- Vizsgálat indult, a Meta chatbot gyerekekkel folytatott romantikus beszélgetést
- Akkor is nehéz dolga lesz az Intelnek, ha részesedést vásárol benne az USA
- Megnyitotta kapuit a hardverpláza
- Megjöttek a Corsair Nautilus RS LCD sorozatú, készre szerelt vízhűtései
- Formabontó analóg klaviatúra a Sunder keze nyomán
Új hozzászólás Aktív témák
-
hahajdu
aktív tag
válasz
wednesday #1176 üzenetére
emberek! 10 oldal óta ugyanez megy..
A játék ATI kártyákon szarabbul fut mint NVIDIA-n. Ez akkor jön elő amikor több autó kerül a látótérbe (pl. rajt). A játék a fizika kiszámolásához az NVIDIA kártyákban lévő physix funkciót használja, így a vga számolja a grafika mellett a fizikát is. Az ATI kártyákban ilyen funkció nincs, ezért a fizika számolása a CPU-ra hárítódik.. ezért "CPU limites"...ezért mindegy hogy 4670 vagy 4870 x2, mert nem a grafikával van a gond..
ennél gyp.bben nem tudom leírni
-
WesTM
őstag
válasz
wednesday #1152 üzenetére
Ha az nvidia keze van a dolgokban, teljes mértékben biztos lehetsz benne, hogy ATi-nál a cpu számolja a fizikát. Persze megy az álszent dolog, hogy Nvidia karin ki- és be lehet kapcsolni, de nem arról híres a zöld oldal, hogy nem szúrjon ki velünk.
Élő példa Mirrors Edge, csak ott kedveztek annyival, hogy ATi-n ki tudjuk kapcsolni, itt meg nem... Még az a csoda, hogy egyáltalán így fut a játék...
Egyszerűen megszakadnak a cpuk, a kártyákon meg pihen a gpu...
rocket:
Hát kíváncsian várom, milyen fejlemények lesznek patch téren, nagyon kíváncsi vagyok mi okozza a problémát.
Ilyen durva cpu limit egy 3.4ghzes c2d-nél azért elég gáz. Én is meglepődtem mikor kimonitoroztam a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- PS Plus előfizetések
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest