak is vele (mert mások is látják pl.)?
Az email és a telefon nem jó, ott nem foglalkoznak senkivel normálisan.Köszi.
-
germinator66
aktív tag
válasz
germinator66 #50 üzenetére
Mellé....
Új hozzászólás Aktív témák
- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Nintendo Switch 2
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formula-1
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Xbox Series X|S
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- MSI Thin 15 Gamer laptop makulátlan állapotban, 2,5 év garanciával, ingyen kiegészítőkkel.
- Garanciális! ASUS Zenbook Notebook! 13" OLED / i7-1065G7 / 8GB / 512GB SSD
- Lenovo ThinkPad X13 Gen4 Laptop! Intel i5-1345U / 16GB DDR5 / 13.3" WUXGA
- Lenovo ThinkPad X1 FOLD! Hybrid laptop! Hajlítható OLED kijelzős (2048x1536)! BeszámítOK!
- ASUS TUF Gaming F16 (2024)
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest