Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    Ugyan annyira nem pörög a topic, de szerintem nagyon hasznos dolog, úgyhogy megosztom én is a tapasztalatom.

    Előtörténet, hogy egy kiállítási darabot vettem a PrémiumPC nevezetű bolton keresztül (elmondásuk szerint nagykerben volt kiállítva), a gép teljesen rendben volt egy szempontot kivéve, amit otthon vettem észre.

    - gyártó és a pontos típus Lenovo S205
    - hiba jellege: akksitartó pöcök le volt törtve (illetve tápkábel kontaktos volt)
    -garancia típusa: normál garancia
    - kiskeres szervíz volt

    A szervíz kb 2 napot vett igénybe, hihetetlen korrektek voltak. Mondtam nekik beadáskor, hogy a tápkábel (ami a trafó és a konnektor között van, csak a tyúkbél rész) sem az igazi, mert hol tölt hol nem, másik kábellel ok volt. Ezt nem cserélték ki a szervízben, viszont ők adtak egy másikat azonnal.

    Azóta se írtam le sehol (pedig akkor megfogadtam, hiszen ritkán van ilyen kellemes, gyors, korrekt ügyintézés), úgyhogy utólag is köszönöm a boltnak. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák